Anna-Nava Pakkret Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Pak Kret
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Anna-Nava Pakkret Hotel





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 25
inclusief belastingen en toeslagen
4 aug - 5 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Bangkok Grande Asoke
Sukhumvit
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 1.007 beoordelingen
De prijs is € 95
inclusief belastingen en toeslagen
6 aug - 7 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

71 Moo 9, Tiwanon Road, Bang Phut Subdistrict, Pak Kret, Nonthaburi, 11120
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Centara Life Government Complex Hotel & Convention Centre Chaeng Watthana
Centara Life Government Complex Hotel & Convention Centre Chaeng Watthana
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 129 beoordelingen
De prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Anna-Nava Pakkret Hotel
Anna-Nava Hotel
Anna-Nava
Anna Nava Pakkret
Anna Nava Pakkret Hotel
Anna-Nava Pakkret Hotel Hotel
Anna-Nava Pakkret Hotel Pak Kret
Anna-Nava Pakkret Hotel Hotel Pak Kret
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Anna-Nava Pakkret Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 jun 2025
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Wutthinan
7 mrt 2025
Wutthinan
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yefim
Reisde met familie
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yefim
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yefim
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yefim
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
LUDORIC
17 nov 2024
LUDORIC
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Keng Heng
27 mei 2022
Keng Heng
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Pierre
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My best hotel experience in Thailand
Pierre
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kajub
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Adrian
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Visiting friends.
Adrian
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Howson
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Howson
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Lawrence
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lawrence
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
nichanun
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nichanun
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
M, osaka
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
M
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Dari.tomo
Zakenreiziger, Reisde met partner
14 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dari.tomo
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Chatchasa
26 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chatchasa
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Guy
9 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
Guy
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Tina, USA
20 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tina
5 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
tsune, Tokyo
14 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
tsune
3 nachten verbleven in oktober 2018