YUFUIN UBLHOTEL
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op 6 minuten stappen van Kinrin-ko
Fotogalerie voor YUFUIN UBLHOTEL





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige vierpersoonskamer laden

Eenvoudige vierpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer laden

Deluxe vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1691-8 Yufuincho Kawakami, Yufu, Oita, 879-5102
Over deze accommodatie
YUFUIN UBLHOTEL
Gelijkaardige accommodaties

Yufuin Baien Garden Resort
Yufuin Baien Garden Resort
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 386 beoordelingen
De prijs is € 189
20 dec - 21 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 250.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 1850 voor volwassenen en JPY 1250 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over YUFUIN UBLHOTEL
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 nov 2025
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
まき
3 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まき
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
CHI FAN FRANSISCA
Reisde met een groep, Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHI FAN FRANSISCA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Akihiro
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihiro
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YA-HUI
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YA-HUI
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
??
9 aug 2025
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足でした!

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
MEI LING
Reisde met een groep
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEI LING
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
LIZ
Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



LIZ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
minki
Reisde met een groep
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
minki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Man chung
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Man chung
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Xueting
11 jun 2025
Xueting
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
THOMAS
Reisde met een groep
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THOMAS
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
しょういち
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
しょういち
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Nientsun
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Personeel en service
散策


Nientsun
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Weilun
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weilun
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hyeoncheol
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyeoncheol
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hing Yui Vincent
21 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5分鐘步程到金鱗湖
Hing Yui Vincent
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hoi Lee
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hoi Lee
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Teng
13 apr 2025
Teng
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ming Jen
Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ming Jen
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MEI LING
Reisde met een groep
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
適合自駕旅客租住
MEI LING
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
changwoo
Reisde met familie
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
changwoo
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
PEIYUN
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家人一致通過

PEIYUN
1 nacht verbleven in maart 2025








