Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fuji Yamanakako Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 111
27 aug - 28 aug
Kameropties
Alle foto's voor Traditionele kamer, 5 slaapkamers, niet-roken laden

Traditionele kamer, 5 slaapkamers, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

506-296 Hirano, Yamanakako, Yamanashi, 401-0502
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fuji Yamanakako Hotel Hotel
Fuji Yamanakako Hotel Yamanakako
Fuji Yamanakako Hotel Hotel Yamanakako
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fuji Yamanakako Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
12 aug 2025
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yohei
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yohei
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Atsushi
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Atsushi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yuichi
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuichi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
まさこ
Reisde met familie en kleine kinderen
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさこ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met partner
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Aoyama
15 jul 2025
Aoyama
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hajime
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hajime
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Katsuyoshi
22 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Katsuyoshi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Junko
31 mei 2025
Junko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Petrina
19 mei 2025
Positief: Personeel en service
Petrina
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
SIU NGA
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SIU NGA
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hiroyuki
Zakenreiziger
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hiroyuki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sandy
Reisde met familie
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandy
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Barbara
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Miki
10 mei 2025
Miki
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kei yan
Reisde met familie
24 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kei yan
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Shoki
21 apr 2025
Shoki
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kantarat
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kantarat
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Elaine
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elaine
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
bruce
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bruce
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Joanna
Reisde met partner
7 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Joanna
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Me Me
Reisde met partner
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me Me
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tina
Zakenreiziger
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tina
2 nachten verbleven in maart 2025