Kempinski Hotel Changsha
Hotel in District Yuhua in luxe stijl, bij het shoppingcenter met 4 restaurants
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kempinski Hotel Changsha
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
8,0 van 10
Gasten waren zeer tevreden over de voorzieningen
De prijs is € 110
inclusief belastingen en toeslagen
7 okt - 8 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 27 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive suite, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad (Executive Suite) laden
Executive suite, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad (Executive Suite)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad (Grand Deluxe Twin Room) laden
Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad (Grand Deluxe Twin Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad (Deluxe Twin Room) laden
Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad (Deluxe Twin Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Gelijkaardige accommodaties
JW Marriott Hotel Changsha
JW Marriott Hotel Changsha
Zwembad
Spa
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, (12)
De prijs is € 119
inclusief belastingen en toeslagen
7 okt - 8 okt
Over deze buurt
No.419, Shaoshan Middle Road, Yuhua District, Changsha, Hunan, 410007
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kempinski Hotel Changsha
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ling
2 jan 2024
Ling
8/10 – Goed
WEN SHU
10 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WEN SHU
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Lida
4 jun 2022
Lida
2 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Yutang
30 sep 2020
Yutang
2 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Yutang
28 sep 2020
Yutang
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Yves
28 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Komfortables und sauberes Hotel
Yves
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Sarabjit
Zakenreiziger
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definately suggested to all
Sarabjit
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
TOMOMI
Zakenreiziger
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOMOMI
5 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
ISSACK
5 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ISSACK
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Tan
16 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tan
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Hoi Ming
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoi Ming
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Lukas Martin
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant Hotel for good price value
Lukas Martin
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
JIN
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
JIN
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Xinyi
11 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Xinyi
2 nachten verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The hotel does not match its brand name
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Scott
17 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Scott
10/10 – Uitstekend
YI-FAN
4 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer