Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Medplaya Hotel Bali

3 out of 5
Medplaya Hotel Bali
Avenida de Telefonica, 7, Benalmádena, Malaga

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 126 van 495 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 192 van 495 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 122 van 495 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 495 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 495 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lammert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niks mis mee, goeie locatie prima ontbijt alles lekker schoon
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Service Manager op 21 nov 2023
Beste Lammert: Bedankt voor uw fantastische recensie. Hartelijke groeten,Guest Service Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembaden. Snackbar en Dranken goed Animatie goed. Kamers redelijk wel schoon Eetzaal erg ongezellig in de kelder. Ontbijt uitgebreid maar slechte kwaliteit. Bijna alle gasten zijn engels. Ik zou dit hotel niet aanraden.
5 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Enorm veel lawaai overal van de Engels mensen die in het hotel waren en bijna90% van de gasten. Aan de receptie Greeg man nawlijks hulp.!!
14 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima drie sterren hotel. Meerdere zwembaden en nette kamers
7 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
beetje verouderd.....eten is goed maar steeds hetzefde
7 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Charlotte, West-Vlaanderen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Een heel leuk hotel, vriendelijk personeel. Mochten wel uitgelegd hebben hoe het kamerkaartje werkt en hoe de wifi werkt. Ook eten lekker en iedere dag kwam er iemand voor de kamer. Jammer genoeg ging er wel schimmel aan het plafond boven het bad.
5 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Marie

Positief: Netheid, personeel en service
Prijs/Kwaliteit goed
Over het algemeen goed te noemen, vriendelijk personeel, vrij basic mbt comfort, prijs/kwaliteit goed
6 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

steven, de rijp

Makkelijke mensen
Iets verouderd hotel... maar wel goed.. ontbijt was goed.. receptie kan beter... parkeren als je een auto hebt zou gratis kunnen zijn.. ipv 40 cent per uur....
6 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Too noisy, too many people at the pool, only for families
8 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel in a charming place
We went early July together with my daughter and we both liked it very much, also the ratio price quality is excellent for the region
6 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Tonio, Amsterdam

Good food
Low quality environment and too much oriented on British visitors.
6 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed hotel
Goed hotel, goed ontbijt, zeer goed diner, buitengewoon vriendelijk personeel, goede kamers (minpuntje: iets te slappe bedden - minder goed voor de rug), nogal zwak wifi-signaal
Reactie van Guest Relations op 21 jan 2017
Thanks for reviewing us! We hope to see you again very soon. Kind regards

8/10 – Goed

Jansen, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ondanks dat het november was, werd er genoeg georganiseerd voor de hotelgasten.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nooit meer
Bij aankomst vriendelijk geholpen door de receptie medewerkers. De kamers zijn vreselijk en voor 3 personen is de kamer niet voldoende, geen koffie en thee faciliteiten en geen koelkast, je betaald extra voor een bed maar je krijgt een kleine bank om op te slapen. Bij beklag hierover krijg je geen gehoor en geen compensatie. Voor de wifi moet betaald worden, €15,- voor een week! Echt niet meer van deze tijd. En ook voor een kluisje moet betaald worden, €5,- per dag. De kamer is oud en muf. Ook is het er mega gehorig, je hoort de gesprekken van de buren en zelfs de lichtknoppen 2 kamers verder kan je horen bewegen. De locatie is verder prima evenals het ontbijt buffet. Hier moet je wel vroeg bij zijn anders is het geen doen zo vol.

4/10 – Matig

pascal, m

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bereikbaarheid erg lastig(heuvel)
Zou het niet aanraden erg vieze lucht in de nabijheid alles is een beetje toe aan vervanging, eten was redelijk .

8/10 – Goed

Yvonne, Velp Gelderland

Positief: Netheid, personeel en service
leuk hotel voor mensen die goed ter been zijn
zwembad was zeer fijn, kamer was zeer netjes, genoeg animatie

6/10 – Redelijk

Marcel

Positief: Personeel en service
Prima prijs - kwaliteit verhouding
10 dagen prima naar de zin gehad. Prima en goed verzorgde maaltijden, en op tijd weer aangevuld. 2 zwembaden met voldoende ligstoelen aanwezig. Elke avond iets te doen in de grote zaal. Helaas lawaaierig, veel Engelse gasten tijdens ons verblijf.( niet altijd zo, zeggen ze?) Je moet wel goed ter been zijn omdat het hotel boven aan een helling ligt. (vanaf de boulevard ) Parkeren bij hotel kan tegen vergoeding € 10,- per dag, maar je kunt je auto ook vrij parkeren in de omgeving.

8/10 – Goed

René, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel dicht bij strand en unieke jachthaven.
Prima hotel op nog geen 100 meter van de gezellige boulevard.

8/10 – Goed

raoul, ieper belgie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
koelkast
het hotel is zeer te vreden zelf is er aan de receptie een nederlandstalige vrouw alleen een koelkast op de kamers zouw welkom zij wij gaan volgend jaar opnieuw naar dat hotel

8/10 – Goed

Suyen Rodrigues

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom hotel, não mencionam que fica numa íngreme ladeira. Controle do all, comparado a outros, 1 bebida por pessoa, só recebe outra se entregar 1 copo da bebida anterior. Bebida para tomar fora do bar, copos plásticos e pela metade. All só funciona até 11 pm. Sala de snacks apenas com café e leite, sem sucos ou refrigerantes. Corredores escuros. Hotel, áreas externas escuras.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Service Manager op 12 jan 2024
Estimado Suyen: Muchas gracias por dejarnos su opinión. Tengo el placer de informarle que, actualmente conviven 3 tipos de Todo incluido: el básico, el upgrade Premium y el Todo Incluido Premium (disponible a partir del 1 de mayo de 2023 y que sustituyó al anterior upgrade Premium).Este último se lanzó para ampliar nuestro servicio de Todo Incluido y ofrecer a nuestros clientes una selección más amplia de bebidas y de aperitivos y es aplicable en Nuevas Reservas Todo Incluido Premium confirmadas a partir del 4 de marzo de 2023. No dude en contactarnos para solicitar más información. Esperamos verle pronto. Un saludo, Guest Service Manager

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The property is a good 3 star hotel. The superior room was clean, bright, airy and above all, comfortable. The view from the room was also decent. We went all inclusive and had a very good deal so the food and drink options were great for us, but I'd be disappointed had I paid more. Often the lunch/dinner service was limited to around 5 or 6 hot food trays and resulted in large queues forming - yes even in December. There was a large selection of drinks available, though most of which you had to pay for ON TOP of your all inclusive fee which I found very poor. Also, the all inclusive drinks end at 11pm, which was very disappointing as most shows didn't start until 10pm! They advertise their "all in premium" package everywhere - an excellent money making idea to offer the all inclusive package people think they already have but charge them more! If you're thinking of travelling all inclusive I would highly recommend finding a drinks menu and being aware of 11pm cut off before you book! Overall happy with our stay as we had a very good deal for what we had.
Reactie van Guest Service Manager op 27 dec 2023
Dear Daniel: Thanks for your review, we are delighted to know that you had a great time together with us. We really appreciate your satisfaction with the hotel and with the room. Regarding the different types of all-inclusive, I would like to clarify that, currently, there are 3 types of All Inclusive: the basic one, the Premium upgrade (with an improvement in the selection of drinks and the All Inclusive Premium (available from May 1, 2023 and which replaced the previous Premium upgrade).The latter was launched to expand our All Inclusive service and offer our customers a wider selection of drinks and snacks and is applicable on New Premium All Inclusive Reservations confirmed from March 4, 2023. We are sorry for any inconvenience this may have caused you.Hopefully we will see you again in the future. Kind Regards,Guest Service Manager

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fint hotel, stort med mange mennesker, meget larm generelt. Utrolig dyrt at parkerer, eks. I den uge vi var der var der 4 biler der havde parkeret oven på og “1” i parkerings kælder, det sige jo lidt om prisen ik’ !. Flink personale i reception.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Service Manager op 14 dec 2023
Dear Peter: Thank you very much for leaving us your opinion. We inform you that the price of our parking is standard. The reason why they are freer is because it is low season and many customers park outside.Best regards, Guest Service Manager

8/10 – Goed

Phillip

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Service Manager op 14 dec 2023
Dear Philip: thanks for your rating. Kind regards, Guest Service Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Service Manager op 14 dec 2023
Dear customer: thanks for leaving your rating. Best regards, Guest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Service Manager op 4 dec 2023
Estimada Ángela,Muchas gracias por su puntuación.Un saludo,Guest Service Manager

8/10 – Goed

othman

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Service Manager op 30 nov 2023
Dear Othman: Thanks for your rating. Best regards, Guest Service Manager

8/10 – Goed

Ilkka

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service
28 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Service Manager op 24 nov 2023
Dear IIkka,Thanks for leaving your opinion. We are glad to listen that you enjoyed the service.Best regards,Guest Service Manager

4/10 – Matig

Harald

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
To ukers opphold
Trestjerners hotell men opplever selv at det er maks 2,5. Veldig stort og bråkete, rommet var skittent og senga, for oss, ukomfortabel og knirket veldig ved den minste bevegelse. Det var et tynt laken som dyne. I skapet var også to ulltepper, men disse føltes skitne og uhygieniske. Utvalget av mat var greit nok til både frokost og middag, men det meste var smakløst og åpenbart laget for at «alle» kunne spise det. Dette stedet var dessverre ikke for oss og vi kommer ikke tilbake hit.
15 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Service Manager op 24 nov 2023
Dear Harald,Thank you for your feedback; the opinion of our clients is very important to us in order to find out in which points can be improved. It is important to report any incident that you observe during your stay, in this way we can try to help you and improve your satisfaction.Our main goal is to offer a nice and pleasant holiday to our customers.In reference to our buffet, we are trying to reach the satisfaction of all our customers. We offer a wide range of fresh products in the Show Cooking, and our buffet also offers a lot of different salads, hot and cold dishes every evening and a big variety of desserts, ice cream and fresh fruits.Your suggestions are very appreciated.Best regards,Guest Service Manager

10/10 – Uitstekend

wayne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic location , cannot grumble about a thing , shower amazing, food and service amazing
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Service Manager op 13 nov 2023
Dear Wayne,Thanks for your fantastic rating and nice words.It will be a pleasure to welcome again.Guest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Service Manager op 10 nov 2023
Dear Paul,Thanks for your wonderful rating.Best regards,Guest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Lynn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Service Manager op 9 nov 2023
Dear Lynn,Thanks for your fantastic rating.We hope to see you soon,Guest Service Manager

8/10 – Goed

Marko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyvä sijainti.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Service Manager op 30 okt 2023
Dear Marko,We are glad you enjoyed the hotel location.Thank you once again for your stay at the Bali hotel and we hope to welcome you one more time in the sunny Benalmadena.Best regards,Guest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vraiment sympa pour les familles 😊
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Service Manager op 25 okt 2023
Cher Alexandre: Merci beaucoup pour votre score fantastique et pour vos mots. Cordialement, Guest Service Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huone pieni mutta ok. Respan henkilöstö ei tervehtinyt ja oli jokseenkin ylimielisiä. Hotellin sijainti hyvä. Aamiaishuone kellarissa oli ahdistava. Aamiainen todella yksipuolinen, makkaraa, papuja ja pekonia. Vihannekset puuttuivat täysin.
10 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Service Manager op 19 okt 2023
Dear customer,Thank you for your feedback; the opinion of our clients is very important to us in order to find out in which points can be improved.In reference to our breakfast buffet, we are trying to reach the satisfaction of all our customers. We offer a wide range of products like pastry cakes, cold cuts and fresh fruits. We are very sorry that in your case we didn't reach your full satisfaction regarding the food.Thank you once again for your stay at the Hotel Bali and we hope to welcome you one more time in the sunny Benalmadena.

10/10 – Uitstekend

Victoriano

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Service Manager op 2 okt 2023
Estimado Victoriano. ¡Muchas gracias por su magnífica puntuación! Reciba un cordial saludo, Guest Service Manager

6/10 – Redelijk

Hussein, Alexandria

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The room was in the renovated section so it was good. The public areas were just ok, typical 3 start hotel not more. The pool areas were not clean enough and needs allot more cleaning, the floors in those areas were very dirty. They will charge you for using the safe in the room 3Euro/day. They will charge you 15Euro/day for using the parking. The food is just ok but nothing fancy. Overall not bad for the price.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Service Manager op 2 okt 2023
Dear Hussein, Thank you for your feedback; the opinion of our clients is very important to us in order to find out in which points can be improved. Do not doubt that we will take note of each point that you have mentioned.We are delighted to know that you enjoyed the renovated room.We take this opportunity to thank you for placing your trust in MedPlaya and we hope to host you again, whenever your trips bring you back to Costa del Sol.Guest Service Manager

8/10 – Goed

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Service Manager op 25 okt 2023
Dear Ian,Thanks for your rating.Thank you once again for your stay at the Bali Hotel and we hope to welcome you one more time in the sunny Benalmadena.Guest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Darren

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Food was excellent, and the service in general was excellent. The pool bar staff were really nice genuine people and full of joy. The reception staff and restaurant staff were also all amazing, and the entertainement team were also amazing and proffessional.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Service Manager op 25 okt 2023
Dear Darren,Thank your for taking the time to give us your feedback.We are very happy to read that you liked our food and the staff of the Hotel.Thank you for choosing the Bali Hotel for your holidays and perhaps we have the opportunity to welcome you again.Guest Service Manager

2/10 – Ontzettend slecht

MUBARAK

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No parking always full just few parking
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Simone

6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Service Manager op 24 jul 2023
Muchas gracias por su fantástica puntuación. Esperamos verle pronto con nosotros. Un saludo

10/10 – Uitstekend

Danny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always a good stay here, if you don't mind hiking up the side of a small mountain to gain access after a night out.
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

michael william

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic holiday staff as soon we booked in where very friendly and helpful rooms very clean and newly refurbished definitely will return
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Service Manager op 18 jul 2023
Dear Michael,Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you had a fantastic holiday experience with us. Our staff takes great pride in providing excellent customer service, so we're glad they were friendly and helpful throughout your stay. It's also wonderful to know that you found the rooms to be clean and newly refurbished, ensuring a comfortable and enjoyable stay. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Goed

Christina

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Das Zimmer war leider überhaupt nicht sauber! Dreckige Wände und überall Haare. In Bad lag 4 Tage lang die Seife die getropft ist am Boden, ein Tag vor Abreise wurde es erst sauber gemacht. Im Pool Bereich wurde zwischendurch leider nicht sauber gemacht, es lag viel Müll rum. Im Restaurant gab es jeden Tag egal ob Mittags oder Abends immer verschiedene speisen.
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Bartlomiej

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Mats

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Medplaya Hotels op 9 mei 2023
Dear Mats,thank you for choosing Hotel Bali to spend your holiday and for the excellent rating.We are glad to know that you liked all that the Hotel offers.We hope to welcome you again soon!Kind regards

6/10 – Redelijk

Elias

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
kokonaisuutena tyydyttävä. aamiaiset ja illallinen oivat. esitteessä mainittu ilmastointi ei toiminut helmikuussa, ilmastointi on vain huhti-syyskuussa, muutoin lämmitys.
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Medplaya Hotels op 27 feb 2023
Dear Elias,thank you for choosing Hotel Bali to spend your holiday.We are glad to know that you enjoyed your stay and you liked our buffet.We confirm that in winter season there is heating and in summer season cold air.We apologize for any inconvenience caused.We hope to welcome you again soon.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just a nice hotel for a basic stay. Weather was rubbish but still got out and about. Little fridge in room is nice touch for drinks. Bathroom smelt of sewage some mornings but loads of works going on in block 1. Quick squirt of air freshener sorted it. I like the hotel it’s chilled
7 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Medplaya Hotels op 12 dec 2022
Dear Simon,thank you for choosing Hotel Bali to spend your holiday and for taking the time to share your opinion.We are glad to know that you like the Hotel and that you have enjoyed your stay.We hope to welcome you again soon.Kind regards,

8/10 – Goed

Miss

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Medplaya Hotels op 14 nov 2022
Dear guest,thank you very much for choosing Hotel Bali to spend your holiday.We are glad to know that you enjoyed your stay.We hope to welcome you again soon.Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incheckning kl14 men barnpool stängd före 17 och öppnade inte innan utcheckning nästa dag. Komplicerat system för parkering. Dålig frukost.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Medplaya Hotels op 31 okt 2022
Dear guest,We are sorry to read that you did not enjoy your stay with us.Pools are open from 11am till 5pm because we are in low season/autumn season. Check-in is from 12:00 to 14:00 depends of availability: if you come only for one night of course you do not have many hours to use the pool but you can check this before you book with us, in order to prepare your stay; instead, if you stay more than one night you should not have any issue about this.Our parking cost 12 per day and you can pay in reception.Outside the Hotel in low season it is enough easy to find parking by the street for free.Regarding the breakfast, we have continental and international buffet: we are sorry that the buffet has not been adjusted to your needs. We try to satisfy all our clients of different nationalities.Kind regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Rochd

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Medplaya Hotels op 24 okt 2022
Dear Rochd,We are sorry to read that you did not enjoy your stay with us. We don't know exactly what you didn't like in order to improve it.We work hard every day to offer a quality service within the standards of our 3-star hotel and we are always available to our customers and their suggestions for improvement. We apologize for any inconvenience caused.Regards,