GHL BIOXURY HOTEL
Hotel voor volwassenen, inclusief 2 restaurants en gratis ontbijt
Fotogalerie voor GHL BIOXURY HOTEL





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 105
12 jan - 13 jan 2026
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden

Superior kamer, 1 kingsize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(58 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Minikoelkast
Lcd-televisie
Lakens van Egyptisch katoen
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Minikoelkast
Lcd-televisie
Lakens van Egyptisch katoen
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Superior Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden
9,2 van 10
Fantastisch
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Minikoelkast
Lcd-televisie
Lakens van Egyptisch katoen
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Minikoelkast
Lcd-televisie
Lakens van Egyptisch katoen
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

BOG Hotel
Zona T
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 634 beoordelingen
De prijs is € 112
16 dec - 17 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 83 No. 9-48, Bogotá, Distrito Capital, 11001000
Over deze accommodatie
GHL BIOXURY HOTEL
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Cabrera Imperial By Key 33
Hotel Cabrera Imperial By Key 33
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 244 beoordelingen
De prijs is € 118
12 jan - 13 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 65000 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor huisdieren: COP 100000 per huisdier, per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bioxury
Bioxury Hotel
GHL Bioxury
GHL Bioxury Bogota
GHL Hotel
GHL Hotel Bioxury
GHL Hotel Bioxury Bogota
Hotel Bioxury
Hotel GHL
Hotel GHL Bioxury
GHL Hotel Bioxury Bogotá
Hotel GHL Hotel Bioxury Bogotá
Hotel GHL Hotel Bioxury
GHL Bioxury Bogotá
GHL Bioxury
Bogotá GHL Hotel Bioxury Hotel
GHL Hotel Bioxury
GHL BIOXURY HOTEL Hotel
GHL BIOXURY HOTEL Bogotá
GHL BIOXURY HOTEL Hotel Bogotá
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over GHL BIOXURY HOTEL
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,6
Locatie
9,6
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
22 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Daniel
13 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
12 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
4 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
mark
6 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mark
1 nacht verbleven in december 2025
6/10 – Redelijk
Alejandro, Doral
Zakenreiziger
4 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
2 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Hector
Reisde met partner
2 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hector
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Rosa
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosa
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Mario, Miami
28 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Bambi
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bambi
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Khalil
Reisde met partner
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khalil
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Victor Alberto
Reisde met partner
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor Alberto
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
kerin
20 nov 2025
kerin
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
19 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
jeffrey
19 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

jeffrey
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
MARIA
Reisde met een groep
17 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARIA
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
SILVIA, wellington
13 nov 2025
SILVIA
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Khalil
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khalil
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Rafael A, Doral
9 nov 2025
Rafael A
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Marie
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cristian, la vega
6 nov 2025
Cristian
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yomira Alexandra
Reisde met een groep
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yomira Alexandra
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Craig Jeffrey Denotua
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Craig Jeffrey Denotua
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ryan J.
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan J.
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sandy
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandy
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rafael
Zakenreiziger
3 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rafael
2 nachten verbleven in oktober 2025

















