Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tabist Abashiri Central Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 202
16 aug - 17 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Royal Twin kamer, 1 slaapkamer, niet-roken laden

Royal Twin kamer, 1 slaapkamer, niet-roken
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Grand eenpersoonskamer, niet-roken laden

Grand eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Economy Twin kamer, niet-roken laden

Economy Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Executive Twin kamer, niet-roken laden

Executive Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-chome-7 Minami 2 Jonishi, Abashiri, Hokkaido, 093-0012
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Dormy Inn Abashiri Natural Hot Spring
Dormy Inn Abashiri Natural Hot Spring
- Bubbelbad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 649 beoordelingen
De prijs is € 75
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren (overdekt): JPY 500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tabist Abashiri Central
Tabist Abashiri Central Hotel Hotel
Tabist Abashiri Central Hotel Abashiri
Tabist Abashiri Central Hotel Hotel Abashiri
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tabist Abashiri Central Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
SHINICHI, SAPPORO
Zakenreiziger
8 mei 2025
Positief: Personeel en service
SHINICHI
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
MIKI
24 apr 2025
MIKI
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
HIROSUKE
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
HIROSUKE
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
jiyoon
Reisde met familie
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편안한 호텔
jiyoon
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
TOMOHISA
5 dec 2024
TOMOHISA
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Reiko
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Reiko
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
miki
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
miki
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Yoshiakl
10 aug 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiakl
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
TAKESHI
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKESHI
3 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
MORITAKA
27 jun 2024
MORITAKA
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Vi
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vi
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Masakazu
Reisde met partner
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masakazu
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Mao Chuan
Reisde met familie
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mao Chuan
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
KIMIKO
24 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KIMIKO
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Hiroki
3 mei 2024
Hiroki
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
moonhyug
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
moonhyug
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
WAI KIT
9 mrt 2024
WAI KIT
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ying Xin
Reisde met een groep
6 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ying Xin
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Shinya
30 dec 2023
Shinya
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Miho
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miho
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Makoto
10 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makoto
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Chris
13 sep 2023
Chris
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Junko
11 sep 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Junko
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Shinji, Sapporo
Reisde met familie
8 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Shinji
1 nacht verbleven in mei 2023