Miramar Barcelona

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Miramar Barcelona

Standaard kamer | Uitzicht vanuit de kamer
Video van maker
Serveert ontbijt, lunch, diner, uitzicht op de zee
Standaard kamer | Balkon
Een binnenzwembad, een buitenzwembad en ligstoelen

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Spa
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Parkeerplaatsen beschikbaar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • 40 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Placa Carles Ibanez 3, Barcelona, 08038

In de buurt

  • Montjuïc - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • La Rambla - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Kathedraal van Barcelona - 5 min. rijden - 2.8 km
  • Plaça de Catalunya - 5 min. rijden - 2.1 km
  • Playa de la Barceloneta - 6 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Station França - 4 min. rijden
  • Parc de Montjuïc Station - 8 min. wandelen
  • Luchthaven Barcelona El Prat (BCN) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Psycho - ‬6 min. wandelen
  • ‪Bar Morsa - ‬7 min. wandelen
  • ‪Restaurante Martínez - ‬4 min. wandelen
  • ‪Hotel Grums Barcelona - ‬7 min. wandelen
  • ‪Rooftop bar Miramar - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Miramar Barcelona

Hotel met een luxe stijl niet ver van La Rambla
Montjuïc en Estadi Olímpic Lluís Companys zijn niet ver van Miramar Barcelona. De accommodatie biedt een poolbar, een terras en een koffiebar/café. Trakteer jezelf op een massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een tuin en een bibliotheek, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad met ligstoelen
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en fietsverhuur
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, een oplaadpunt voor elektrische auto's en vergaderruimtes
  • Bagageopslagruimte, conciërgeservice en huwelijksservices
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 75 kamers hebben leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Hypoallergeen beddengoed en verrijdbare/extra bedden (toeslag)
  • Badkamers met bidets en badkuipen of douches
  • Televisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaak, bureaus en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 30 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: EUR 28 per persoon
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Piano
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 6 behandelingsruimtes
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Massages in de kamer
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 6 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Deze accommodatie bevindt zich in de lage-emissiezone van de stad: alleen voertuigen met lage emissie zijn toegelaten in dit gebied. Gasten met een niet-Spaans nummerbord dienen hun voertuig op voorhand bij de stad registreren.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen tot 12 worden niet toegelaten bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 12 zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 66.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 8.25 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 28 per persoon
  • Betaald parkeren: EUR 30 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: EUR 66.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie HB-000457
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Barcelona Miramar
Miramar Barcelona
Miramar Hotel Barcelona
Hotel Miramar Barcelona Catalonia
Miramar Barcelona Hotel
Miramar Barcelona Hotel
Miramar Barcelona Barcelona
Miramar Barcelona Hotel Barcelona

Veelgestelde vragen

Beschikt Miramar Barcelona over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een binnenzwembad en een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Miramar Barcelona?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Miramar Barcelona voor parkeren?

Parkeren kost EUR 30 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Miramar Barcelona inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Miramar Barcelona uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Miramar Barcelona?

Dit luxe hotel ligt in El Poble-sec, op 15 minuten wandelen van Sala Apolo en Montjuïc. Ook La Rambla en Estadi Olímpic Lluís Companys liggen op 2 km afstand. Parc de Montjuïc Station ligt op 8 minuten wandelen en naar Metrostation Paral-lel is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over Miramar Barcelona

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 611 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 231 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 41 van 1001 beoordelingen

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Maarten

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prachtig hotel , zeer mooi gelegen, maar een beetje vergane glorie
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geert, Hoofddorp

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Helaas stonk het in de badkamer (op 5e verd) naar riool, oud gebow zou de oorzaak zijn gaf de receptie aan. Niets aan te doen dus.
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

huub

Goed hotel met zwembad, rustige omgeving montjuich

Goed hotel bovenop de montjuich met mooi uitzicht over de zee en de haven. Zeer goed personeel, kamer met balkon en zeezicht te prefereren, aankleding hotel iets gedateerd. Rustig zwembad in het groen. Nadeel is de schietbaan aan de achterzijde, duur ontbijt en afstand tot de stad.
5 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Kurt D.

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service

Leuk pre cruise verblijf

Perfect hotel als pre cruise stay. Jammer van de verschrikkelijke stinkgeur in de douche.

8/10 – Goed

arian, amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Top hotel

Mooi hotel met fijne ligging en een super service. Niet te dicht op de massa. Vlakbij de kabelbaan naar zee toe. En de toeristenbus voor de deur, een must-do!

8/10 – Goed

B, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed hotel, bereikbaarheid lastig

Prachtig gelegen comfortabel hotel. Zeer klantvriendelijk personeel, Ruime, stille, schone kamer en balkon. Beperkt bereikbaar met OV. Behoorlijke klim te voet. Magnifiek uitzicht !

4/10 – Matig

Pim, Amersfoort

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Be warned: this hotel is 50 meters from a noisy sh

Beautiful hotel located on Montjuïc, where the 1992 Olympics found place. Pro: spacious room, balcony, great bath. Wifi works very well. And iPod dock to sound up your room. Con: Room not available. They'd call when ready, never happened... Asked for a quiet room, but ALL deluxe rooms are on the side where happens to be a.. shooting range (yes, an Olympic one). Management says; don't worry; they finish in a couple of hours... Could be, but that ruins in this case our afternoon time on the balcony (everyday..). And please note; they start around 9:00, yes on weekend days as well. What's the value of a spacious room or a design bath or a fine interior, when you can't get your sleep? Unfortunately this was not our only complaint about noise. The hotels' atrium works like a giant amplifier boosting every sound near lobby or restaurant up to the highest floor. So if guests like to ignore the fact that their behavior will greatly disturb other guests, we easily got woken up by their loud laughs, shouting, saying goodnight. This happened on two out of three nights @4:15 & @4:30 + 5:15. The management seems not to have or claim any control on sound that disturbs guests. The compensation was below reasonable.

4/10 – Matig

Pieter, Jakarta, DKI Jakarta, Indonesië

Negatief: Personeel en service

Disappointing value for money

Our stay at Miramar did not at all live up to the expectations. 1. Upon arrival at 2 pm, after a long drive, our room was not ready yet. 2. So, we decided to have lunch first. As the hotel was hosting some investment banker conference, the dining room was full any we could only have lunch outside which was very uncomfortable as the outside temperature was not very nice. 3. The quality of the lunch - especially at the high prices charged - was below standard. 4. Finally in the room, we discovered the most annoying aspect: the hotel is next to a shooting range which causes a constant and very irritating noise-polution which completely ruined our stay. As a final note, what is starting to irritate me in many European 4 and 5 star hotels is that - just like at Miramar - all the staff seem to be 20-year old eastern European trainees who are left completely unsupervised and basically have no clue what they are doing. The only positive things are the nice location and the fact that we could park our car right in front of the hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

luxe en gastvrij hotel

goede service en heerlijk verblijf, uitgebreid ontbijt. enige minpuntje is dat het hotel vrij donker is en sterk geparfumeerd is.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi, net hotel, dicht bij centrum.Met een taxi 5 minuutjes.mooi uitzicht over de stad. zeer vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

Klaudia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel, aber leider sehr in die Jahre gekommen. Die riesigen Badezimmer müssen mal sehr schön gewesen sein, wurden aber wohl nie „gewartet“ und einiges funktioniert nicht mehr (Wasserhahn locker, Spiegel angelaufen, Duschtür schließt nicht, weil Deckenspot im Weg,…). Die Sauberkeit war nur mittelmäßig und die Teppiche auf den Fluren sehr abgenutzt, ausgefranst. Alles nicht einem 5-Sterne-Hotel würdig. Die Pool-Area war super schön! Leider befindet sich die Schießsport-Anlage des Olympia-Park direkt drüber und dort wurde sehr viel „geübt“. Es knallten die Schüsse unentwegt. Die Terrasse mit Blick über Meer und Stadt war ein absoluter Traum! Das Personal dort sehr nett und das Essen gut. Insgesamt ein schöner Aufenthalt aber Preis-Leistung nicht passend
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

John

1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ryan

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Nice hotel and good location, but it was overshadowed by the rude and unprofessional front desk staff.
2 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

matthew

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Hotel is a great location. The general area’s lovely, the rooms are tired compared with the general area, but nice enough for a short stay. Entrance lobby & bar are super, lovely smell & great way to enter a property. View from the bar over the port is fab. However the operation of the hotel is a nightmare. Completely disorganised, reception, breakfast all a nightmare. During our stay there was a corporate pool party till 1am and the people in the next room set the fire alarm off smoking. All in all I wouldn't stay again.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Jennifer

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je connaissais déjà cet hôtel car j'y ai séjourné plusieurs fois. Plaisir de voir qu'il va être entièrement rénové
4 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

juan

3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Arman

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Andrew

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Not a true 5 Star. Pool decking area needed cleaning. Bedroom had big paint stains on walls, needs maintenance in a few areas. Balconies are looking very tired and in need of maintenance. Needs a paint front outside levels 1 and upwards only refreshed ground level. Breakfast very good and lovely eating area.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Zidane

Yes
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Upon arrival, we were disappointed to find no shower gel provided in the room. Despite raising the issue with reception on four separate occasions throughout the stay, the staff were persistently unresponsive and demonstrated a concerning lack of understanding regarding basic guest needs. Requests for shower gel were repeatedly met with shampoo products, despite clear explanations and clarifications. On the final day, a staff member brought an assortment of mini toiletries to the room—again, predominantly shampoo—leaving us to manually search for a suitable item myself. There was no apology, nor any acknowledgement of the inconvenience caused. Additionally, the hotel permitted extremely loud music to play until 2:00 a.m. on our first night, which rendered sleep after a long day of travel virtually impossible. This level of noise disruption is entirely unacceptable in a hospitality setting. Overall, the experience was marred by poor communication, inadequate guest service, and a disregard for basic comfort standards. Such a shame as the hotel has so much potential, but please do everyone a favour and fire your staff and hire a new team.
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

jeff

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was very good. The staff was excellent. Great attitudes and very pleasant to deal with. Very quite area. Pleasant walk to Old Town, Gothic area and attractions, but only during the day. Homeless and drug users on the path. The hotel was dated. We rented a suite with ocean views, which was decent views. Bird feces all over deck and deck furniture. Ceiling in room looked flooded and damaged. Wood trim was sanded but not stained. Overall, I would say this is a 3 star hotel and not worth the 500 Euros we paid per night. I would not pay more than 250 Euros for a room here.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Colin

2 nachten verbleven in juni 2025