Hotel Amar

Hébergement 3.0 étoiles
Hôtel avec un spa proposant des soins complets, non loin de Taj Mahal

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Avis voyageurs

6,0 sur 10

Équipements populaires

  • Bar
  • Petit déjeuner disponible
  • Spa
  • Piscine
  • Service d’étage
  • Parking compris

Options de chambre

Filtres disponibles pour les chambres
Affichage de 2 chambres sur 2

Chambre Exécutive Double ou avec lits jumeaux

Points forts

Système d'insonorisation
Climatisation
Télévision connectée
Banquette-lit
Sèche-cheveux
Salle de bain privée
Minibar
Cafetière ou bouilloire à thé
  • 3 personnes
  • 1 Double Bed OR 1 Twin Bed

Avec climatisation

Points forts

Système d'insonorisation
Climatisation
Télévision connectée
Sèche-cheveux
Salle de bain privée
Minibar
Cafetière ou bouilloire à thé
Bouilloire électrique
  • 3 personnes
  • 1 Double Bed OR 1 Twin Bed
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Foire aux questions

L'hébergement Hotel Amar dispose-t-il d'une piscine ?

Oui, cet hébergement vous propose une piscine extérieure.

Les animaux domestiques sont-ils admis dans l'hébergement ?

Non, les animaux de compagnie ne sont pas admis au sein de l'hébergement.

À combien s’élèvent les frais de parking ?

Cet hébergement dispose d'un parking sans voiturier gratuit.

Quelle est l'heure d'arrivée à l'hébergement Hotel Amar ?

Les arrivées sont prévues à partir de 14 h 00. Cette bonne adresse vous propose un service d'arrivée anticipée en échange d'un montant de 1000 INR (soumis à disponibilité). Aucun enregistrement ne sera effectué en dehors des heures d'arrivée habituelles.

Quelle est l'heure de départ de l'hébergement Hotel Amar ?

Le départ a lieu à 11 h 00. Vous pourrez bénéficier du départ tardif à condition de vous acquitter de frais supplémentaires (soumis à disponibilité).

Où se situe l'hébergement ?

Envie d'un séjour détente ? Cet hôtel avec spa du quartier de Quartier Taj Ganj se situe à 1,5 km de Motilal Nehru Park et à 2,3 km de Taj Mahal. Mosquée Jawab et Agra Marble Emporium se trouvent également à moins de 3 km de distance.

Avis sur l’hébergement Hotel Amar

Avis

6,0
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 5 avis sur 43.
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 9 avis sur 43.
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 14 avis sur 43.
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 43.
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 7 avis sur 43.

6,2/10

Propreté

6,0/10

Personnel et service

10/10

Services et équipements

6,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté

Proche du taj Mahal. Piscine Personnel désagréable

Propreté très indienne cad relative. Toilettes de l accueil très sales. Chambre spacieuse. Propreté moyenne. Mais surtout personnel desagreable
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

4/10 Médiocre

Guilene, france

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

les photos ne refletent pas la realité

Mauvais hotel . Piscine et tous les équipements annexes fermés. Chambre : beaucoup de bruit de la route nuit et jour . La fenetre ne s'ouvrait pas , impossible d 'aerer . Odeur de moisi et de renfermé .Salle de bains qui a besoin d'une bonne rénovation : bas de porte moisi , nombreux carreaux ebréchés , robinets mal fixés sur le lavabo et la baignoire . Le rideau de la chambre est tombé .Beaucoup de poussier de partout . Serviettes "blanches"avec de grosses colorations grisatres et qui sentaient mauvais . J ai du utiliser les miennes . Restaurant cher pour des petites assiettes

6/10 Satisfaisant

Isolde

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

Toshi, 茨城県小美玉市

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
とても良いホテルです。ただ、周りにバザールなどがないのが、悪い点でもあり、良い点でもあるのでしょうけど。
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2018

6/10 Satisfaisant

FLORIAN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good
Séjour de 3 nuits en septembre 2018

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en août 2018

6/10 Satisfaisant

Patrick, Ireland

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement

The hotel is located midway between Taj Mahal and

So So. We booked for the whole day, but really only required it for four hours rest. There were minuses experienced within this time frame however. When I asked a staff member to change a five hundred rupee note, he scrutinized it very blatantly in front of third parties for several moments. His actions appeared to be exaggerated and designed in my opinion, to make me look suspicious in public view. This was uncalled for. Later when I said we would like to use our room to rest for a few hours, a staff member gave me such an inquiring scrutiny, I had to enquire if this was alright. Very unfriendly and I definitely would not recommend to a friend on this basis alone. Sorry.
Séjour de 1 nuit en mai 2018

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
There was a lot of bad seepage stink in the room. Behavior of the reception staff was also very bad.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

10/10 Excellent

letiana , campbell, California

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

Amazing hotel!

Great location, sweet and kind staff, very clean Noise less.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

8/10 Bien

Anil, Gurgaon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

Reasonably good hotel with easy access.

Quite satisfying. We were well attended and guided.
Séjour de 2 nuits en août 2017

10/10 Excellent

dr parveen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

clean hotel

it was a good experience and good ambience

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

Satisfactory

All good, except a fact that we were under an impression that the on-line booking done was with complementary breakfast. The hotel has charged us for Breakfast stating the booking is only for room rent

4/10 Médiocre

no buen hotel, carmona

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

No muy contenta

Regular pague por una habitación con el desayuno incluido y no me dieron tal. No incluye WiFi...no te dan botellas de agua de cortesía...no había agua caliente

6/10 Satisfaisant

Prashant, Allahabad

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre

Happy trip

Pleasant

2/10 Horrible

UMMER, Dubai

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

It was horrible stay with Amar Agra.I won't prefer

It was horrible stay with Amar Agra.I won't prefer this hotel to anybody. Room was not at all clean, similarly BreakFast is much worth.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service

WORST HOTEL WITH RUDE STAFF

We booked online a executive double room for 2 nights from 08.03.2015 till 10/03/2015 . The confirmation vouchers were submitted to the hotel authorities at the time of checkin. the first night at the hotel went of well. On the second day , the hotel management raised the issue of room booking and refused to give the room keys saying that the booking for the day was not confirmed. We insisted that confirmation vouchers for both days were already submitted to them at the time of checkin. After a lot of insistence, they agreed but Mr. Y.K. Verma, General Manager raised the issue that the hotel had not received their payment for the room. We told them that the room had been booked thru EXPEDIA. COM and the entire amount as stated was paid thru credit card at the time of booking. The same was also being reflected on the confirmation voucher issued by EXPEDIA.COM. But Mr. Verma refused to acknowledge the receipt of payment and insisted that we should get it clarified from EXPEDIA. He refused to speak to the EXPEDIA saying that it was none of his business and he was not bothered. The onus was on us to get the same clarified. Nevertheless we contacted the EXPEDIA call centre and got the matter clarified to the satisfaction of the hotel authorities. All this while the hotel refused entry and kept us waiting at the lobby. As if all this mental torture and agony was not enough, Mr. Y.K. Verma once again came up and raised another dispute by saying that the room tariff received by themw

6/10 Satisfaisant

Iqbal, Kanpur

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service

good hotel with neat n comfortable rooms

It is well located with good clean rooms. The manager was very courteous and shifted us to another room which was recently renovated and the kids enjoyed their stay. Could not use the pool but the pool slide was very tempting for the kids. Breakfast was good but did not like the idea of chargeable WiFi. Should be free maybe a limit can be set per room. Overall good. shall visit again.

6/10 Satisfaisant

Ashraf Malik, Aligarh

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté

So So. .......

The hotel was clean but the laundry was dirty and towels were awful. Breakfast plan should be added. The bearer and staff of Noorjahan welcome the guests with"It is Rs.250 plus tax will you like to join"? This put you off.

6/10 Satisfaisant

J, Seattle,WA

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre

Only good for 1 night stay at Agra.

We booked 2 rooms, one on the main floor and one on the second floor. My brother and his friends had the second floor room, which didn't have hot water. My main floor room had plenty of hot water but smelled moldy. This is an older hotel, the wifi was down. There was a restaurant downstair and all sort of 4 star services. I never tried those services. It was walking distance to the Taj Mahal. Depending where you come from, you might hate this hotel or show difference. It reminds my brother and I of our grandma's place in Malaysia. However, my western friends might heavily object. Amazing by Indian standards but westerns might be disappointed. The hotel was fully booked with Indian (travel during Christmas) - so it is acceptable to some.

4/10 Médiocre

linda, damariscotta ME

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

Bad staff

The worst part of this hotel is the staff- they are rude and unwilling to help. There were some issues with my paid reservation through expedia and they were unwilling to help, give me a room or even refund my money. They were so rude about everything. The rooms and facilities are ok but not worth the money they are asking. You can get so much better in Agra for the price they ask.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

Deilige senger.

Veldig bra valuta for pengene.

6/10 Satisfaisant

Khan, Delhi

Great Location

Location of the hotel is good but when the light cut we face the problem like A/c shutdown.Room was not so clean as we aspect.

6/10 Satisfaisant

Ales, Switzerland

Middleclass hotel for Indians

Mostly visited by middleclass indians easy to find.

2/10 Horrible

gill, edinburgh

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

Filthy noisy hotel

After moving rooms twice due to them being damp and dirty it didn't improve. Were kept up all night with a party which the staff refused point bank to tell the guests leaving the party to keep the noise down. There were 4 different guests at reception all night complaining about the noise but the manager would not tell the party guest to keep the noise down.