Hotel 9

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Zagreb

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel 9

Exterieur
Interieur
Receptie
Zitruimte lobby
Design kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, geluiddichte muren

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Design kamer

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(41 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Avenija Marina Držica 9, Zagreb, 10000

In de buurt

  • Ban Jelacic Square - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Kathedraal van Zagreb - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Zagreb City Museum - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Maksimir-stadion - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Museum vanoor verbroken relaties - 4 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Zagreb (ZGC-Centraal station Zagreb) - 18 min. wandelen
  • Zagreb (ZAG) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pekara Dubravica - ‬3 min. wandelen
  • ‪Magazinska Klet Pri staroj smokvi - ‬6 min. wandelen
  • ‪Hotel Sliško - ‬4 min. wandelen
  • ‪Restoran Butler - ‬4 min. wandelen
  • ‪Bumerang - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel 9

Hotel met een chique stijl in Trnje
Geniet van vervoer van/naar de luchthaven, een terras en een businesscentrum bij Hotel 9. Naast een restaurant genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Een kluis bij de receptie, rookvrije accommodatie en een lift
  • Bagageopslagruimte, gratis kranten en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Beoordelingen van gasten laten hoge cijfers zien voor het behulpzame personeel en de nabijheid van het openbaar vervoer
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel 9 bieden voordelen zoals airconditioning en badjassen, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (EUR 10 per nacht)
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Beveiligde parkeerplekken ter plaatse (EUR 10 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 10 per persoon
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 03.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 15.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 47 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
  • Betaald parkeren (beveiligd): EUR 10 per nacht
  • Toeslag voor parking in de buurt: EUR 10 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel 9 Zagreb
9 Zagreb
Hotel 9 Hotel
Hotel 9 Zagreb
Hotel 9 Hotel Zagreb

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel 9?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel 9?

Vandaag, 31 okt. 2025, kost een verblijf bij Hotel 9 van één nacht voor twee volwassenen op 9 nov. 2025 min. € 111,77, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel 9 voor parkeren?

Parkeren kost EUR 10 per nacht. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hotel 9 inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 03.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel 9 uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel 9 een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 47 per voertuig.

Waar staat Hotel 9?

Dit hotel ligt in Trnje, op 15 minuten wandelen van Winkelcentrum Branimir CEntar, Plein van de Slachtoffers van het Facisme en Mestrovic-paviljoen. Ook POGON - CEntrum voor Onafhankelijke Cultuur en Jeugd van Zagreb en Galerija Miroslav Kraljević liggen op een kwartiertje wandelen. Zagreb (ZGC-Centraal station Zagreb) ligt op 18 minuten wandelen en naar Station Zagreb is het 19 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel 9

9,4

Uitzonderlijk

9,6

Netheid

8,6

Locatie

9,6

Personeel en service

9,0

Milieuvriendelijkheid

9,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 193 van 269 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 62 van 269 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 269 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 269 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 269 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Kanwal

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotelkamer modern en volledig uitgerust en voldoende ruimte. Reparaties niet recent gedaan. Douchput zat los en airco blaast zeer zacht/nauwelijks waardoor de kamer zeer warm bleef. Te warm om in te slapen. Hierover geklaagd bij receptie. Er werd snel gezegd dat het wordt opgelost door de temperatuur lager te zetten. Dit bleek een schijn oplossing!! Raam open geeft veel muggen binnen, daarnaast geeft de drukke straat naast het hotel erg veel lawaai. Volgende ochtend na een nacht erg slecht slapen naar de receptie. Een andere dame zegt 'een geheim te weten wat haar collega niet weet om de airco op te lossen'. Helaas wordt niet bekend wat het is en de oplossing komt niet. Later die middag ter aangekomen in het hotel blijken we zonder overleg van kamer te zijn veranderd en er wordt verbaasd gereageerd dat we dit niet weten. De airco zou kapot zijn. Hier zou de airconditioning wel werken. Helaas geen oplossing en weer in een temperatuur van 27 gr moeten slapen. Als ik bel naar de receptie, lacht de medewerkster om de situatie maar komt niet met een oplossing. Zegt daarbij dat de reden voor de warmte is dat de andere gasten het koud hebben en ze alle airco units moest uitzetten???? Waarop mijn vraag waarom als ze weet dat het in onze kamer erg warm is? Niet geloofwaardig!! Nog meer smoesjes en leugens hierna om het probleem te omzeilen. Na 2 nachten vreselijk tot niet geslapen, eindelijk uitchecken. Hierbij wordt niet gevraagd of alles oke was. Geen compensatie. 0 sterren!!!
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Donald, Hope

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tin and Christina at the front desk and Riea from food services were awesome. Very helpful and always with a smile.
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Debbie

Reisde met partner
Convenient to the Central Bus Station. Everything good except WiFi issue in the room. It was solved however with a server reboot.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Zoran

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was my second visit to this hotel. I look forward to visit again.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Javier, San Pedro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is simple but nice, good size comfortable rooms. And the location is very convenient from the airport and to get around town. The neighborhood has some interesting restaurant and bars to explore.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Gordana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, friendly staff. Safe. Convinient.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Douglas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place!
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, the shuttle from the airport drops at the main bus station which is located less than a block away. Check in was fast and easy, just a great place to stay in Zagreb.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Douglas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay. Right next to bus station.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel Would highly recommend it. W Tin at the front desk was very friendly and was always quick to assist.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Thompson

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The noise from the major road in front of the hotel was a bit annoying.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Douglas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doris and Katrina were wonderful hosts and buffet breakfast was great.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yoshida

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗でした スタッフサービスもいいです
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Caroline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Belle chambre. Bon déjeuner. Employés sympathiques
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Mirko

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, great breakfast, spacious rooms, easy parking. Will come again.
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Oi Leng

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Sylwia

1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Pui Wah Ada

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The receptionist Doris is very helpful and courteous. The overall cleanliness of the hotel is satisfactory. Though it’s located just opposite the bus station, the dining options around are very limited.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, super nice staff. Good breakfast. Everyone was really nice and helpful. Airport shuttle will leave you right across from hotel. Excellent .
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

??

Positief: Voorzieningen
GOOD!!
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Mario, Graz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Unterkunft für einen Stadt Trip. Strassenbahn direkt vor dem Hotel. Obwohl an der Strasse sehr Ruhig. Fenster sind super Isoliert. Frühstücksbuffet sehr umfangreich und alles Frisch. Zimmer sehr geräumig und sauber. Würden jederzeit wieder Buchen.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Paul, WINTER PARK

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Sanja

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location across the street from the main bus depot.
1 nacht verbleven in augustus 2025