Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Purple Lotus Hotel





Een gratis ontbijtbuffet, een koffiebar/café en een wasserij vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Purple Lotus Hotel. Gratis wifi in de kamer, een bar en een fitnesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior appartement laden

Junior appartement
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Eigen bubbelbad
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 1 slaapkamer laden

Superior Twin kamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Signature suite laden

Signature suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Eigen bubbelbad
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Superior tweepersoonskamer, 1 slaapkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe appartement laden

Deluxe appartement
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Executive appartement laden

Executive appartement
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

So 232 Duong Truong Chinh, Phuong Tan Binh, Hai Phong, 170000
Over deze accommodatie
Purple Lotus Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 4 per persoon (retour)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: VND 1 (retour), (van 1 tot 6 jaar oud)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Purple Lotus Hotel Hotel
Purple Lotus Hotel Hai Duong
Purple Lotus Hotel Hotel Hai Duong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Purple Lotus Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
WAI FAN
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WAI FAN
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ming-Hui
28 mei 2025
Ming-Hui
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yong Hoon
Zakenreiziger
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yong Hoon
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
??
25 mrt 2025
??
15 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HYUN SOO
Reisde met familie
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
친절하고 깔끔하고 가성비 좋은호텔
HYUN SOO
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
CHUNG YUAN
Zakenreiziger
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUNG YUAN
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Tehways
Zakenreiziger
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tehways
5 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
KWAI HUNG
Zakenreiziger
12 sep 2024
KWAI HUNG
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
yoshinari
Zakenreiziger
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoshinari
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
SU CHU
Zakenreiziger
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SU CHU
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
WENG
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WENG
19 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
ZH WEI
12 aug 2024
ZH WEI
17 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
ZH WEI
12 aug 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
要主動請他們還床罩,床上會遺留上一位的毛髮。
ZH WEI
10 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
TZU CHING
Zakenreiziger
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TZU CHING
18 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Ka Wan
27 mei 2024
Ka Wan
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Kawasaki
Zakenreiziger
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kawasaki
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Yuko
Zakenreiziger
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
KAWAMURA
18 jan 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAWAMURA
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Chihying
Zakenreiziger
16 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chihying
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Connie
11 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connie
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Huong Lien
9 okt 2023
Positief: Netheid
Huong Lien
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
yoshinari
27 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoshinari
4 nachten verbleven in maart 2023