Medplaya Hotel Bali

3.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke hotel met bars/lounges en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Roomservice
  • All-inclusive
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Superior kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
  • 43 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite (4 adults)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
  • 45 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite (2 adults + 2 children)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
  • 45 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite (4 adults + 2 children)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
  • 45 m²
  • Max. aantal: 6
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, uitzicht op zee (2 Adults)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Verwarming
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Gelijkaardige accommodaties

Veelgestelde vragen

Beschikt Medplaya Hotel Bali over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Medplaya Hotel Bali?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost EUR 16 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Medplaya Hotel Bali inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Medplaya Hotel Bali uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.

Is Medplaya Hotel Bali all-inclusive?

Bepaalde tarieven van dit hotel zijn all-inclusive.

Waar staat Medplaya Hotel Bali?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Benalmádena ligt vlak bij het strand, op 2 km afstand van Paloma Park, Jachthaven van Benalmádena en La Carihuela. Ook Sea Life Benalmádena en Malaga Provincie Stranden liggen op een kwartiertje wandelen. Station El Pinillo ligt op 28 minuten wandelen.

Beoordelingen over Medplaya Hotel Bali

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 128 van 498 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 193 van 498 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 122 van 498 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 498 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 498 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lammert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niks mis mee, goeie locatie prima ontbijt alles lekker schoon
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembaden. Snackbar en Dranken goed Animatie goed. Kamers redelijk wel schoon Eetzaal erg ongezellig in de kelder. Ontbijt uitgebreid maar slechte kwaliteit. Bijna alle gasten zijn engels. Ik zou dit hotel niet aanraden.
5 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Enorm veel lawaai overal van de Engels mensen die in het hotel waren en bijna90% van de gasten. Aan de receptie Greeg man nawlijks hulp.!!
14 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima drie sterren hotel. Meerdere zwembaden en nette kamers
7 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
beetje verouderd.....eten is goed maar steeds hetzefde
7 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Charlotte, West-Vlaanderen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Een heel leuk hotel, vriendelijk personeel. Mochten wel uitgelegd hebben hoe het kamerkaartje werkt en hoe de wifi werkt. Ook eten lekker en iedere dag kwam er iemand voor de kamer. Jammer genoeg ging er wel schimmel aan het plafond boven het bad.
5 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Marie

Positief: Netheid, personeel en service

Prijs/Kwaliteit goed

Over het algemeen goed te noemen, vriendelijk personeel, vrij basic mbt comfort, prijs/kwaliteit goed
6 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

steven, de rijp

Makkelijke mensen

Iets verouderd hotel... maar wel goed.. ontbijt was goed.. receptie kan beter... parkeren als je een auto hebt zou gratis kunnen zijn.. ipv 40 cent per uur....
6 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Too noisy, too many people at the pool, only for families
8 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Nice hotel in a charming place

We went early July together with my daughter and we both liked it very much, also the ratio price quality is excellent for the region
6 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Tonio, Amsterdam

Good food

Low quality environment and too much oriented on British visitors.
6 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

goed hotel

Goed hotel, goed ontbijt, zeer goed diner, buitengewoon vriendelijk personeel, goede kamers (minpuntje: iets te slappe bedden - minder goed voor de rug), nogal zwak wifi-signaal

8/10 – Goed

Jansen, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ondanks dat het november was, werd er genoeg georganiseerd voor de hotelgasten.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nooit meer

Bij aankomst vriendelijk geholpen door de receptie medewerkers. De kamers zijn vreselijk en voor 3 personen is de kamer niet voldoende, geen koffie en thee faciliteiten en geen koelkast, je betaald extra voor een bed maar je krijgt een kleine bank om op te slapen. Bij beklag hierover krijg je geen gehoor en geen compensatie. Voor de wifi moet betaald worden, €15,- voor een week! Echt niet meer van deze tijd. En ook voor een kluisje moet betaald worden, €5,- per dag. De kamer is oud en muf. Ook is het er mega gehorig, je hoort de gesprekken van de buren en zelfs de lichtknoppen 2 kamers verder kan je horen bewegen. De locatie is verder prima evenals het ontbijt buffet. Hier moet je wel vroeg bij zijn anders is het geen doen zo vol.

4/10 – Matig

pascal, m

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel bereikbaarheid erg lastig(heuvel)

Zou het niet aanraden erg vieze lucht in de nabijheid alles is een beetje toe aan vervanging, eten was redelijk .

8/10 – Goed

Yvonne, Velp Gelderland

Positief: Netheid, personeel en service

leuk hotel voor mensen die goed ter been zijn

zwembad was zeer fijn, kamer was zeer netjes, genoeg animatie

6/10 – Redelijk

Marcel

Positief: Personeel en service

Prima prijs - kwaliteit verhouding

10 dagen prima naar de zin gehad. Prima en goed verzorgde maaltijden, en op tijd weer aangevuld. 2 zwembaden met voldoende ligstoelen aanwezig. Elke avond iets te doen in de grote zaal. Helaas lawaaierig, veel Engelse gasten tijdens ons verblijf.( niet altijd zo, zeggen ze?) Je moet wel goed ter been zijn omdat het hotel boven aan een helling ligt. (vanaf de boulevard ) Parkeren bij hotel kan tegen vergoeding € 10,- per dag, maar je kunt je auto ook vrij parkeren in de omgeving.

8/10 – Goed

René, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Hotel dicht bij strand en unieke jachthaven.

Prima hotel op nog geen 100 meter van de gezellige boulevard.

8/10 – Goed

raoul, ieper belgie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

koelkast

het hotel is zeer te vreden zelf is er aan de receptie een nederlandstalige vrouw alleen een koelkast op de kamers zouw welkom zij wij gaan volgend jaar opnieuw naar dat hotel

10/10 – Uitstekend

Niamh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel and great location, we went all inclusive and the food was great quality and great variety. Beds are comfortable and rooms are spacious. Really enjoyed our stay :)
7 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Dawn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Been to benalmadeana for the last 22 years first time in a hotel the bali was everything you would expect an more absolutely brilliant came with my son an granddaughter pools were great for kids an adults would highly recommend
7 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Conor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel

Great hotel. Food was lovely, the pools were great for the kids. Could have hosed down the floors around the pools at night. The look a bit grubby but overall it’s a great hotel for the family. Plenty of entertainment on the evening for the family. All inclusive room was fantastic for extra food and drink outside of meal times. Would go again.
7 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Arsalan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Suyen Rodrigues

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom hotel, não mencionam que fica numa íngreme ladeira. Controle do all, comparado a outros, 1 bebida por pessoa, só recebe outra se entregar 1 copo da bebida anterior. Bebida para tomar fora do bar, copos plásticos e pela metade. All só funciona até 11 pm. Sala de snacks apenas com café e leite, sem sucos ou refrigerantes. Corredores escuros. Hotel, áreas externas escuras.
7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The property is a good 3 star hotel. The superior room was clean, bright, airy and above all, comfortable. The view from the room was also decent. We went all inclusive and had a very good deal so the food and drink options were great for us, but I'd be disappointed had I paid more. Often the lunch/dinner service was limited to around 5 or 6 hot food trays and resulted in large queues forming - yes even in December. There was a large selection of drinks available, though most of which you had to pay for ON TOP of your all inclusive fee which I found very poor. Also, the all inclusive drinks end at 11pm, which was very disappointing as most shows didn't start until 10pm! They advertise their "all in premium" package everywhere - an excellent money making idea to offer the all inclusive package people think they already have but charge them more! If you're thinking of travelling all inclusive I would highly recommend finding a drinks menu and being aware of 11pm cut off before you book! Overall happy with our stay as we had a very good deal for what we had.