Hotel Porto
Hotel in de buitenwijken met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Hotel Porto





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
7,0 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Satellietzenders
Een kluis
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Satellietzenders
Kleerkast
Een kluis
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Satellietzenders
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nikole Jurišica 2, Zadar, 23000
Over deze accommodatie
Hotel Porto
Gelijkaardige accommodaties

Hotel A'mare
Hotel A'mare
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 395 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 1.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.75 per nacht voor gasten tussen 12-17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 1.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.75 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 4.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Porto Hotel Zadar
Porto Zadar
Hotel Porto Zadar
Hotel Porto
Hotel Porto Hotel
Hotel Porto Zadar
Hotel Porto Hotel Zadar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Porto
Beoordelingen
7,4
Goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 aug 2025
Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Tina
Reisde met een groep
5 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tina
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sylvie
Reisde met familie
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvie
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Veit
22 okt 2025
Positief: Netheid
Veit
9 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Xianzhi, San Jose
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xianzhi
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met partner
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Yan
Reisde met familie
9 sep 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ferhat-Atilgan
Reisde met partner
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ferhat-Atilgan
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Terry Mann Lim
Reisde met een groep
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terry Mann Lim
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Biagio
Reisde met familie en kleine kinderen
26 aug 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Biagio
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Muhammad
23 aug 2025
Muhammad
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Rajiv
22 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rajiv
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Robin
Reisde met partner
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robin
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Viktor, Schwanau
Zakenreiziger
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Viktor
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Carmen
Reisde met partner
13 aug 2025
Carmen
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ayana
4 aug 2025
Ayana
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
JEAN-MARC
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Personeel en service
JEAN-MARC
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Edelmaris, Caguas
Reisde met een groep
1 aug 2025
Edelmaris
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Filip
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Filip
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Fredrik
27 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fredrik
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Vincent
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Vincent
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
pascal
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid
à rénover
pascal
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kathleen
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kathleen
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
David
13 jul 2025
Good budget choice.
David
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
nikola
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for a night or 2
nikola
2 nachten verbleven in juli 2025








