Marino Royal Hotel
Hotel bij het congrescentrum in Dhaka met gratis parkeerplaatsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Royal suite, en-suite badkamer laden

Royal suite, en-suite badkamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, bad, uitzicht op de stad laden

Premium tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, bad, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

House-25, Road-03, Sector-03, Uttara, Dhaka, Bangladesh, 1230
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

THE WAY Dhaka
THE WAY Dhaka
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 71 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 12 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 10 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: USD 25.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marino Royal Hotel Dhaka
Marino Royal Dhaka
Marino Royal
Marino Royal Hotel Hotel
Marino Royal Hotel Dhaka
Marino Royal Hotel Hotel Dhaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Marino Royal Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Zakenreiziger
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
SHINYA
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINYA
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
HUNG YU
26 feb 2025
HUNG YU
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
JUN YING
Zakenreiziger
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUN YING
6 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
MARIO
Zakenreiziger
29 dec 2024
Positief: Personeel en service
MARIO
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Mohammad
Reisde met familie
29 dec 2024
Mohammad
4 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Stanford
27 dec 2024
Stanford
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
MARIO
Zakenreiziger
15 dec 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARIO
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
YOSHI
Zakenreiziger
11 dec 2024
Shower
YOSHI
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
KOJI, Nakakonoikecho 1-2-10
Zakenreiziger
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOJI
6 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
AYUMI
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AYUMI
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Koji, Nakakonoikecho 1-2-10
12 jul 2024
Positief: Personeel en service
Koji
12 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Preetam
30 mei 2024
Preetam
8 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met een groep
20 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Takahiro
Zakenreiziger
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takahiro
4 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Koji, Nakakonoikecho 1-2-10
18 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Koji
9 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Stephen, Bend
11 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Divya
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Divya
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
JUN YING
20 sep 2023
JUN YING
4 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
JENNIFER
Zakenreiziger
29 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JENNIFER
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Asish
19 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asish
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
KENTARO
11 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENTARO
5 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Ralynn
24 feb 2023
Ralynn
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
JENNIFER
Zakenreiziger
13 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JENNIFER
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
chun keung
Zakenreiziger
8 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chun keung
1 nacht verbleven in januari 2023