Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Royal Mandaya Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Deluxe Room
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
The Royal Mandaya Hotel ligt in Davao in het stadscentrum. Bezoek culturele hoogtepunten Tribu K Mindanawan en Davao Museum. Daarnaast kun je ook enkele van de bezienswaardigheden in de buurt verkennen, zoals Monument van Vrede en Eenheid en General Moncado White House. Davao Zorb Park en Krokodillenboerderij zijn ook een bezoek waard.

J. Palma Gil St., Davao, Davao, 8000
In de buurt
- Park van het Volk - 2 min. wandelen - 0.2 km
- Ateneo de Davao University - 7 min. wandelen - 0.6 km
- Stadhuis van Davao - 7 min. wandelen - 0.6 km
- Winkelcentrum Abreeza - 6 min. rijden - 2.7 km
- SM City Davao - 6 min. rijden - 3.4 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Cafe Gervacios - 2 min. wandelen
- Cecil's - 4 min. wandelen
- BBQ Bob - 3 min. wandelen
- Dimsum Diner - 4 min. wandelen
- Mixed Temptation - 2 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer PHP 650 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 350 per persoon (enkele reis)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: PHP 200 (enkele reis), (tot 11 jaar oud)
- Toeslag voor extra bed: PHP 1000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Mandaya
Mandaya
Mandaya Hotel
Royal Mandaya
Royal Mandaya Davao
Royal Mandaya Hotel
Royal Mandaya Hotel Davao
The Royal Mandaya Hotel Davao/Davao City
The Royal Mandaya Hotel Hotel
The Royal Mandaya Hotel Davao
The Royal Mandaya Hotel Hotel Davao
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Royal Mandaya Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
26 dec 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Emmanuel
9 dec 2021
Emmanuel
1 nacht verbleven in december 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
27 mei 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Carl, Birmingham AL
Reisde met familie
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carl
12 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Allan
Zakenreiziger
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Allan
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Anonymous
Reisde met familie en kleine kinderen
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anonymous
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Zoukin, Tokyo
4 jan 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoukin
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
MAYA
Reisde met familie
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAYA
6 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Paulina
9 dec 2019
Paulina
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
kon
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常時の対応
kon
7 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Maribel
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maribel
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2度目の宿泊
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
JEONG WOOK
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JEONG WOOK
4 nachten verbleven in november 2019