Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor St. Marks Hotel Bengaluru, a member of Radisson Individuals





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 97
inclusief belastingen en toeslagen
30 aug - 31 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2019
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2019
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2019
Misschien vind je dit ook leuk

The Leela Palace Bengaluru
Jeevanbhima Nagar
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 373 beoordelingen
De prijs is € 226
inclusief belastingen en toeslagen
22 aug - 23 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4/1 St. Mark'S Road, Bengaluru, Karnataka, 560001
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 1180 voor volwassenen en INR 738 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 2150 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: INR 1500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie gebruikt een recyclagesysteem voor grijs water en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
St. Mark's Bengaluru
St. Mark's Hotel Bengaluru
St. Mark's Hotel
St Marks Hotel Bangalore
St. Mark's Hotel Hotel
St. Mark's Hotel Bengaluru
St. Mark's Hotel Hotel Bengaluru
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over St. Marks Hotel Bengaluru, a member of Radisson Individuals
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sean
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Susan
Zakenreiziger
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Chiranjiv
15 mei 2025
Chiranjiv
8 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Naoki
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
1 mei 2025
Mario
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
Zakenreiziger
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
?
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
yoon joo
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoon joo
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anjul
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anjul
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anjul
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anjul
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Andrew
Reisde met een groep
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ralph
Reisde met een groep, Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralph
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tien
13 mrt 2025
Tien
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Navyug
2 mrt 2025
Navyug
10/10 – Uitstekend
Akira
27 feb 2025
Akira
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
George
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hard Rock Bengaluru
George
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Dhanji
Reisde met partner
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dhanji
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
BARRY
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
BARRY
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Serge
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serge
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
???
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
???
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met partner
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Syed
Zakenreiziger
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Syed
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Tohru
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tohru
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yahya
Zakenreiziger
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yahya
7 nachten verbleven in december 2024