Aloha Hotel
Hotel met 5 restaurants en een 24-uurs receptie in Yogyakarta
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aloha Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 16
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Prawirotaman MG III/573B, Yogyakarta, 55153
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Adhisthana Hotel
Adhisthana Hotel
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 85 beoordelingen
De prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aloha Hotel Yogyakarta
Aloha Yogyakarta
Aloha Hotel Hotel
Aloha Hotel Yogyakarta
Aloha Hotel Hotel Yogyakarta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aloha Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Girish
9 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Girish
4 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Charles
2 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
HerlinaMustaffa
Reisde met een groep
28 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
HerlinaMustaffa
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Nanna
25 jan 2020
Ok til prisen
Nanna
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Anastasia
Reisde met familie
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anastasia
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Masaru, Tokyo
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaru
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 aug 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Danielle
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danielle
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Mariyama
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mariyama
2 nachten verbleven in december 2018