sankara hotel & spa Yakushima
Luxe hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor sankara hotel & spa Yakushima





Beoordelingen
9,8 op 10 – 
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 563
24 nov - 25 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe suite laden

Luxe suite
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer 
Een plafondventilator 
Een sofabed 
Een haardroger 
Alle foto's voor Deluxe villa laden

Deluxe villa
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer 
Een plafondventilator 
Een haardroger 
Designer toiletartikelen 
Alle foto's voor Junior tweepersoonskamer laden

Junior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator 
Aparte slaapkamer 
Een haardroger 
Designer toiletartikelen 
Alle foto's voor Standaard villa (Manasa ,1F) laden

Standaard villa (Manasa ,1F)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer 
Een plafondventilator 
Een sofabed 
Een haardroger 
Alle foto's voor Standaard villa (Manasa,2F) laden

Standaard villa (Manasa,2F)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer 
Een plafondventilator 
Een sofabed 
Een haardroger 
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

553 Haginoue, Mugio, Yakushima, Kagoshima-ken, 891-4402
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

samana hotel Yakushima
samana hotel Yakushima
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 108 beoordelingen
De prijs is € 613
22 nov - 23 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen 
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging. 
Kinderen t/m 13 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
sankara hotel Yakushima
sankara hotel
sankara Yakushima
Sankara Hotel & Spa Yakushima Japan
Sankara & Yakushima Yakushima
sankara hotel & spa Yakushima Hotel
sankara hotel & spa Yakushima Yakushima
sankara hotel & spa Yakushima Hotel Yakushima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over sankara hotel & spa Yakushima
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuhisa
10 jul 2025
Kazuhisa
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
25 mei 2025
Stephanie
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
eran
Zakenreiziger
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yakushima’s best
eran
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Suzanne
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incredible all around




Suzanne
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wonsik
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonsik
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Anton
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anton
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Junji
Reisde met partner
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junji
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
David
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ATSUYA
Reisde met familie
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ATSUYA
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sakamoto
Reisde met partner
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sakamoto
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Randolph, San Mateo
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Randolph
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SADAMASA
Reisde met familie
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SADAMASA
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Samuel
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samuel
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Heather
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heather
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
HIROKAZU
15 aug 2024
HIROKAZU
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Hirobumi
Reisde met partner
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hirobumi
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Antoine
Reisde met partner
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antoine
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Hiroaki
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Hiroaki
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Johan, The Woodlands
Reisde met partner
5 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Stephanie
Reisde met partner
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Tomoko
Reisde met partner
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Denise
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommend! You won’t be disappointed!
Denise
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Asae
Reisde met familie
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asae
3 nachten verbleven in maart 2024








