Fuji Yamanakako Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Yamanakameer
Fotogalerie voor Fuji Yamanakako Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 96
29 okt - 30 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Traditionele kamer, 5 slaapkamers, niet-roken laden

Traditionele kamer, 5 slaapkamers, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

506-296 Hirano, Yamanakako, Yamanashi, 401-0502
Over deze accommodatie
Fuji Yamanakako Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Mt. Fuji
Hotel Mt. Fuji
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 776 beoordelingen
De prijs is € 145
5 nov - 6 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fuji Yamanakako Hotel Hotel
Fuji Yamanakako Hotel Yamanakako
Fuji Yamanakako Hotel Hotel Yamanakako
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Fuji Yamanakako Hotel
9,0
Fantastisch
8,8
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yang
Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yang
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
じゅんこ
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

じゅんこ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
lara
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
lara
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Gert
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gert
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YOTA
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOTA
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuaki
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
みどり
Reisde met familie
12 aug 2025
Negatief: Voorzieningen
みどり
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
KEIKO
6 aug 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yohei
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yohei
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Atsushi
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Atsushi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
マユミ
3 aug 2025
マユミ
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yuichi
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuichi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
みさこ
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
みさこ
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Junpei
21 jul 2025
Positief: Personeel en service
Junpei
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
まさこ
Reisde met familie en kleine kinderen
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさこ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met partner
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Aoyama
15 jul 2025
Aoyama
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hajime
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hajime
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Katsuyoshi
22 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Katsuyoshi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Junko
31 mei 2025
Junko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Leslie
Reisde met een groep
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leslie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Petrina
19 mei 2025
Positief: Personeel en service
Petrina
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
SIU NGA
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SIU NGA
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hiroyuki
Zakenreiziger
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hiroyuki
1 nacht verbleven in mei 2025








