Hotel Platinum-Free Airport Pickup
Hotel met gratis valetparkeerservice, in de buurt van Qutub Complex
Fotogalerie voor Hotel Platinum-Free Airport Pickup





VIP Access
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op de stad laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer laden

Executive tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Smart-tv
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Plot No 4 Abdul Gaffar, Marg near Kelvish Hotel, Mahipalpur, New Delhi, DL, 110037
Over deze accommodatie
Hotel Platinum-Free Airport Pickup
Gelijkaardige accommodaties

La-Sapphire Hotel
La-Sapphire Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 81 beoordelingen
De prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 900 per voertuig (retour)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 18.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Platinum IGI Airport
Platinum Free Pickup New Delhi
Hotel Platinum-Free Airport Pickup Hotel
Hotel Platinum-Free Airport Pickup New Delhi
Hotel Platinum-Free Airport Pickup Hotel New Delhi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Platinum-Free Airport Pickup
8,6
Uitstekend
8,8
Netheid
9,6
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met familie
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Prasidh
Zakenreiziger, Reisde met familie
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prasidh
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gennu
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gennu
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Prasidh
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prasidh
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gennu
Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gennu
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gennu
Zakenreiziger, Reisde met familie
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gennu
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ravi
Zakenreiziger, Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ravi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Vikram
Zakenreiziger, Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vikram
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Babli
Reisde met familie
20 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Babli
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Akshat
Reisde met partner, Reisde met familie
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akshat
10/10 – Uitstekend
Nishant
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nishant
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Babli
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Babli
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kapivo
Reisde met familie en kleine kinderen
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kapivo
10/10 – Uitstekend
Ravi
Reisde met familie en kleine kinderen
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ravi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mimi
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mimi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mimi
Reisde met familie en kleine kinderen
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mimi
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Vikas, Ruislip
26 nov 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vikas
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 nov 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019








