Hotel Balmi
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Kandawgyi Lake (meer)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Balmi





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, geen ramen laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, geen ramen
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer, uitzicht op rivier laden

Deluxe kamer, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

15/17, Shwe Taung Tan Street , Lower BLK, Lanmadaw Township, Yangon, Yangon
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The Hotel Mawtin
The Hotel Mawtin
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 15 beoordelingen
De prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
21 aug - 22 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: USD 20.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Balmi Hotel
Hotel Balmi Yangon
Hotel Balmi Hotel Yangon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Balmi
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Francesca
Reisde met een groep
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francesca
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Heather
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great modern hotel
Heather
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
hayabusa, 日本 福岡
Reisde met een groep
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
hayabusa
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Ml, Paris
Reisde met familie
20 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ml
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Joくん, 沖縄 那覇市
16 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joくん
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
ミスターアジア, 日本
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミスターアジア
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Richard, Sheffield, UK
Zakenreiziger, Reisde met familie
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Alex, Seattle
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
jang
Reisde met een groep
20 nov 2019
Positief: Personeel en service
그냥 그래요
jang
2 nachten verbleven in november 2019