MD 9 Star Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met comfortabele voorzieningen in de buurt van Taj Mahal

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn May 2024 en June 2024.
mei 2024
juni 2024

MD 9 Star Hotel

Fotogalerie voor MD 9 Star Hotel

Ingang accommodatie
Standaard tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, donsdekens, pillowtop-bedden
Dagelijks ontbijtbuffet (INR 150 per persoon)
Standaard tweepersoonskamer | Badkamer | Een hydromassagedouche, gratis toiletartikelen, een haardroger
Deluxe tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, donsdekens, pillowtop-bedden

Overzicht van MD 9 Star Hotel

Beoordelingen
5,6

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • HuisdiervriendelijkHuisdiervriendelijkHuisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • RestaurantRestaurantRestaurant
  • RoomserviceRoomserviceRoomservice

Ontdek de omgeving

Kaart
18/159/A/4A-4B, M.P Pura Taj Ganj, Purani Mandi Crossing, Fatehabad Rd, Agra, Uttar Pradesh, 282001
  • Populaire locatieTaj Mahal18 min. wandelen
  • Populaire locatieAgra-fort2 min. rijden
  • Populaire locatieSadar Bazar4 min. rijden
  • LuchthavenAgra (AGR-Kheria)24 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer punten voor meer avonturen!

Kameropties

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Een donzen dekbed
  • 2 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Een donzen dekbed
  • 2 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Agra

MD 9 Star Hotel bevindt zich in Taj Ganj, een wijk in Agra, en ligt in het stadscentrum en vlak bij de luchthaven. Geniet van de prachtige natuur bij Motilal Nehru Park en Keetham Lake. Of bezoek enkele plaatselijke attracties, zoals Moti Masjid en Anguri Bagh. Rambagh Dham en Chhatri of Raja Jaswant Singh zijn ook een bezoek waard.

In de buurt

  • Taj Mahal - 18 min. wandelen
  • Agra-fort - 2 min. rijden
  • Subhash Emporium - 3 min. rijden
  • Jama Masjid - 3 min. rijden
  • Sadar Bazar - 4 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Agra Fort - 9 min. rijden
  • Agra (AGR-Kheria) - 24 min. rijden

Restaurants

  • Maya Restaurant - 5 min. wandelen
  • The Lotus Restaurant and Garden - 1 min. wandelen
  • Tea'se Me - Rooftop Tea Boutique - 2 min. wandelen
  • Green Park - 5 min. wandelen
  • GMB - 6 min. wandelen

Over deze accommodatie

MD 9 Star Hotel

Hotel vlak bij Taj Mahal
Bij MD 9 Star Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een 24-uurs businesscentrum. Gratis wifi in de kamer, een restaurant en een snackbar/deli zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), vervoer vanaf de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Gratis kranten, rookvrije accommodatie en huwelijksservices
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij MD 9 Star Hotel bieden volop comfort met 24-uurs roomservice en open haarden, naast voordelen zoals luxe beddengoed en kussenmenu's.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Hypoallergeen beddengoed, pillowtopmatrassen en donsdekens
  • Hydromassagedouches en gratis toiletartikelen
  • Hd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: INR 150 per persoon
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • 40 vergaderruimtes
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (1.800 vierkante meter)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • 2 etages
  • Gebouw
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger op verzoek
  • Handdoeken
  • Hydromassagedouchekop

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Lcd-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Open haard
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je INR 1000 per huisdier, per verblijf

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 150 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 700 per voertuig
  • Toeslag voor huisdieren: INR 1000 per huisdier, per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.

Accommodatie ook bekend onder de naam

9 Star Agra
9 Star Hotel
9 Star Hotel Agra
Hotel 9 Star
9 Star Hotel
MD 9 Star Hotel Agra
MD 9 Star Hotel Hotel
MD 9 Star Hotel Hotel Agra

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij MD 9 Star Hotel?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van INR 1000 per huisdier, per verblijf.

Hoeveel berekent MD 9 Star Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij MD 9 Star Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij MD 9 Star Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt MD 9 Star Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek vervoer vanaf de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 700 per voertuig.

Waar staat MD 9 Star Hotel?

Dit hotel ligt in Taj Ganj, op 2 km afstand van Moskee en de Gebouwen en Taj Mahal. Ook Shah Burj en Motilal Nehru Park liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over MD 9 Star Hotel

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 11 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Rupa

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a 3 star hotel at all!
Expedia should not have this hotel listed as a 3 star hotel. Comparable hotels are available at one-fourth of the price. I booked this hotel because I trusted that since listed on Expedia, the hotel must be good. But it wasn't. The room was very small with a bed & two chairs . It was clean, the bed was okay. But furnishings were bare minimum. The floor was cold, the bathroom had the toilet seat and bathing arrangement in the same area - there was no separate shower stall or tub - so the bathroom floor was always wet. The water in the gyser in the bathroom was only lukewarm. Could not get a box of kleenex after asking - staff did not know what was Kleenex or tissues. Two bath towels were provided in each room and they looked very old and raggedy. The hotel staff were trying to give a hard time for the name under which the reservation was done (this was clarified later) and were even going to charge for an extra guest until I showed the paperwork that I have already paid for the extra guest. We went for breakfast in the hotel restaurant in the morning. Breakfast was not included in the price although normally most Indian hotels with that price range or even one third of the price will include morning tea or breakfast. The restaurant setting was gloomy with dim lights, dirty table cloth and food took long time to come even though it was a buffet. Food was okay. Expedia should not have this hotel in its list and definitely not at that price and with a rating of 3 star

6/10 – Redelijk

Mr, Mumbai

Positief: Netheid
Could be better
The address on hotels.com is not right .. I spent over 1 hour searching for the property .

6/10 – Redelijk

sjkip, California

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pretty good place, in general
Nothing wrong with the hotel, but the staff seems poorly trained. They don't seem to know what to do, or who's supposed to do what. Also, the restaurant is inconveniently located in the basement, and the cooks are not very good. How is it possible to make Sikh kabab that is hard to chew, or chicken curry that's nothing but bones? So it's okay to stay there, if you don't eat there.

4/10 – Matig

Luis Eduardo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Gaby Saborio, Costa Rica

Positief: Comfort kamer
OK Hotel
If, like me, you go to Agra just to see the Taj Mahal, the hotel is fine... Well located, nice staff, ok breakfast and good price...

2/10 – Ontzettend slecht

Anders Pedersen, Mumbai

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Don't book
1) Breakfast is said to be included, it was on our booking, but was denied by staff. Ten people were just looking at us without being able to make a decision. 2) Bed sheets were not clean. 3) We had booked an extra bed in the room - was not prepared, and ended up just being a thin mattress on the floor.

6/10 – Redelijk

Helene, Denmark

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
OK stay close to Taj Mahal
The hotel was fine, the staff was welcoming and the room was comfortable and clean except there was a little dirt on the sheets and pillows, but they were very helpful with changing it. They were very sweet with storaging our luggage for several hours after we had checked out and that was nice. The restaurant was OK, with fine food and again very sweet and serviceminded staff, although we kind of lost our appetite, when we saw a rat lying inside the loft-lamp. Overall it was a fine hotel and an OK stay, but we have had better hotels for the same amount of money.

8/10 – Goed

Dinesh, chennai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
location is good,and a ok for short stay ...
Located near taj mahal,infact in walking distance.and restaurant in the hotel provides good tasty food.even nice south indian food was available in near by balaji hotel.the service was good.the only thing which according to me a back log is the condition of the duvet and bed spread they provide...it is better if they could provide us with more cozy ones.. .overall my stay was fine....

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
9 Star? Not really.
It calls itself the only 9 Star Hotel in town, however it is not worth even 3. The stuff is more or less friendly and it is close to the westgate of Taj Majal. The bathroom is oldbaken and simple, the room smells, there is no boiler and breakfast is nothing. It is very (very!) noisy, because it lays close to the main road. However it is clean and simple, nothing special. I would recommend it to local people, who can deal the price, but for foreigner it is overrated and you get something better.

4/10 – Matig

Premier voyage, Martiniquais

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Problèmes avec la plomberie et les toilettes
Nous avons du changer plusieurs fois de chambres car il n'y avait pas d'eau dans la salle de bains ni pour les toilettes. De plus, l'hygiène de la salle du petit déjeuner laissait à désirer. Un peu cher pour la prestation offerte.