Natraj Yes Please

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met comfortabele voorzieningen, op wandelafstand van Ramakrishna Mission

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn May 2024 en June 2024.
mei 2024
juni 2024

Fotogalerie voor Natraj Yes Please

Exterieur
Exterieur
Een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Internationale gerechten
Beoordelingen
7,8

Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepenOntbijt inbegrepenOntbijt inbegrepen
  • SpaSpaSpa
  • Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • RestaurantRestaurantRestaurant
  • RoomserviceRoomserviceRoomservice

Ontdek het gebied

Kaart
CHUNA MANDI,1750, PAHAR GANJ, DEL, 110055
  • Populaire locatieGurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis)3 min. rijden
  • Populaire locatieSir Ganga Ram Hospital4 min. rijden
  • Populaire locatieChandni Chowk5 min. rijden
  • LuchthavenDelhi (DEL-Indira Gandhi International Airport)39 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 1 eenpersoonsbed

Premium kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 23 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 10 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 1 eenpersoonsbed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

New Delhi

Natraj Yes Please bevindt zich in Paharganj, een wijk in New Delhi, en ligt in het stadscentrum. Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) en Jama Masjid zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag wilt shoppen, kan dat bij Chandni Chowk en Sarojini Nagar Market. Ook Ramakrishna Mission en Lady Hardinge Medical College zijn zeker een bezoekje waard.

In de buurt

  • Lady Hardinge Medical College - 16 min. wandelen
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 3 min. rijden
  • Jama Masjid - 4 min. rijden
  • Sir Ganga Ram Hospital - 4 min. rijden
  • Chandni Chowk - 5 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Rama Krishna Ashram Marg - 7 min. wandelen
  • New Delhi Rail Station, Delhi, India - 13 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 39 min. rijden

Restaurants

  • Darbar - 8 min. wandelen
  • Sita Ram Diwan Chand Chole Bhature - 1 min. wandelen
  • KFC - 5 min. wandelen
  • My Bar and Restaurant - 4 min. wandelen
  • Bikaner Sweets Corner - 7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Natraj Yes Please

Hotel vlak bij Sir Ganga Ram Hospital
Natraj Yes Please bevindt zich dicht bij Ramakrishna Mission en Lady Hardinge Medical College en biedt een gratis ontbijtbuffet, een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een lift en conciërgeservice
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Natraj Yes Please hebben veel comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Plafondventilators, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Azerbeidzjaans, Engels, Hindi, Japans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op verzoek
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets

Spa

  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouw

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koelkast op verzoek

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 12.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 300.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 300.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Treebo Natraj Yes Please Hotel Delhi
Treebo Natraj Yes Please Hotel
Treebo Natraj Yes Please Delhi
Treebo Natraj Yes Please
Treebo Natraj Yes Please Hotel New Delhi
Treebo Trend Natraj Yes Please Hotel New Delhi
Treebo Trend Natraj Yes Please New Delhi
Hotel Treebo Trend Natraj Yes Please New Delhi
New Delhi Treebo Trend Natraj Yes Please Hotel
Treebo Trend Natraj Yes Please Hotel
Hotel Treebo Trend Natraj Yes Please
Treebo Natraj Yes Please
Treebo Trend Natraj Yes Please
Natraj Yes Please Hotel
Natraj Yes Please PAHAR GANJ
Treebo Trend Natraj Yes Please
Natraj Yes Please Hotel PAHAR GANJ

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Natraj Yes Please?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Natraj Yes Please voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Natraj Yes Please inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 12.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Natraj Yes Please uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Natraj Yes Please?

Dit hotel ligt in Paharganj, op 2 km afstand van Ramakrishna Mission en Lady Hardinge Medical College. Sir Ganga Ram Hospital ligt op 3,5 km. Station Rama Krishna Ashram Marg ligt op 7 minuten wandelen en naar New Delhi Rail Station, Delhi, India is het 13 minuten wandelen.

Beoordelingen over Natraj Yes Please

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 69 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Trang, Garden Grove

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was confusion during the check-in. I’ll simply say that they overbooked to hotel. The other ‘Yes Please’ hotel just down the road was able to accommodate us according to the specifics of our booking (it wasn’t automatic though). The staff was very attentive and culturally congenial. Not for light sleepers -at least on the first floor
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Sasja

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay
Always clean, calm and great customer service, in a quiet area of the main bazar of Paraghanj.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Anindita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Rajinder

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yes yo stay again
Not really nothing to complain about other than the choice of God in the hotel. Manage and all staff very friendly and efficient. Initially booked for 3 nights but ended up extending stay to 11 nights. One of the better budget hotels in the area and will use it again.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

JEANNINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quartier animé
Nous avons profité de l'immersion immédiate dans la vie quotidienne indienne à la sortie de l'hôtel : marché, street food, rues encombrées, bruits jour et nuit. Nous avons apprécié de ne pas avoir de fenêtre dans la chambre...
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Relativ neue Einrichtung , sauberes Zimmer , ruhig gelegen in einer Seitenstraße in New Delhi , Metrostation in der Nähe, schlechtes Frühstück, kein Toilettenpapier
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても、キレイなホテルでした。 シャワーを浴びると トイレの周りがびしょ濡れになります。 ホテルの近くにはマーケット通りがあり、 楽しかったです。
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Chris

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Location With Great 247 Restaurant
It was a struggle to find the hotel as the taxi driver tried to drop us at various hotels that weren't ours! In the end we got out and walked and using Google Maps it was easy to locate. The reception staff wouldn't let me carry my own bag and then stood in the room wanting a tip despite us not having local currency at our first stay. The room was a bit tired, bed sheets were worn out and had holes and rips in them. The air conditioner unit failed to work, and despite us raising this to staff we were advised to use the fan instead; I specifically booked a hotel with aircon given the 35+ degree summer temperatures! The room had a fridge which was useful to keep bottled water cool, but unfortunately no safe. The wifi was ok once logged in. There was a 247 restaurant next door. Alcohol wasn't served but the food was AMAZING! The location was in a small street just off the main drag in Paharganj, far enough away but close enough. There was usually a tuktuk waiting at the end of the street, but the drivers were greedy so negotiate hard! Hotel staff were friendly and looked after our bags on our last day as we had a late train. there wasn't a safe room, they were just left under the stair but there was security on the door permanently. After Holi we managed to stain the bedsheets with colour and I agreed that we should contribute something for them despite the condition of them being very poor. The hotel charged us 5x the going rate which left a bad taste.
2 nachten verbleven in maart 2019