Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Howfield Manor Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Howfield Lane, Chartham Hatch, Canterbury, England, CT4 7HQ
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft een officiële sterrenclassificatie gekregen van VisitEngland, het Nationale Bureau voor Toerisme van Engeland.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Howfield
Howfield Manor
Howfield Manor Canterbury
Howfield Manor Hotel
Howfield Manor Hotel Canterbury
Howfield Manor Hotel Hotel
Howfield Manor Hotel Canterbury
Howfield Manor Hotel Hotel Canterbury
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Howfield Manor Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 jul 2012
Positief: Netheid
Prima locatie voor bezoek aan Canterbury e.o.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Stuart
Zakenreiziger
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stuart
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Antonia
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A pleasant stay.
Antonia
2 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Barry
Zakenreiziger
6 aug 2024
Negatief: Comfort kamer
Not as advertised.
Barry
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
John
Zakenreiziger
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Daniel
Reisde met familie
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Leon
23 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leon
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Olaf
Reisde met familie
13 jun 2024

Olaf
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
wendy
Zakenreiziger
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thoroughly enjoyable
wendy
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
John
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyggeligt Manor Hotel
John
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Shelley
Reisde met familie
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shelley
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Amanda
20 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Nintu
Reisde met familie
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Nintu
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Linda
13 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linda
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Review
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Ulain
30 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ulain
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Sharon
8 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
welcome break
Sharon
4 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
David
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
GARY
22 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Warm and friendly staff
GARY
4 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
K L
Reisde met familie
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wonderful overnight stay
K L
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Sarah, London
Reisde met partner
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in februari 2020