Trident, Chennai

4.5-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Trident, Chennai

Lobby
2 restaurants, serveren ontbijt
Tuin
Deluxe suite | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Dagelijks ontbijtbuffet (INR 1475 per persoon)

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Spa
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Fitnessruimte
  • Bar
De huidige prijs is € 101
inclusief belastingen en toeslagen
22 nov - 23 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Club kamer (Trident)

9,2 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(31 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Premier suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Premier kamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Premier kamer, 1 eenpersoonsbed

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer, 1 eenpersoonsbed

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 1 eenpersoonsbed

Club kamer, 1 eenpersoonsbed (Trident)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 4
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Trident, Chennai bevindt zich vlak bij een treinstation in Pazavanthangal, een buurt in Chennai vlak bij de luchthaven. Verken de plaatselijke natuur bij Marina Beach en ECR-strand. Reis je met kinderen? Overweeg dan Chennai Snake Park of ga naar Paardenrenbaan Guindy om een wedstrijd of evenement bij te wonen.
Kaart
1-24 G S T Road, Chennai, Tamil Nadu, 600027

In de buurt

  • Olympia Tech Park - 3 min. rijden - 3.7 km
  • Chennai Trade Centre - 5 min. rijden - 4.4 km
  • MIOT International Hospital - 6 min. rijden - 5.1 km
  • Phoenix Market City - 6 min. rijden - 4.7 km
  • Pondy Bazaar - 9 min. rijden - 9.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Palavanthangal - 8 min. wandelen
  • Meenambakkam Metro Station - 16 min. wandelen
  • Chennai International Airport (MAA) - 7 min. rijden

Restaurants

  • ‪Radisson Blu - ‬3 min. wandelen
  • ‪Salt. Co. 531 @ Radisson Blu - ‬3 min. wandelen
  • ‪Hotel Saravana Bhavan - ‬7 min. wandelen
  • ‪Mulberry Tea Shop - ‬11 min. wandelen
  • ‪Garden Cafe - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Trident, Chennai

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij Chennai Trade Centre
Overweeg een verblijf bij Trident, Chennai en geniet van een koffiebar/café, een tuin en een bibliotheek. Geniet van aromatherapie, een gezichtsbehandeling of een ayurvedische behandeling bij Trident Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een droogkuis/wasserijservice en een bar.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een babysitter/kinderoppas (toeslag)
  • Een feestzaal, huwelijksservices en een cadeauwinkel
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel en de nabijheid van het vliegveld
Kamervoorzieningen
Alle 167 kamers hebben volop comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast leuke bijkomstigheden zoals airconditioning en badjassen.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met digitale zenders
  • Kinderopvang, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.30 uur: INR 1.475 voor volwassenen en INR 1.475 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Cinnamon
  • Samudra

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool
  • Bibliotheek
  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderopvang op de kamer
  • Koelkast op verzoek
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 3 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hydrotherapie
  • Manicures/pedicures
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad
  • Thaise massages
  • Wikkeltherapie
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast op verzoek
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Bij het inchecken dienen gasten een negatieve PCR-test voor Covid-19 of bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
De negatieve Covid-19-test mag niet langer dan 72 uur voor het inchecken afgenomen zijn
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 8 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 1475 voor volwassenen en INR 1475 voor kinderen
  • Voor een kluisje op de kamer worden kosten aangerekend

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Opmerking: er is een extra bed beschikbaar voor 1 kind tussen de 8 en 12 jaar oud die bij een ouder op de kamer slaapt. Voor meer dan 1 kind in de leeftijd tussen de 8 en 12 jaar oud dient een extra kamer te worden geboekt, maar tegen een gereduceerd tarief.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Chennai Trident
Trident Chennai
Trident Hotel Chennai
Trident, Chennai Hotel Chennai (Madras)
Trident Chennai Hotel
Trident, Chennai Hotel
Trident, Chennai Chennai
Trident, Chennai Hotel Chennai

Veelgestelde vragen

Beschikt Trident, Chennai over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Trident, Chennai?

Vandaag, 28 okt. 2025, kost een verblijf bij Trident, Chennai van één nacht voor twee volwassenen op 22 nov. 2025 min. € 100,71, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Trident, Chennai?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Trident, Chennai voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Trident, Chennai inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Trident, Chennai uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Trident, Chennai een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Trident, Chennai?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Chennai ligt vlak bij de luchthaven, op 5 km afstand van St. Thomas Mount National Shrine, Phoenix Market City en Vaikunda Perumal Temple. Ook Sri Uttara Guruvayurappan Temple en Olympia Tech Park liggen op 5 km afstand. Meenambakkam Metro Station ligt op 16 minuten wandelen en naar Station Palavanthangal is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over Trident, Chennai

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 473 van 643 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 125 van 643 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 643 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 643 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 643 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Tony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect stay / reasonable price in Moscow centre

Hotel located in Moscow financial centre at the Afimall shopping mall and close to 3 metro station, that allows to easy get the centre of Moscow by metro. The big shopping centre next door is great to get some basics for the day to explore the city (water, snacks) Very clean and spacious room with big windows and lots of light coming in. The staff was very pleasant and helpful. Prices are reasonable here (it still is Moscow after all). There might be more romantic and more luxurious options, but for them there will always be another price to pay. In my option, the hotel was just perfect for the stay. The extra excitement I did get from the city itself! ;-)

10/10 – Uitstekend

Vikram

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well maintained with great service
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Pramod

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed the stay. Spa and swimming pool facilities are excellent. Spa manager Bala is very professional and good at his work. Massage theorist Tete was excellent. Overall all hotel experience was very good.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mohan

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Jeyaraman

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
had a wonderful stay at this hotel! The staff was extremely friendly, especially at the front desk and restaurant, where I was warmly greeted with a welcome drink. The hotel itself is elegant and spotless, with beautifully maintained lobby areas. My room was spacious, functional, and offered great value for the price—truly a 7-star experience! The only minor suggestion I have is that the TV menu could be made a bit simpler to navigate. Other than that, everything was perfect. Highly recommended!
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are very competent to address guest needs. The property is gated and so secure. But the room walls are somewhat thin, possibly from a tv next door at midnight.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Susrut, Henderson

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Abhishek

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Hemaa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice ambient atmosphere and well trained ,curious staffs. Exceptional hospitality. Well maintained property. We will be staying here again .
7 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Karthik

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay and friendly staff.
2 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Kaushik, ARLINGTON

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Trident is no longer worth the price they charge. The building is very old and it shows. The rooms are tiny, especially the bathrooms. Compared to many of the modern five star hotels that are nearby, trident is outdated. The bathroom design is odd and antiquated. The saving grace for Trident is the staff. They are all very friendly, caring and supportive. The dining service is horrible. We found cockroaches running around the buffet counters.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

PREJI KURISINKAL, LANGLEY

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to Airport. Staff was very friendly. Transport from Airport and back at reasonable rates is great. Whenever you ask for anything for the room, the staff brings to you within a few minutes. And finally, the breakfast is excellent with a choice of Indian and Continental cuisine.
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Venkatesh

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff!
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Bhaskar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Trident has been consistently and unfailingly surpassing expectations during each or our stays. Kudos to the entire team from front office to F&B to Housekeeping. The entire team goes out of their way to make the stay comfortable.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Balaskandan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Krishna

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Balaskandan

2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Jerome

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Bivinlal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Jona

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good and friendly experience

It was again a wonderful, almost homely stay with an extremely friendly and dedicated staff. The Hotel is conveniently located 4 km from the Airport Terminal. First choice while coming at night from abroad.
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

VENKATARAMADAS

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to airport. Old property. But, neat and clean
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Kedar

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property and team helmed by Mr. Jishnu is a charmer and exceptional in every way. Maybe, it is not a ground breaker in terms of architecture and an older property. However, the way the organization has maintained the property, it feels and smells as good as new. The staff in all departments including Front Desk, Guest Services, Restaurants, Security, Bell Desk and House Keeping are all very welcoming and attentive, I can go so far as to say they are doting on their guests. Me and my family have been to many a hotels in India and abroad but this by far has been the best experience we have had. Their service level and attention to detail has been miles above anything we have experienced thus far. They are a customer first property in the true sense. The management team should feel very proud as I am sure they never fail to Wow their customers as they did us. I feel property and its team should be considered a shining star and a Gem in the crown of EIH Hotels and the Oberoi Group of Hotels.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Kamalakkannan, SAN RAMON

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
We booked 2 king size bed room but when we check in midnight. The reception checked us in in 2 twin bed room. And after complaining they can only change one room to king size.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Rakesh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025