Aparthotel

Smart Home Service Apart by Stayz Royale

3.0-sterrenaccommodatie
Aparthotel met gratis parkeerplaatsen in Chennai

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

2,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Parking inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Wasvoorzieningen
  • 24/7 receptie
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 16
inclusief belastingen en toeslagen
19 dec - 20 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe appartement

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Een koelkast
2 slaapkamers
Een privébadkamer
Kookgerief, servies en bestek
Een fornuis
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 56 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een privébadkamer
Een bureau
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
10 new no 27 N Mada St Koyambedu, Chennai, TN, 600107

In de buurt

  • Ramakrishna Temple - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Winkelcentrum Ampa Skywalk - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Ramakrishna Mutt - 6 min. rijden - 3.0 km
  • Marina Beach - 18 min. rijden - 10.8 km
  • Chennai Trade Centre - 20 min. rijden - 10.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Koyambedu - 10 min. wandelen
  • Metrostation LIC - 10 min. rijden
  • Chennai International Airport (MAA) - 43 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬16 min. wandelen
  • ‪Jonah's Bistro - ‬4 min. rijden
  • ‪McDonald's - ‬16 min. wandelen
  • ‪Madras Coffee House - ‬15 min. wandelen
  • ‪Sangeetha Veg Fast Foods - ‬9 min. wandelen

Over deze accommodatie

Smart Home Service Apart by Stayz Royale

Aparthotel met gratis parkeerplaatsen in Chennai
Dit aparthotel heeft niet alleen een wasserij, maar ook een 24-uurs receptie en gratis parking. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Elk aparthotel biedt een douche en bureau.
Smart Home Service Apart by Stayz Royale heeft 10 kamers. Elke badkamer is voorzien van een douche. Dagelijks wordt een huishoudservice aangeboden en op verzoek is vervanging van de handdoeken beschikbaar.

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, overdekt zelf parkeren ter plaatse

Badkamer

  • 1 privébadkamer
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Zeep

Wasvoorzieningen

  • Wasserette

Werkplekken

  • Laptopvriendelijke werkplek

Huisdieren

  • Huisdiervriendelijk
  • Alleen katten en honden zijn welkom
  • 1 huisdier in totaal
  • Toeslag: INR 799 per huisdier per dag
  • Eenmalige schoonmaakkosten: INR 499

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Diensten en faciliteiten

  • 24-uursreceptie
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Veiligheidsvoorzieningen

  • Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
  • Geen rookmelder vermeld (de eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)

Algemeen

  • 10 units
  • Handdoeken (verschoond op verzoek)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 11.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je een toeslag van INR 799 per huisdier, per dag, naast een eenmalige schoonmaaktoeslag van INR 499
Alleen honden en katten zijn toegestaan
1 in totaal
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: INR 799 per huisdier per dag, plus INR 499 eenmalige schoonmaakkosten
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Smart Home Service Apart by Stayz Royale Chennai
Smart Home Service Apart by Stayz Royale Aparthotel
Smart Home Service Apart by Stayz Royale Aparthotel Chennai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smart Home Service Apart by Stayz Royale?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden en katten toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van INR 799 per huisdier, per dag. Er wordt tevens een toeslag van INR 499 aangerekend. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost een verblijf bij Smart Home Service Apart by Stayz Royale?

Vandaag, 18 dec. 2025, kost een verblijf bij Smart Home Service Apart by Stayz Royale van één nacht voor twee volwassenen op 19 dec. 2025 min. € 15,91, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Smart Home Service Apart by Stayz Royale inchecken?

Inchecken kan vanaf: 11.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Smart Home Service Apart by Stayz Royale?

Dit aparthotel ligt in Koyambedu, op 5 km afstand van Ramakrishna Mutt, Winkelcentrum Ampa Skywalk en Vadapalani Murugan Temple. Ook Forum Vijaya Mall en Shyamala Towers liggen op 5 km afstand. Station Koyambedu ligt op 10 minuten wandelen en naar CMBT Station is het 18 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Smart Home Service Apart by Stayz Royale

2,0

2,0

Netheid

4,0

Voorzieningen

2,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 1 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Mahesh Kumar

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was entirely neglected and there was no upkeep. Certainily it is not worth any recommendation. I just checked out immediately upon entering the room. The photograph of the room displayed on your portal is simply deceiving. I am not sure if the same room in the property shown to me while reserving online was given to me in reality. Summarily my experience was awful.
1 nacht verbleven in november 2025