Tabist MENTEL Kitami
Hotel in Kitami
Fotogalerie voor Tabist MENTEL Kitami





Beoordelingen
8,6 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 49
6 dec - 7 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Hollywood) laden

Twin kamer, niet-roken (Hollywood)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Executive Twin kamer, niet-roken laden

Executive Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-7-8 Kita 7 Jonishi, Kitami, Hokkaido, 090-0047
Over deze accommodatie
Tabist MENTEL Kitami
Gelijkaardige accommodaties

Toyoko Inn Hokkaido Kitami Ekimae
Toyoko Inn Hokkaido Kitami Ekimae
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 341 beoordelingen
De prijs is โฌย 47
5 dec - 6 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tabist MENTEL Kitami Hotel
Tabist MENTEL Kitami Kitami
Tabist MENTEL Kitami Hotel Kitami
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Tabist MENTEL Kitami
8,6
Uitstekend
9,8
Netheid
8,0
Voorzieningen
8,0
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
kota, SUMIDAKU TACHIBANA
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kota
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
JUNKO
Zakenreiziger
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆธ ๆฝๆๆบขใใใใใซ
JUNKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
NAOKI
Zakenreiziger
14 aug 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใใๆณใพใใพใใ
NAOKI
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Gang
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gang
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
ใฒใใตใฟ
5 aug 2025
ใฒใใตใฟ
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
CHIA CHING
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIA CHING
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
ใใใใธใ
22 jun 2025
ใใใใธใ
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
??
Zakenreiziger
17 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
??
Reisde met familie
8 jun 2025
Negatief: Voorzieningen
??
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
TOSHIO
4 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIO
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
HIROYUKI
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROYUKI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Hiroyuki
Zakenreiziger
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
???
Reisde met familie
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
HIROYUKI
8 feb 2025
HIROYUKI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Kazunori
22 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazunori
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
Hidenori
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hidenori
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Otsuji
30 dec 2024
Otsuji
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
KEIKO
Reisde met partner
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIKO
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
Ai Wei
Reisde met familie
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ai Wei
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
JUNKO
Zakenreiziger
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆฌๅฝใซ็ด ๆดใใใใใใซ๐
JUNKO
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2024








