Hotel Abu Palace - Chennai

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel bij het congrescentrum in Chennai met gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 76
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
  • 26 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed

Luxe suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
  • 26 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
926, Poonamallee High Road, Near Nehru Park Metro Station - Kilpauk, Chennai, Tamil Nadu, 600084

In de buurt

  • Overheidsmuseum - 18 min. wandelen - 1.6 km
  • Mayor Radhakrishnan-stadion - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Sankara Nethralaya-ziekenhuis - 5 min. rijden - 2.2 km
  • Raja Muthiah Hall - 5 min. rijden - 2.6 km
  • Apollo Hospital - 6 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Nehru Park Station - 3 min. wandelen
  • Washermanpet Metro Station - 7 min. rijden
  • Chennai International Airport (MAA) - 48 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hotel Paramount - ‬10 min. wandelen
  • ‪Abid's - ‬12 min. wandelen
  • ‪The Greenhouse Barbeque - ‬2 min. wandelen
  • ‪Geetham Veg Restaurant - ‬2 min. wandelen
  • ‪Babal Da Dabha - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Abu Palace - Chennai

Hotel vlak bij Marina Beach
Hotel Abu Palace - Chennai bevindt zich dicht bij Overheidsmuseum en Winkelcentrum Ampa Skywalk en biedt een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een open haard in de lobby. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, 926, serveert ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden. Blijf online met gratis wifi in de kamer met een snelheid van 25+ Mbps en geniet van een businesscentrum.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Vervoer vanaf het treinstation, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Rookvrije accommodatie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een kruier/portier
Kamervoorzieningen
Alle 92 kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben veel comfort dankzij 24-uurs roomservice en open haarden, naast voordelen zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, een privékok en beperkte schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • 926

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (112 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Spa

  • 5 behandelingsruimtes
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift (91 centimeter brede deur)
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Gebouwd in 2014
  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Lakens van Egyptisch katoen

Badkamer

  • Badjassen
  • Bidet
  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Chef-kokservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Open haard
  • Telefoon
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 12.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 19

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
  • Toeslag voor extra bed: INR 1500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Abu Palace
Abu Palace Chennai
Abu Palace Hotel
Abu Palace Hotel Chennai
Abu Sarovar Portico Chennai Kilpauk Hotel
Abu Sarovar Portico Kilpauk Hotel
Abu Sarovar Portico Chennai Kilpauk
Abu Sarovar Portico Kilpauk

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Abu Palace - Chennai?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Abu Palace - Chennai?

Vandaag, 27 nov. 2025, kost een verblijf bij Hotel Abu Palace - Chennai van één nacht voor twee volwassenen op 1 dec. 2025 min. € 75,79, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Hotel Abu Palace - Chennai inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 12.30 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Abu Palace - Chennai uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken.

Waar staat Hotel Abu Palace - Chennai?

Dit hotel ligt in Centraal Madras, op 1,9 km van Overheidsmuseum en op 5 km afstand van Winkelcentrum Ampa Skywalk en Marina Beach. Ook Kapaleeswarar Temple en San Thome-kathedraal liggen op 10 km afstand. Nehru Park Station ligt op maar 3 minuten wandelen en naar Kilpauk Station is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Abu Palace - Chennai

6,2

6,6

Netheid

7,6

Locatie

6,2

Personeel en service

4,0

Milieuvriendelijkheid

6,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 21 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Shanmugavel

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Prem

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

CHANDRA SEKARA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was worth the money
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Md Ruhul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Sivalingam

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Very Bad

Very very bad called morning nobody answers the call even after many many times. Reception Operator Room service all never answer the call at all. No coffee making requested 3 times nobody bothered. Will never stay again
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Rohan

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Good place to stay for business trips

Decent hotel for one or two night stay. Staff is excellent.
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Shaleen

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Good business hotel

The stay was comfortable with nice beds and pillows. However, the room was stinking of smoke when I checked in which for me was acceptable as I smoke but would not be good for most. Area is very convenient with proximity to most business districts .
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Manoj

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable & Value for Money

Stay was very comfortable. Location of the hotel, Room, Restaurant & Room service was quite good. Except they don't have Bar service due to new SC bars on highway regulation. I will definitely stay here again. Keep up the good work. Thanks
1 nacht verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

GP, California

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

A nice hotel that isn't run well

Rooms are spacious but not maintained well in that hygiene isn't paid attention to. Bathrooms smell, the floor and ceiling aren't kept clean. Taps are rusty and stained. Same can be said of the room water heating coffee/tea pot in the rooms. In room dining menu isn't kept updated and soiled so much that it is off-putting. That said, the jnside of the building is actually nice and with some attention from the management and staff, it can be converted into a rather good hotel!!

8/10 – Goed

Eunah, Korea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

keep the phone number of the hotel!

The hotel is very nice but few people know where it is so it's so difficult to find the hotel by taxi even though i have the address.

2/10 – Ontzettend slecht

arun, london

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very very bad

i stayed 3 nights in the hotel for business as i have to leave early in the morning for 3 days in a row for work and to the airport. By 4am there was no hot water had to shower in cold water which was not comfortable to do so. The first night when checked in asked for wifi password said it will be given shortly went to room called 3 times every 30 minutes until past midnight but the same reply will be given shortly and i went to sleep. Room i stayed had a door connected to the next room but the staff didnt have the keys to lock the door so i had to keep my case as a trip to warn me if some one open my side from the other door didnt feel safe. informed to the staff who said the manager has the key and will be locked the next day. but it was not locked next day when i returned from work (i left my personal belongings in the room for which anyone can have access to so no safety) when i returned and complained to the duty manager he said the keys cant be found but he will not let the next room to any guests and said the room is marked as maintenance on the computer so no one other than him can give to a guest, i trusted him and the went work next day when i returned that night found the next room was hired to someone and when i enquired was not given any response. so overall very bad service, aircon not working most of my stay, no hot water all the time and no wifi and on top of everything no security.

6/10 – Redelijk

Vishal, Panchkula

Negatief: Personeel en service

BAT in the Lobby

Hotel is just ok not really worth 4 Star for sure Front office is okay but Lots of insects could be seen And when I reached late could see BAT in lobby area Which was quite scary and Food quality really was not York mark Ordered Grill sandwich which was not only tasteless but some how not worth eating only And in breakfast No Toaster so you eat bread without Baking it and fruits served were not Fresh too But yes FO was efficient And when asked if I could check out till late Lady Adjusted for 2 Hours .

4/10 – Matig

Dimp, Bangalore

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disappointed of checkin

The checkin to start with. The manager said he didn't have room reservation received from expedia and that he doesnt have any room available but there were plenty available.

8/10 – Goed

rajesh, vizag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very good exeirience

very good hotel and wud like to come back to stay

10/10 – Uitstekend

sadath Ali, bangalore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

excellent...

excellent...

10/10 – Uitstekend

Elankeeran, TORONTO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing stay!

I was a little nervous about the stay prior to the visit but i was pleasantly surprised to see how nice the hotel was. The hotel staff is awesome, great hospitality and hard working team. They were able to meet our needs and helped make our stay as comfortable as possible. The rooms were clean and comfortable. The hotel is a bit out of the way from downtown T Nagar, but the drive was certainly worth it, plus it was nice to be away from the hectic city. The breakfast buffet was good, better than I expected on account of the previous reviews. I will definitely revisit this hotel if I am back in Chennai.

4/10 – Matig

Deepa

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not satisfied

total confusion,.. the way they handle customer...rooms are untidy and they offered a room with cockroach, after complaing gave us a room. before some one book pls think twice