THE MADRAS GRAND

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Chennai

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Premium tweepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Lakens van Egyptisch katoen
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium Twin kamer, niet-roken, privébadkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Lakens van Egyptisch katoen
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Premium suite, niet-roken, privébadkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Lakens van Egyptisch katoen
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Vierpersoonskamer, niet-roken, privébadkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Lakens van Egyptisch katoen
  • Max. aantal: 5
  • 2 kingsize bedden

Familie appartement

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Een vaatwasser
Ledtelevisie
  • 111 m²
  • 3 slaapkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 7
  • 1 kingsize bed, 1 queensize bed, 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons zetelbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
NO 1 - CHINNA STREET, EGMORE, Chennai, Tamilnadu, 600008

In de buurt

  • Sankara Nethralaya-ziekenhuis - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Apollo Hospital - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Express Avenue - 3 min. rijden - 2.6 km
  • U.S. Consulate General Chennai - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Marina Beach - 4 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Washermanpet Metro Station - 7 min. rijden
  • Station Chennai Egmore - 9 min. wandelen
  • Chennai International Airport (MAA) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sangeetha - ‬8 min. wandelen
  • ‪The Greenhouse Barbeque - ‬11 min. wandelen
  • ‪Mathsya - ‬4 min. wandelen
  • ‪Babal Da Dabha - ‬9 min. wandelen
  • ‪Udipi Hotel Sudha - ‬11 min. wandelen

Over deze accommodatie

THE MADRAS GRAND

Hotel vlak bij Marina Beach
THE MADRAS GRAND biedt onder andere een wasserij en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis valetparkeerservice
  • Snelle uitcheckservice, een lift en een feestzaal
  • Conciërgeservice, geldautomaat/bankservice en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben leuke voordelen zoals luxe beddengoed en kussenmenu's, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Lakens van Egyptisch katoen en bedden met traagschuimmatrassen
  • Regendouches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • (kleer)kasten, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis overdekt valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • 5 treden naar de ingang
  • Lift (183 centimeter brede deur)
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Restaurantgidsen
  • Schoonmaakartikelen

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: INR 2000
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Binnen de 24 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 800.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor vroeg inchecken: INR 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 800.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken en staat geen alcohol toe.

Accommodatie ook bekend onder de naam

THE MADRAS GRAND Hotel
THE MADRAS GRAND Chennai
THE MADRAS GRAND Hotel Chennai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij THE MADRAS GRAND?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent THE MADRAS GRAND voor parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij THE MADRAS GRAND inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Tegen een bedrag van INR 2000 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij THE MADRAS GRAND uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat THE MADRAS GRAND?

Dit hotel ligt in Centraal Madras, op 0,8 km van National Art Gallery en op 4,1 km van Marina Beach. Ook Mayor Radhakrishnan-stadion en Overheidsmuseum liggen op een kwartiertje wandelen. Station Chennai Egmore ligt op 9 minuten wandelen en naar Nehru Park Station is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over THE MADRAS GRAND

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 53 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

GUNANESAN

Negatief: Netheid
Cleannesses
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Vishal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place to have a stay
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Sherlin Oneeta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The overall stay at Madras Grand was great. It’s at a super convenient location in Egmore. 10 mins from the US Consulate. Safe for women and solo travelers. Clean property. Staff were polite and service was great, especially from Mr. Tausif at the reception. He was very helpful during our stay there. The only thing that could be better about the hotel was the shower design which is open in the bathroom area and makes the entire bathroom floor wet. Shower should be in a separate space within the bathroom. Buffet was good with the basic south and North Indian food options. Breakfast was not complimentary when I stayed and had to pay extra for the food. More number of food items could be included. The checkout time of the hotel is 11 am and this should be extended to 12 pm like most other hotels. The area around the hotel could be cleaner but otherwise, it was a good overall experience.
2 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Devirajalaxmi

4 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

APPARAO

2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

AYAM

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was dirty and had a smell, pillows with no covers, bedsheet not changed and dirty. The room was not ready until 2.30 pm even though checkin time was 1 pm. Very disappointed experience.
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Shyju

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good place to stay. Breakfast was excellent. Stay very helpful and friendly. Area surrounding is okay
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

ryuta

2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Shaibal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Mohamed yahya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Mahmud

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My experience at The Madras Grand exceeded all my expectations. From the moment I arrived, I was welcomed with genuine warmth and professionalism. The staff went out of their way to ensure my stay was comfortable, and their attention to detail was impressive. My room was impeccably clean, tastefully decorated, and offered all the conveniences I needed for a relaxed and productive stay. One of the highlights was the food. They were fresh and delicious. The hotel also deserves special mention for its efficient housekeeping, prompt room service, and courteous front-desk team. Everyone—from the doorman to the manager—treated is with sincere hospitality. I’d visit them again.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Arockiadoss, London

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Nadarajah

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was average, hotel reception staff were not very polite no warm welcome when we check in compared to many other hotels we stayed in that week commencing 12/05/25 .They needed more training about hospitality.
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Shiyamala

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They ok we enjoy the staying
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Pooja

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Sanjay

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Cleaning
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Ousephachan K.

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing much
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Empuku

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても素敵なホテルです。しかしWi-Fiは快適ではありませんでした。そしてシャワーを浴びるとトイレはびしょ濡れです。これは好ましくありませんでした。その他はとても良いです。朝食も素敵です。スタッフも素晴らしい。
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

GANESH

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Lynette

7 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Cornel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite nice
4 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Velvilie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The staff were nice and helpful, but the marketing on the website and the actual property was deceiving
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Sugata

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff. Courteous, professional.
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Arun Richard

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness of the hotel is remarkable. Courteous service of the staff was impressive. Inadequate parking facility is a concern for customers. Cost of food served in the restaurant is high.
1 nacht verbleven in januari 2025