Hotel Abcoude
Hotel voor gasten met huisdieren in Abcoude, met gratis parkeerplaatsen, bij het shoppingcenter
Fotogalerie voor Hotel Abcoude





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een draagbare ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Kleerkast
Gelegen op de gelijkvloers
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een draagbare ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Kleerkast
Alle foto's voor Comfort suite laden

Comfort suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Televisie
Een draagbare ventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Kleerkast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Kleerkast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center
Schiphol
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 2.043 beoordelingen
De prijs is € 188
inclusief belastingen en toeslagen
20 dec - 21 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kerkplein 7, Abcoude, 1391 GJ
Over deze accommodatie
Hotel Abcoude
Gelijkaardige accommodaties

Abbey Abcoude
Abbey Abcoude
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Bar
9.2 van 10, Fantastisch, 47 beoordelingen
De prijs is € 155
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.70 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 14.50 voor volwassenen en EUR 7.50 voor kinderen
- Borgsom voor huisdieren: EUR 15 per verblijf
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 5.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Abcoude
Hotel Abcoude Hotel
Hotel Abcoude Abcoude
Hotel Abcoude Hotel Abcoude
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Abcoude
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
15 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Ron
2 okt 2021
Ron
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 jul 2021
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 okt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Tilly
23 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tilly
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Gertie
17 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gertie
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Craig
Reisde met een groep
15 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great!
Craig
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Rita, Den Haag
Reisde met familie
12 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rita
1 nacht verbleven in augustus 2020
4/10 – Matig
R
Zakenreiziger
29 jun 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
R
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
franciscus
10 mei 2020
franciscus
3 nachten verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Wim
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Wim
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
9 dec 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Dries
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dries
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Saiiya, Den Bosch
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saiiya
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Dorret
24 jun 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Dorret
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Hans
15 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accommodatie 8 jammer van de 2 opmerkingen.
Hans
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
17 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 apr 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019









