Radisson BLU Hotel Algiers Hydra
Hotel in Bir Mourad Raïs in luxe stijl, bij het shoppingcenter met een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor Radisson BLU Hotel Algiers Hydra





VIP Access
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

BP 295, Cité Malki, Ben Aknoun, Algiers, DZ, 16043
Over deze accommodatie
Radisson BLU Hotel Algiers Hydra
Gelijkaardige accommodaties

Al Naya Hotel
Al Naya Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 17 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: DZD 200.00 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer DZD 2500 per persoon
- Toeslag voor laat uitchecken: DZD 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: DZD 3000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Safety Protocol (Radisson) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Radisson BLU Hotel Hydra
Radisson BLU Algiers Hydra
Radisson BLU Hydra
Radisson Blu Algiers Hydra
Radisson BLU Hotel Algiers Hydra Hotel
Radisson BLU Hotel Algiers Hydra Algiers
Radisson BLU Hotel Algiers Hydra Hotel Algiers
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Radisson BLU Hotel Algiers Hydra
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Oualid
Reisde met familie
10 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oualid
8 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Abdeldjalil
8 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abdeldjalil
1 nacht verbleven in januari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Nassir
4 jan 2022
Nassir
3 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
anas
29 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
anas
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Riad
Reisde met een groep
25 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riad
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
MICHAEL
Zakenreiziger
23 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
무난한 투숙이었습니다.
MICHAEL
2 nachten verbleven in december 2021
2/10 – Ontzettend slecht
ILHAM
13 dec 2021
Negatief: Personeel en service
ILHAM
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Aimen
11 dec 2021
Aimen
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 dec 2021
Radisson
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Mohamed
30 nov 2021
Mohamed
2 nachten verbleven in november 2021
4/10 – Matig
Reda
22 nov 2021
Reda
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met een groep
21 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in november 2021
4/10 – Matig
Mohammed
Reisde met familie
21 nov 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid




Mohammed
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Nora
Reisde met partner
20 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nora
2 nachten verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
FRANCK
19 nov 2021
FRANCK
2 nachten verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Neil, Rickmansworth
Zakenreiziger
18 okt 2021
Positief: Personeel en service
Neil
6 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Yacine
1 okt 2021
Yacine
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Silfrid
29 sep 2021
Silfrid
2 nachten verbleven in september 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Arezki
Reisde met familie
20 sep 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arezki
4 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Islem
14 aug 2021
Islem
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Mohamed
23 jun 2021
Mohamed
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
31 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2021

