Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Casa Kalaw





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, terras laden

Deluxe kamer, terras
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, uitzicht op tuin laden

Deluxe kamer, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Casa Kalaw ligt vlak bij het strand in El Nido. Shoppers kunnen hun hart ophalen bij Openbare Markt van El Nido. Als je graag de natuur intrekt, kan dat bij Hoofdstrand van El Nido en Strand van Caalan. Ook Bacuit Bay en El Nido Dock zijn zeker een bezoekje waard.

Lio Tourism Estate, El Nido, Mimaropa, 5310
In de buurt
- Hoofdstrand van El Nido - 10 min. rijden - 9.5 km
- Corong Corong-strand - 11 min. rijden - 10.9 km
- Strand van Caalan - 11 min. rijden - 9.9 km
- Bacuit Bay - 11 min. rijden - 8.8 km
- Nacpan Beach - 20 min. rijden - 14.1 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Lio Beach Club - 5 min. rijden
- Ap Kala - 9 min. rijden
- The Café - 6 min. rijden
- Trattoria Altrov'é - 9 min. rijden
- Hama Coffee El Nido - 9 min. rijden
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: PHP 3000.0 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer PHP 550 voor volwassenen en PHP 275 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Casa Kalaw Hotel El Nido
Casa Kalaw Hotel
Casa Kalaw El Nido
Casa Kalaw Hotel
Casa Kalaw El Nido
Casa Kalaw Hotel El Nido
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Casa Kalaw
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Yi Ling
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yi Ling
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Sheena
Reisde met een groep
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slice of heaven metres from the beach
Sheena
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 dec 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Antonio, Houston, TX
Reisde met partner
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Robert, Texas USA
Reisde met een groep
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Robert
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Man
Reisde met partner
13 mei 2019
Man
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Pips&Tony
Reisde met partner
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pips&Tony
5 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Stephen, Vancouver, Canada
Reisde met partner
8 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
5 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
MIN-CHIN
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
飯店整體設備整潔環境都很值得!
MIN-CHIN
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
David
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
David
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
nathaniel fritz
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nathaniel fritz
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Tay, Ontario
Reisde met partner
14 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tay
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Chia hao
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chia hao
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Michel
28 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe
Michel
3 nachten verbleven in februari 2019