Hotel Keipu
Hotel met een sauna en een binnenzwembad in Hakodate
Fotogalerie voor Hotel Keipu





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 141
18 nov - 19 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style, 8 tatami mats size) laden

Traditionele kamer (Japanese-style, 8 tatami mats size)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Badjassen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (with Tatami area, 12 tatami mats size) laden

Twin kamer (with Tatami area, 12 tatami mats size)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Badjassen
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Badjassen
Een bidet
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele kamer (Run of the House, with open-air bath) laden

Traditionele kamer (Run of the House, with open-air bath)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een ligbad
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Esanmisaki-cho 61-2, Hakodate, Hokkaido, 041-0605
Over deze accommodatie
Hotel Keipu
Gelijkaardige accommodaties

Westernstyle double room with bath and toilet / Hakodate Hokkaidō
Westernstyle double room with bath and toilet / Hakodate Hokkaidō
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Keipu Hakodate
Hotel Keipu Hotel
Hotel Keipu Hakodate
Hotel Keipu Hotel Hakodate
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Keipu
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
マコト
10 sep 2024
マコト
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
kuwahara
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kuwahara
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Kana
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kana
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
wai lin
Reisde met familie
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great place to stay with fantastic services
wai lin
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jing-Fang
Reisde met familie
9 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
放鬆的好地方,溫泉環境乾凈
Jing-Fang
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Karla
Reisde met familie
30 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karla
4 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Clement
22 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clement
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
ひろし
Reisde met familie
26 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろし
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Hyeyoung
27 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
외진 곳에 있지만 훌륭한 숙소
Hyeyoung
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
TLicc, 千葉県
Zakenreiziger, Reisde met familie
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TLicc
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Shigeko
12 mei 2020
Shigeko
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Kazuko
Reisde met familie
23 apr 2020
Positief: Personeel en service
Kazuko
1 nacht verbleven in april 2020
8/10 – Goed
Toshiharu
Reisde met een groep
23 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toshiharu
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Atsushi
21 okt 2019
Positief: Netheid
Atsushi
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
takase
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takase
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
YanYan, Hong Kong
17 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YanYan
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Atsunobu
25 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
仕事じゃなければなあ
Atsunobu
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
YOSHINORI
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHINORI
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
SHUNICHI
12 sep 2018
満足です
SHUNICHI
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Sam, Hong Kong
16 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sam
1 nacht verbleven in juli 2018