Terras

Beoordelingen van Hôtel Le Colombier

4 out of 5
Hôtel Le Colombier
7 rue de Turenne, Colmar, Haut-Rhin

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 361 van 667 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 228 van 667 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 667 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 667 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 667 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

LAURENT

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Marie Schill / Responsable réception op 14 feb 2024
Cher Laurent, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire suite à votre séjour au Colombier. Nous sommes ravis que nos services et prestations vous ont donné entière satisfaction. Au plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour à Colmar. Bien Cordialement, Marie Schill / Responsable réception

10/10 – Uitstekend

Jacobus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Mooi hotel, authentiek maar alles mooi gerestaureerd.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 7 feb 2024
Dear Guests, We thank you for choosing our hotel and for these 5 stars. We hope to have the pleasure to welcome you soon. With our warm regards, Marie Schill / Front Desk Manager

8/10 – Goed

Joeri

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautifully renovated hotel right in the historic heart of Colmar. Very friendly and helpful staff. Comfortabel and luxurious superior room.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 5 aug 2023
Dear Guests, It was a real pleasure to welcome you to our establishment. We are glad to read that you enjoyed your stay. It was a pleasure to count you among our guests and would be pleased to welcome you again for your next stay in Colmar. With our best regards, Marie Schill / Front Desk Manager

8/10 – Goed

S E

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Marie Schill / Front Desk Reception op 10 jul 2023
Dear Guests, We thank you for this good 8/10 concerning your stay in our hotel Le Colombier. We will be pleased to welcome you for your next trip in Colmar. With our best regards, Marie Schill / Front Desk Reception

2/10 – Ontzettend slecht

Maarten

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
+++ hotel is under renovation +++
Disappointing experience. Breakfast room is inside a garage without windows and sewage pipes running over the buffet line. No elevator Wifi was not enabled in the room Hidden ramp inside room (trip hazard) No tea making facility in room Miniature car park
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Marie Schill op 8 mrt 2023
Dear Guests, We thank you for your review concerning your stay in our hotel Le Colombier in Colmar. Our lobby and breakfast room is actually under construction for renovation and we are sorry for the late message. Your rooms were on the first floor and our team is at your entire disposition to help you for carrying your luggages. Please note that it is with pleasure that our reception can provide you some tea (if you ask for it)… Our staff is at your entire disposal 24h/24hours.Our garage provides some places and is on reservation.We hope to welcome you after our renovation to show you the new breakfast room as well as the terrace. With our best regards, Marie Schill

8/10 – Goed

Alfons

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Marie op 1 dec 2022
Chers Clients, Nous vous remercions pour cette excellente note de 8/10 concernant votre séjour au Colombier à Colmar. Nous espérons vous accueillir lors de votre prochain séjour, Bien Cordialement, Marie

10/10 – Uitstekend

Marius

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van AS Heitzler op 27 aug 2022
Chers Clients Nous vous remercions pour l'excellente note attribuée à notre hôtel Le Colombier après votre séjour.Au plaisir de vous y accueillir à nouveau.Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Merel

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig centraal gelegen, fijne kamer om op uit te rusten en sauna om de hoek!
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Claudine FLEITH op 12 jun 2022
Dear Guests, We thank you for your nice comment and excellent appréciation ! The whole team is really happy that you appreciated your stay, both in terms of our location and in terms of our services. We hope to welcome you another time in our charming hotel. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Interieur bijzonder fraai vormgegeven met aandacht vior kunst aan de muren. Kamer erg leuk ingericht, badkamer op een vide boven. Alles op z’n plek, voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van AS Heitzler op 7 aug 2021
Dear Guests, We thank you very much for choosing Le Colombier for your stay in Colmar. It is a nice pleasure to welcome art sensitive guests ! We are delighted to read that you enjoy the decoration and the confort of the rooms and the bathrooms. We will be very pleased to welcome you again in our nice colombier. Best regards

10/10 – Uitstekend

Rogier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op goede locatie
Prima locatie, fijne mensen en een super fijn bed hebben het verblijf comfortabel gemaakt.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Claudine FLEITH op 30 jul 2021
Dear Mr Rogier, We thank you very much for your excellent note and nice comment. We are really that you appreciated your comfortable room and our friendly staff. The whole team hopes to welcome you again in our charming hotel. Best regards

10/10 – Uitstekend

Ilse

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader in colmar
Mooi hotel, kamer aan de kleine kant, maar ruime badkamer met grote douche.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Claudine FLEITH op 21 jul 2021
Dear Guests, We thank you very much for your nice comment after your stay at Le Colombier. We are very happy that you enjoyed your room and more particulary the shower. The whole team hopes to welcome you again in our charming hotel. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
recommended
We recommend this hotel, centrally located, nice staff and very clean.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Claudine FLEITH op 17 okt 2020
Dear Guests, Thank you very much for your excellent comment after your stay at Le Colombier. We are really happy to read that you appreciated all services and our ideal location in Colmar. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Charles

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
SABENA : such a bad experience , never again !!!!!
Helemaal niet tevreden over ontvangst , het inboeken , de ondermaatse parkingmogelijkheden . Bij ontbijt amper één persoon om 50 gasten te verzorgen : zeer hardwerkende , hulpvaardige dame , maar schandalig om haar geen assistentie te geven . Trouwens een algemeen gebrek aan personeel was flagrant . Ontbijt werd geserveerd in een plaats waar de uitwerpselen van de duiven volop te bewonderen waren ! Bij afrekening geen bericht doorgegeven van eerdere veranderingen . Communicatie waardeloos
4 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Stefaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and spacious room at a good location
Very comfortable and spacious room. The design of the room and in particular the bathroom was a bit of an odd mix of styles and lacked some consistency (not renovated in one go). The airco was not the most quiet one. We understand the Covid context makes it challenging to offer a decent breakfast, but the breakfast bag was disappointing and by far the poorer than anything we had been offered at other hotels during the same trip. We would have happily paid a bit more to get some ham, cheese and a fruit salad. It also included a lot of single use plastics.
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van AS Heitzler op 20 okt 2020
Dear Guests, We thank you for choosing Le Colombier for your stay in Colmar and are happy that you found our room confortable. We took good note of your comment about the breakfast, we are pleased to inform you that we have start again to propose the buffet to our guests. We hope that you can enjoy it on your next stay with us. best regards

6/10 – Redelijk

Liezette

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van AS Heitzler op 24 dec 2019
Chers Clients, Nous vous remercions pour votre note attribuée au Colombier après votre séjour. Au plaisir de vous y accueillir à nouveau. Bien cordialement

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
De ligging is goed. De standaard kamer is klein. Nauwelijks ruimte om kleding in te ruimen. Slechts een kastje van 60 cm. breed en 40 cm. diep stond ter beschikking maar daar had het hotel al een koelkastje, een kluis, badjassen en kussens ingelegd zodat er voor de klanten nauwelijks ruimte overbleef. De nachtkastjes hadden geen laatjes dus daar kon je ook niets in kwijt. Geen 4 sterren kamer dus. De deuren van de douche sluiten slecht met waterballet als gevolg. Zo werd verblijf kamperen en dat viel zwaar tegen.
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Claudine FLEITH op 22 jun 2019
Dear Guests, We thank you for your stay in Colombier. We are always attentive to the comments of our customers that allow us to improve if they are negative. You found your room too small, during your stay we offered you to change room and you refused. The room you occupied is generally appreciated by our guests because it is not located on the street side, so it is very quiet. We have taken note of your remarks regarding storage. Please note that we meet the criteria of a 4 star hotel regarding the size of the room in the Standard category. All team hopes to welcome you again in our charming hotel to discover our other beautiful rooms. Best regards

10/10 – Uitstekend

Rudy, Kaatsheuvel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met mooie kamer, aan de rAnd van het prachtige centrum, fijn bed, apart toilet, goede badkamer. Prima adres
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Claudine FLEITH op 18 nov 2018
Dear Guests, We thank you so much for your excellent appreciation after your stay in our hotel. We are very happy that you enjoyed your room and our ideal location near to the city center. The whole team hopes to welcome you again for a future stay in Colmar. Best regards

10/10 – Uitstekend

Marttin, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and good rooms
The hotel is next to the main attractions of colmar. Parking could be a challange. We were lucky and found a spot in front of the hotel. Breakfast is good value with good selection Rooms are clean and well decorated staff was helpful
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

anne, brabant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern comfort in middeleeuw pand

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
prima behalve chagerijnige receptioniste
Prachtig stadje alleen even erg nat

10/10 – Uitstekend

Kristi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and superb staff!!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 18 mei 2024
Dear Kristi, We thank you so much for your nice review and hope to welcome you for your next stay in Colmar. With our warm regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Galina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had an amazing stay. Location of the hotel is super, restaurants on your door step, walkable everywhere in old town. The hotel itself is clean and stylishly decorated. Beds are comfortable. Choice of pillows. Most importantly- staff are amazing - most helpful and polite hotel staff we came across during our travels. Thank you for our wonderful stay.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 24 apr 2024
Dear Guests, Thank you so much for taking the time to write us a review.We are thrilled to learn that the hotel is decorated to your taste and that your stay was satisfactory. It would be a pleasure to welcome you back to Colmar. With our best regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent placement
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Marie Schill / Responsable Réception op 13 apr 2024
Cher Eduardo, Nous vous remercions sincèrement pour cette très bonne note de 5/5. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la localisation de notre hôtel en plein coeur de la Petite Venise. Au plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour à Colmar. Bien Cordialement, Marie Schill / Responsable Réception

8/10 – Goed

Carla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and friendly, helpful staff.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 7 apr 2024
Dear Carla, We thank you for taking the time to leave us a review following your stay in our hotel Le Colombier. We are pleased you enjoyed our location in the center of the little Venice area and the kindness of our team. We hope to welcome you for your next stay in Colmar. With our warm regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Holly

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a wonderful hotel in the heart of old town Colmar. We slept with our window open and enjoyed using the sauna at the end of a busy day. The staff were very courteous and the rooms were a great size and had all the nice amenities. This was a wonderful experience and I would stay there again! Plus it’s a 13 min walk from the train station if you’re coming from Paris or Strasbourg. I’m pretty particular when it comes to travel and this hotel exceeded my expectations.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 6 apr 2024
Dear Guests, We thank you for taking the time to leave us a reaview following your stay in our hotel Le Colombier. We are pleased to read that you enjoyed our services and the kindness of our team. It is true that we are just few minutes away from the train station. We are looking for welcoming you soon again. With our best regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Taylor

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 24 apr 2024
Dear Sir, We thank you so much for these 5 stars. We hope to have the pleasure to welcome your for your next stay in Colmar; With our best regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Otmar

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Marie Schill / Responsable Réception op 13 apr 2024
Cher Monsieur Otmar, Nous vous remercions pour votre note de 5/5 et espérons vous revoir prochainement à Colmar. Bien Cordialement, Marie Schill / Responsable Réception

10/10 – Uitstekend

Annette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben uns sehr wohl gefühlt, die Lage ist super . Gute Lokale in der Nähe , eventuell würden wir beim nächsten Mal ein Zimmer in einem oberen Stockwerk nehmen, da die Straße doch recht laut ist ☺️
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marie Schill / Rezeptionsleiterin op 20 mrt 2024
Sehr geehrte Gäste, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu schreiben. Wir freuen uns, dass es Ihnen so gut gefallen hat und natürlich stehen unsere Mitarbeiter Ihnen zur Verfügung, wenn Sie ein Zimmer im Obergeschoss wünschenWir hoffen, Sie bei einem zukünftigen Aufenthalt wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Marie Schill / Rezeptionsleiterin

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had such a wonderful time and stay at Hotel le Colombier. The hotel staff were extremely helpful and made certain we had a comfortable room.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 20 mrt 2024
Dear Guests, We thank you for taking the time to leave us a comment about your stay at Le Colombier. We are thrilled to learn that your stay was satisfactory and that you had a wonderful time with us. We will be pleased to welcome you for your next stay in Colmar. With our warm regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Cafer

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was so welcoming🙏
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 5 mrt 2024
Dear guests, We thank you very much for this excellent feed back after your stay in our hotel Le Colombier. We will be pleased to welcome you and your family for your next trip in Colmar. With our warm regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, great room and large, clean bathroom. Walkable to everything! Could not ask for a better situation. I wish we would have stayed at one of this hotel group’s Strasbourg locations when we were there.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 15 feb 2024
Dear Elizabeth, We thank you for this excellent note of 5/5. We are delighted that you had a pleasant time with us. It is true that we are ideally situated in the center of the little Venice area. We are glad that you enjoyed your room and the cleanliness. We will be sure to pass on your compliments to our team. We hope to welcome you again at Le Colombier and do not hesitate to contact our colleagues from Strasbourg if you want to stay there. With our warm regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Kathia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel in perfect location! Breakfast was above average! Loved it! Rooms good size not too small.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 13 feb 2024
Dear Kathia, We thank you for this very nice review following your stay in our hotel Le Colombier. We are pleased that you enjoyed our location, our renovated rooms, as well as our breakfast buffet. We hope to welcome you for your next stay in Colmar. With our warm regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Ali

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marie Schill / Responsable Réception op 7 feb 2024
Cher Monsieur, Nous vous remercions pour votre excellente note de 10/10 et nous nous réjouissons de vous accueillir lors de votre prochain séjour. Bien Cordialement, Marie Schill / Responsable Réception

4/10 – Matig

Maurrice

Très mécontent J'ai été obligé de faire payer mon séjour par une amie. Ma carte bancaire ayant été volée et donc bloquée, j'ai souhaité payer mon séjour avec un chèque, ce qui m'a été refusé. Je suis venu au "Colombier" chaque fois que je suis venu à Colmar, mais je n'y viendrai plus en ne ferrai pas une bonne propagande
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Marie Schill / Responsable Réception op 7 feb 2024
Cher Monsieur, Suite à votre commentaire, nous tenons à apporter quelques éléments de réponse.Suite aux nombreux incidents et fraudes que nous avons rencontrés, nous avons été contraints de mettre en place des procédures strictes concernant l'enregistrement des clients à leur arrivée. L’une d’entre elles est notamment la garantie par carte bancaire. Concernant les chèques, comme c'est le cas dans de nombreux établissements, nous avons été contraints de cesser de les accepter. D’ailleurs l’ensemble de ces modalités sont bien précisées dans toutes nos conditions générales de vente. Malheureusement, vous vous êtes présenté sans carte bancaire et sans aucun autre moyen de paiement que le chèque. Nous comprenons parfaitement la situation délicate dans laquelle vous vous trouviez, et nous vous présentons nos excuses les plus sincères.Soyez assuré que nous mettons un point d’honneur à accueillir nos clients avec la plus grande bienveillance sans distinction d’âge, de sexe ou d’origine.Merci pour votre compréhension,Bien Cordialement, Marie Schill / Responsable Réception

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Marie Schill / Responsable Réception op 5 feb 2024
Cher Michael, Nous vous remercions pour cette excellente note de 10/10.Au plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour à Colmar. Bien chaleureusement, Marie Schill / Responsable Réception

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Personal
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marie Schill / Rezeptionsleiterin op 3 feb 2024
Sehr geehrter Herr Christian, Wir freuen uns, dass es Ihnen so gut gefallen hat und hoffen, Sie bei einem zukünftigen Aufenthalt wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Marie Schill / Rezeptionsleiterin

8/10 – Goed

Michele

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Marie Schill / Responsable Réception op 10 jan 2024
Chers clients, Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel pour votre séjour à Colmar. Au plaisir de vous accueillir lors d'un prochain passage dans la région. Bien Cordialement, Marie Schill / Responsable Réception

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein rundum perfektes Wochenende. Freundliches, hilfsbereites und aufmerksames Personal. Zimmer ruhig und doch sehr zentral gelegen. Sauber und hübsch. Wir haben die Zeit sehr genossen und kommen gerne wieder.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marie Schill / Rezeptionsleiterin op 10 jan 2024
Sehr geehrte Gäste, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu schreiben. Wir freuen uns, dass es Ihnen so gut gefallen hat und hoffen, Sie bei einem zukünftigen Aufenthalt wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Marie Schill / Rezeptionsleiterin

10/10 – Uitstekend

Jeffrey, Tarrytown

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and the staff was great. The property has many buildings and it seems that the rooms in the main building are better than the ones across the street. Our room in the main building was great- super clean, great shower, tons of outlets and they supplied water daily . Great place!
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 5 jan 2024
Dear Guests, We thank you so much for this excellet review following your stay in Le Colombier. We are delighted that you appreciate our location, the kindness of our staff and the comfort of our renovated rooms. We will be pleased to welcome you for your next trip in Colmar. With our warm regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb, clean and friendly Hotel
The stay at Hotel Colombier was superb. Everything was spot on. It was kept extremely clean. the rooms were decorated to a high standard. Staff were very friendly and was so close to all the beautiful spots in Colmar but far enough to not be right in the thoroughfare.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 30 dec 2023
Dear Guests, Thank you very much for taking the time to write us a review on Expedia. Your kind words come to reward all of our team who are committed to welcoming you in the best possible way. We wish you a happy new year and hope to welcome you for your next trip. With our best regards, Marie Schill / Front Desk Manager

6/10 – Redelijk

Satoshi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
設備とスタッフは非常に良いが、コスパを考慮すると部屋が狭く、やや不満。
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 25 dec 2023
Dear Guests, We thank you for choosing our hotel for your stay in Colmar during the christmas period. We are delighted that you appreciate our services and the kindness of our staff. Concerning the room, you reserved a Standard room which is our first room category. If you want a bigger room, we can propose you a Superior or a Deluxe room. We will be pleased to welcome you for your next trip in Alsace. With our warm regards and Merry Christmas. Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marie Schill / Responsable Réception op 22 dec 2023
Chers clients, Nous vous remercions pour cette excellente note de 10/10. Nous nous réjouissons de vous accueillir lors d'un prochain séjour à Colmar. Passez de très belles fêtes de fin d'année. Bien chaleureusement, Marie Schill / Responsable Réception

10/10 – Uitstekend

Andrew

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 20 dec 2023
Dear guests, Thank you so much for this excellent 5/5. We are pleased to see that you enjoyed your stay in our renovated hotel. We will be pleased to welcome you for your next stay in Colmar. We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year. With our warm regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Donna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 13 dec 2023
Dear Madam Donna, We thank you for the excellent rating of 10/10.We will be very pleased to welcome you for your next stay in Colmar. Wishing you a Merry Christmas, With our best regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location for the holiday markets !
Perfect location for walking to all the holiday markets and shopping , friendly accommodating staff , very clean . Beds turned town nightly with treats on your pillow . Would recommend you stay here !!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 13 dec 2023
Dear Madam, We thank you for this excellent review of 10/10.We are thrilled to learn that you appreciate the kindness of our team and our different services. We wish you a Merry Christmas and will be pleased to welcome you for your next trip in Colmar. With our warm regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Barry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le Colombier and Christmas markets
A lovely hotel with very friendly and helpful staff. The room and facilities were very clean. The breakfast was delicious with plenty of choice and fresh food. It’s in a quiet location but with easy access to the old town and Christmas markets.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 13 dec 2023
Dear Guests, Thank you very much for taking the time to write us a review following your stay in Le Colombier. We are delighted that you appreciate the kindness of our team, as well as our renovated rooms, breakfast and location in the heart of the christmas market. We wish you a Merry Christmas. With our warm regards, Marie Schill / Front Desk Manager

4/10 – Matig

Jean-Pierre

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marie Schill / Responsable Réception op 8 dec 2023
Cher Monsieur, Nous vous remercions d'avoir sélectionné notre hôtel pour votre séjour à Colmar. Nous sommes surpris par votre note de 4/10 et dans un souci constant d'amélioration nous souhaiterions connaître les raisons de cette note. Nous vous remercions par avance de nous contacter selon votre convenance par courriel ou par téléphone. Bien Cordialement, Marie Schill / Responsable Réception

10/10 – Uitstekend

Benjamin

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marie Schill / Responsable Réception op 28 dec 2023
Chers clients, Nous vous remercions pour cette excellente note suite à votre séjour au Colombier. Nous vous souhaitons de passer de belles fêtes de fin d'année et espérons vous accueillir lors d'un prochain séjour à Colmar. Bien Chaleureusement, Marie Schill / Responsable Réception

10/10 – Uitstekend

Jordan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
/
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 6 dec 2023
Dear Guests, We thank you for this excellent review. We hope to welcome you for your next trip in Colmar. With our warm regards, Marie Schill / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is excellent
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marie Schill / Front Desk Manager op 30 nov 2023
Dear Guests, Thank you for your note of 5/5 and message. We are delighted that our staff gave you complete satisfaction. We hope to welcome you again in Colmar. With our best regards, Marie Schill / Front Desk Manager