XO Hotels Blue Square is located in Nieuw-West, a neighborhood in Amsterdam, and is in a shopping district and near a metro station. The 9 Streets and Flower Market are worth checking out if shopping is on the agenda, while those wishing to experience the area's popular attractions can visit Nemo Science Museum and ARTIS. Looking to enjoy an event or a game? See what's going on at Ziggo Dome or Johan Cruyff Arena. Take an opportunity to explore the area for water adventures such as kayaking.
Een speeltuin, een droogkuis/wasserijservice en een bar vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij XO Hotels Blue Square. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
Ontbijt (toeslag), fietsverhuur en parkeerplaatsen ter plaatse
Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en een 24-uurs receptie
Bagageopslagruimte, een computerstation en een lift
Room features
All 175 rooms offer comforts such as laptop-compatible safes and air conditioning, as well as thoughtful touches like free WiFi and safes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en gratis baby-/kinderbedden
Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
Lcd-televisies met kabelzenders
Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Parkeerplekken ter plaatse (EUR 15 per dag)
Eten en drinken
Dagelijks ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: EUR 12,50 per persoon
Een bar/lounge
Een restaurant
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Restaurants ter plaatse
Blue's Bistro
Dingen om te doen
Fietsenverhuur
Speeltuin
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Gezinsvriendelijk
Extra bed (toeslag)
Gratis babybed
Koelkast op de kamer
Speeltuin
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Wasserij
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Droogkuis-/wasserijservice
Hulp met excursies en tickets
Meertalig personeel
Zakelijke diensten
Computerstation
Spa
Massage
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Meer
3 etages
Gebouw
Gebouwd in 2008
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Extra bed (toeslag)
Gratis babybed
Badkamer
Bad/douchecombinatie
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Privébadkamer
Entertainment
Lcd-tv met kabelzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Koelkast
Koffiezetapparaat/waterkoker
Meer
(Laptop)kluis
Airconditioning (met klimaatregeling)
Bureau
Kluisje
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Telefoon
Beleid
Inchecken
Check-in start time: 2 PM; Check-in end time: 11:30 PM
Minimum check-in age: 18
Uitchecken
Check-out before noon
Late check-out fee: EUR 50
Speciale incheckinstructies
Je ontvangt voor aankomst een e-mail met speciale incheckinstructies. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie voor meer informatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
You'll be asked to pay the following charges at the property:
An effective city/local tax rate of 11.468 percent will be charged
We have included all charges provided to us by the property.
Optionele extra's
Een koelkast op de kamer is beschikbaar tegen betaling
Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Overige info
Dit is een LHBTI+-vriendelijke accommodatie.
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Best Western Blue Hotel
Best Western Blue Square
Best Western Blue Square Amsterdam
XO HOTELS BLUE SQUARE Hotel Amsterdam
Best Western Blue Square Hotel Amsterdam
Best Western Hotel Blue Square
Blue Square Best Western
Blue Square Hotel
Hotel Best Western Blue Square
Hotel Blue Square
Best Western Plus Hotel Blue Square Amsterdam
XO HOTELS BLUE SQUARE Hotel
Best Western Plus Blue Square Amsterdam
Best Western Plus Blue Square
XO HOTELS BLUE SQUARE Amsterdam
XO Hotels Blue Square Hotel
XO Hotels Blue Square Amsterdam
XO Hotels Blue Square Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij XO Hotels Blue Square?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Beoordelingen over XO Hotels Blue Square
Beoordelingen
7,4
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 205 van 998 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
205
Gastenscore: 8 - Goed. 453 van 998 beoordelingen" "
8 - Goed
453
Gastenscore: 6 - Redelijk. 236 van 998 beoordelingen" "
6 - Redelijk
236
Gastenscore: 4 - Matig. 69 van 998 beoordelingen" "
4 - Matig
69
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 998 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
35
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Joeri
5 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel
Specifiek voor dit hotel gekozen vanwege de ligging t.o.v. het Sloterparkbad en bereikbaarheid
Joeri
4/10 – Matig
rudi
18 sep 2016
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet aanbevolen.
Het hotell Washington zeker geen 4 sterren
naar min beleving.
Deurgrendel van de badkamer Washington was los en viel er af.
Bediening was ook niet vriendelik.
rudi
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 apr 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotel op zich ok, eten en informatie zeer slecht.
De hotelkamer op zich was vrij goed, maar voor 56 euro mag dat ook wel. Er werd me gevraagd of ik ontbijt bij wilde boeken voor 10 euro. Ik twijfelde maar heb ervoor gekozen om dit wel te doen. Nádat ik dit betaald had kreeg ik een informatie papiertje waarop vermeld stond dat ik tegen een speciaal tarief ook gewoon een kop koffie en 1 broodje had kunnen krijgen. Ik vond dit slechte service.
In de avond hebben we in het hotel gegeten, dit eten was ronduit slecht. Mijn maaltijd was veel te zout (zalm met teriyakisaus) en alles inclusief de groenten dreef in deze zoute troep. De cheeseburger van mijn tafelgenoot had daarentegen weer totaal geen smaak. We hebben dit aangegeven bij de ober, die vervolgens alleen herhaalde wat ik had gezegd. Geen excuus, geen koffie van het huis, geen enkele reactie. De ober wekte overigens sowieso de indruk ons snel weg te willen hebben. Alles moest gehaast. Daarnaast vroeg hij ons wat we wilden drinken om er direct aan toe te voegen dat hij geen alcohol had. Wij waren helemaal niet van plan alcohol te nuttigen. Het kwam allemaal erg onprofessioneel en onvriendelijk over.
Ook het ontbijt was niet echt om over naar huis te schrijven en zeker de kosten niet waard. Ik zou dan ook zeker niet aanraden om welke maaltijd dan ook in het hotel te nuttigen.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed bevallen.
Verblijf gekozen vanwege ligging voor een toernooi.
Goede service en rustige kamers.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Rick, Groningen
1 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor zakelijke overnachting
Voor mijn werk heb ik overnacht in dit hotel. Het is goed bereikbaar per OV, en vanuit het hotel kom je per OV makkelijk op Schiphol.
De kamer zelf is ruim en rustig zodat je ook nog kunt werken (wifi inbegrepen).
Personeel is heel relaxed en vriendelijk.
Pluspunt mbt veiligheid: de gangen zijn afgesloten met deuren die je alleen als gast met je sleutelkaart kunt openen.
Rick
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 nov 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
Prima zakelijk hotel voor één of twee overnachting
Prima voor zakelijk bezoek, echter geen bar (meer) aanwezig wat een gemis is.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Roger, Heerlen
27 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon goed.
Beste lezer.
Ik heb overnacht bij BW blue square omwille van een afspraak in amsterdam vroeg in de morgen.
Zelf kom ik uit Heerlen, dus dat hele stuk met de auto zo vroeg is een minder goed idee.
Parkeren was goed geregeld, wel enigszins duur naar mijn mening.
Verder was het eten gewoon goed, en de kamer heel mooi voor wat ik betaald heb.
Alleen de buurt vind ik wat minder.. Misschien dat dit een ander wellicht beter bevalt.
Roger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ontvangst door enthousiaste dame
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
jaque, breda
6 jul 2015
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karige bedoeling
Ligt kapot, bar gesloten, badkamer vies. Personeel voldoende en was aardig en behulpzaam.
Parkeergarage is zeker een plus. Wel €15,- extra.
Bed was wel oke. Tv slechts 2 zenders actief.................... Geen aanrader wat ons betreft. Buiten ziet het er slecht uit. Binnenkomst was beter wat dat betreft.
jaque
8/10 – Goed
Lahaer, Drenthe
13 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel op aanvaardbare afstand van centrum
Bij aankomst keurig ontvangen en gewezen op de mogelijkheid van parkeren in de parkeergarage. Jammer dat deze service wel extra betaald moest worden. Eerste indruk was verder direct goed. Grote lobby en free Wifi. Makkelijke te bereiken met openbaar vervoer vanuit het centrum.