Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Een bureau, gratis wifi

Beoordelingen van I Hotel

3 out of 5
I Hotel
Meeuwenlaan 120, Amsterdam

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 55 van 224 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 100 van 224 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 224 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 224 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 224 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Henk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Goed alleen meer info mbt tv en airco
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Sophie op 9 jan 2024
Bedankt voor uw review. Wij bieden graag extra informatie bij de 24/7 receptie. Tot een volgende keer!

8/10 – Goed

Mieke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Kees

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean and nice
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Haris

1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Sohaib

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Ligging met voldoende openbare parkeerplaatsen. Personeel was minder enthousiast waardoor men onvoldoende anticipatie vs voortschrijdend inzicht op de activiteiten in het hotel.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van i hotel op 22 feb 2020
Beste, Allereerst dank voor uw reactie. Wij zijn blij om te lezen dat u uw verblijf bij ons als plezierig heeft ervaren. Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat u het contact met ons personeel onvoldoende vond. Onze excuses hiervoor. Wij streven ernaar om samen met ons personeel de ervaring van onze gasten en dus ook de service altijd te verbeteren. Om die reden waarderen wij alle feedback. Wij zullen uw opmerkingen ook zeker met ons personeel delen en hopen hiermee in de toekomst nog betere service aan onze gasten te kunnen bieden. Wij hopen dat wij u in de toekomst weer in ons hotel mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Arjan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Paul

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Groezelig hotel.
De algemene indruk van het hotel is er een van groezeligheid. Op de matrassen lagen kruimels en stofjes, de lakens waren ronduit vuil; er stonden voetstappen op. De grond was niet schoon, het bankstel nabij de receptie was smerig.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Kenny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
De kamer is erg schoon en alles lijkt net nieuw. Het inchecken was wel ok. Het uitchecken duurde ook vrij lang. Ik had bij het inchecken al mijn Info al ingevoerd en moest dit opnieuw geven bij het uitchecken. Btw de autorisatie op mijn CC van €100 eu is nog steeds niet losgelaten. Kamer was ook vrij gehorig.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel waar aandacht is voor interieurs. Simpel maar gewoon goed. Prijs kwaliteit dik in orde
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
De kamer was ok maar de verwarming was slecht. Het was behoorlijk koud en de eerste nacht stond er een elektrische verwarming op de kamer. Mijn tweede nacht was die weg en was ik afhankelijk van de verwarming die meer van een airco weg had. die was niet te regelen (alleen aan/uit) en maakt een flinke herrie (ook als hij uit stond).
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
The employees were Very helpful, when I’ve had a Nice you will see heating system. It just took a while till the management followed the advice of the stuff . I was relocated in a different room and everything was working fine .
3 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Kamers was niks op aan te merken. Nette kamer en fijne douche. Helaas is het heel gehorig en hebben we veel overlast gehad van medebewoners waardoor. Upgrade gehad naar een andere kamer zonder bijbetaling.
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Pieter, Veendam

Positief: Netheid, personeel en service
Ligging uitstekend dicht bij uitgaanscentrum aan haven Amsterdam Noord, voorzieningen matig door afwezigheid verwarming.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Erwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

christoph

Top!
Geweldig en heel vriendelijk personeel . Wel enkel Engelse taal
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Fatima

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Top!
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Harry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
Net hotel, gastvriendelijk. Wat wel jammer is dat er geen Nederlandse zenders op de TV zitten.
4 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

KRISTINA, Miramar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room didn’t have any windows so felt a little claustrophobic
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Aleksandr

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Une bouilloire ne serrait pas de refus. Ainsi que la tv ne fonctionnait pas. Pour le reste le personnel est sympathique et la chambre très propre.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

KAZUSHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔感のある立地のよいホテル
コンパクトな部屋ですが狭苦しさはなく清潔で、一泊のみの滞在には充分でした。メトロ駅からも分かりやすい場所です。
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sophie op 9 jan 2024
Thank you for your review and for staying with us! Looking forward to seeing you again at iHotel.

10/10 – Uitstekend

Allie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Love iHotel
Great lobby and breakfast area, great staff. Wonderful breakfast.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sophie op 9 jan 2024
Thank you for your stay and review!

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Jacqueline

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Die Unterkunft an sich war in Ordnung. Ohne Schnickschnack mit nur den nötigsten ausgestattet. Dafür gibt es eine Klimaanlage und ein recht hübsches Bad. Ein Fenster, das man öffnen kann hat für mich schon gefehlt. Sauberkeit war in Ordnung. Hier und da lagen noch kleine Schnipsel auf dem Boden Betten waren bequem und sauber. Auch die Damen an der Rezeption waren alle mega freundlich und zuvorkommend. Was mich wirklich gestört hat war, dass es keine Richtlinien zur Nachtruhe zu geben scheint. Die Kerle nebenan haben bis 2 Uhr nachts so laut Randale gemacht dass es nicht auszuhalten war.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sophie op 9 jan 2024
Thank you for your stay with us and your review. Please let staff know about any noise disturbance, we can take appropriate action. Look forward to your next stay with us!

10/10 – Uitstekend

Blake

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was quiet and away from the central downtown area, and for the price you can’t beat it.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sophie op 9 jan 2024
We are glad you enjoyed your stay. See you again next time!

10/10 – Uitstekend

Sophie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel propre, bien situé dans quartier calme a 5-10 min de la gare, très bon accueil, petit déjeuner a 12 euros par personne très complet avec viennoiseries, oeufs brouillés
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sophie op 9 jan 2024
Merci!

6/10 – Redelijk

Kevin

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
That room was way over priced.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Sophie op 9 jan 2024
Thank you for your feedback and your stay. We hope to host you again soon!

10/10 – Uitstekend

Ben

Great staff affordable price would recommend
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Cristián

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Alihan

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Jorge Andres

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Arriving from the subway is convenient. The rooms (some with no windows) are all lined up off a corridor. A basic desk and wifi. No frills. My room’s bathroom wasn’t very clean with some hairs still around. I was constantly woken up at night by noise from the other rooms. I checked out one night ahead because I couldn’t take it.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sophie op 9 jan 2024
Thank you for your review! Please know our 24hour reception staff are happy to help you at any point during the day or night. We look forward to seeing you again at our hotel.

8/10 – Goed

Aubrey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Birk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

OSCAR

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Para el precio terrible, sucio y demasiado frio
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Kadir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Terry, Kelowna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super convenient location just a 5 minute walk from the metro and 1 stop to the central station. clean budget hotel with the nicest staff. had the best sleeps 2 nights in a row. good cafe in the hotel for coffee and breakfast
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

ILIR

2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

David

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
For the price, pretty average.
7 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Domenica

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes good choice
Very budgetty hotel. Overall very good. It's a bit far from the ferries and from the center. There is a big supermarket 500 meters away. A disadvantage is that there is a bad smell between the reception and the rooms.
4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Per Erik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Rocio

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Allisa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable in nice part of town.
Choose to stay in North Amsterdam and save some money. This is, in nearly every way, a comfortable accommodation. Our room was more spacious than a usual hotel. Clean. Comfortable bed/bedding. Very quiet. Nice and professional owners who provide a good continental breakfast in a trendy space. Very convenient to Metro stop; one stop away from Centraal station.
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Szymon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everythik was ok.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Lais

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staffs are excellent, the room is cozy and charming. I loved it!
2 nachten verbleven in maart 2022