Grand Hotel
Hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt in Bishkek
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Premium suite laden

Premium suite
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Lakens van Egyptisch katoen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Frunze 428, Bishkek, 720000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Bugu Hotel
Bugu Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 38 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: KGS 600 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: KGS 20.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Bishkek
Grand Hotel Bishkek
Grand Hotel Hotel
Grand Hotel Bishkek
Grand Hotel Hotel Bishkek
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
5,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Miguel
18 okt 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Takeshi
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel
Takeshi
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sophie
Zakenreiziger
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sophie
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Fahrin
8 jul 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fahrin
3 nachten verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
YONG JAE
Reisde met partner
26 nov 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YONG JAE
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Juan
8 nov 2021
Juan
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Ulf
23 okt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ulf
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
KENJI
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENJI
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 apr 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Terutada
2 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適な滞在をすることが出来た。
Terutada
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es war alles super
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
TheFunk, Las Vegas
24 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TheFunk
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Siarhei
10 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хороший отель!
Siarhei
8/10 – Goed
IGOR
3 apr 2018
Positief: Personeel en service
IGOR
8/10 – Goed
REGINA
31 mrt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
REGINA
8/10 – Goed
REGINA
28 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


REGINA
6/10 – Redelijk
SANGCHUN
20 apr 2017