Zum Schwan Garni
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Phantasialand
Fotogalerie voor Zum Schwan Garni





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Business eenpersoonskamer laden

Business eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Verwarming
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2021
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Business kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 2 eenpersoonsbedden laden

Business kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Verwarming
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2021
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, toegankelijk voor mindervaliden, uitzicht op tuin laden

Comfort driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, toegankelijk voor mindervaliden, uitzicht op tuin
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Verwarming
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2021
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Mercure Hotel Köln Belfortstraße
Binnenstad
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 674 beoordelingen
De prijs is € 94
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bergstraße 20, Weilerswist, NRW, 53919
Over deze accommodatie
Zum Schwan Garni
Gelijkaardige accommodaties

Burg Heimerzheim
Burg Heimerzheim
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 51 beoordelingen
De prijs is € 89
inclusief belastingen en toeslagen
13 nov - 14 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 12 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- De accommodatie berekent een toeslag van EUR 2 op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ZUM SCHWAN GARNI Hotel Weilerswist
ZUM SCHWAN GARNI Hotel
Hotel ZUM SCHWAN GARNI Weilerswist
Hotel ZUM SCHWAN GARNI
ZUM SCHWAN GARNI Weilerswist
Weilerswist ZUM SCHWAN GARNI Hotel
Zum Schwan Garni Weilerswist
ZUM SCHWAN GARNI Hotel
ZUM SCHWAN GARNI Weilerswist
ZUM SCHWAN GARNI Hotel Weilerswist
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Zum Schwan Garni
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ivan
21 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam verblijf
Ivan
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
JH
27 apr 2023
JH
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Nathalie
Reisde met familie
9 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathalie
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
A.J.
Reisde met partner
13 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A.J.
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Jaap
Zakenreiziger
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaap
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Rob
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel
Rob
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Maike
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maike
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Meik
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meik
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stephan, Urdorf
Reisde met een groep
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephan
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Anita
8 jun 2024
Negatief: Personeel en service
Anita
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Carsten
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Carsten
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Moritz
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moritz
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Britta
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
31 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Britta
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Arne
4 okt 2022
Arne
1 nacht verbleven in oktober 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 jun 2022
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verantwortungslos
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Holger
30 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Cem
Reisde met familie
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cem
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jul 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019














