Exterieur

Beoordelingen van Sheraton Xian Hotel

4.5 out of 5
Sheraton Xian Hotel
No. 262 Feng Hao East Road, Xi'an, Shaanxi

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 97 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 97 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 97 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 97 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 97 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Maximiano, McAllen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay and awesome buffet
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Poh Kean

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Boban

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Man sieht dem Hotel die 30 Jahre an; es wurde nicht viel zum zeitgemäßen Erhalt getan, aber es war sauber und hatte gute Pflegeprodukte. Es liegt wirklich abseits vom Schuss; es gibt bis auf ein gutes Hotpot Restaurant absolut nichts in der Gegend. Bis an interessante Sehenswürdigkeiten in Xi‘an sind es einige Kilometer (40min Taxifahrt). Für den Preis war das Zimmer ordentlich, aber auch alt.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

HYUN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Heng-Yu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Peijun

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

biao

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Manager op 5 mrt 2020
尊敬的客人, 感谢入住西安喜来登大酒店!您的满意和支持是我们不断进步的无限动力,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸,非常期待您的再次光临。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
エアコンの調整ができなく、非常に暑かったし乾燥だったです。加湿器があればいいと思います。また、禁煙室のはずですが、煙かったです。すぐ変えて頂きましたが、、、
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Manager op 5 mrt 2020
Thank you for your time and kindest comments in reviewing Sheraton Xi'an Hotel. We are delighted to read that not only your stay was exceptional but we also met and exceeded your expectations!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Manager op 4 dec 2019
Thank you for your time and kindest comments in reviewing Sheraton Xi'an Hotel. We are delighted to read that not only your stay was exceptional but we also met and exceeded your expectations!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel,top services, great location. Friendly and obliging staff, will be back
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Manager op 2 dec 2019
Thank you for your time and kindest comments in reviewing Sheraton Xi'an Hotel. We are delighted to read that not only your stay was exceptional but we also met and exceeded your expectations!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great 5 star hotel, top service, daily room services, only issue I have is the wifi does not working well in the day time
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Manager op 25 nov 2019
We appreciate the great comments and we are delighted to learn that you were satisfied with your stay. Thank you so much for choosing to stay with us and taking your time to review our hotel. We certainly look forward to welcoming you back again.

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Manager op 25 nov 2019
We appreciate the great comments and we are delighted to learn that you were satisfied with your stay. Thank you so much for choosing to stay with us and taking your time to review our hotel. We certainly look forward to welcoming you back again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Manager op 25 nov 2019
We appreciate the great comments and we are delighted to learn that you were satisfied with your stay. Thank you so much for choosing to stay with us and taking your time to review our hotel. We certainly look forward to welcoming you back again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van manager op 17 okt 2019
We appreciate the great comments and we are delighted to learn that you were satisfied with your stay. Thank you so much for choosing to stay with us and taking your time to review our hotel. We certainly look forward to welcoming you back again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van manager op 16 okt 2019
Thank you for your time and kindest comments in reviewing Sheraton Xi'an Hotel. We are delighted to read that not only your stay was exceptional but we also met and exceeded your expectations!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van manager op 16 okt 2019
Thank you for your time and kindest comments in reviewing Sheraton Xi'an Hotel. We are delighted to read that not only your stay was exceptional but we also met and exceeded your expectations!

8/10 – Goed

Jussi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value but nothing supricing
I spent 4 nights on a business trip in this hotel, it was basic global chain resort with clean and nice rooms. The buffet breakfast and dinner opportunities in house brought ease since Xian is not that touristy place so other dinner options where not that close
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Manager op 24 sep 2019
We appreciate the great comments and we are delighted to learn that you were satisfied with your stay. Thank you so much for choosing to stay with us and taking your time to review our hotel. We certainly look forward to welcoming you back again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
前台Oscar親切的服務讓出差的我備感溫暖。
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Manager op 12 aug 2019
尊贵的宾客您好,感谢您选择入住西安喜来登大酒店并给予好评。您的满意和支持是我们不断进步的无限动力,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸,非常期待您的再次光临!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
everything is good in this hotel, only one thing not 100% perfect is the location, it is a lille bit far from city center.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Manager op 23 jul 2019
Thank you for choosing our hotel as your temporary home in this journey. Your good comments encourage us to do better. We look forward to welcoming you again soon. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Monica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Manager op 23 jul 2019
Thank you for choosing our hotel as your temporary home in this journey. Your good comments encourage us to do better. We look forward to welcoming you again soon. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall great services. Hotel is little outdated. Especially at the fitness center.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Manager op 23 jul 2019
Thank you for choosing our hotel as your temporary home in this journey. Your good comments encourage us to do better. We look forward to welcoming you again soon. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nothing but great service!
great hotel experience. Very comfortable stay!
5 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Chandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Arian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay!
Everything was great except I couldn’t get the Wi-Fi to work.
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were all very friendly, Jerry Gao n Jennifer at biz lounge. My suite was spacious and clean. The bed was very comfortably bathroom spacious n bright. I will certainly come back. Wish they were more seafood at the buffet. Overall very happy, clean, smells great n lovely friendly people.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很好
酒店整体情况都挺好的,喜欢
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
One of my reasons for choosing the hotel was that it had a pool. I was disappointed when I arrived to find out that the pool was under maintenance for the duration of my stay. It would have been helpful to know before =hand that this was the case.
6 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Lokadjaja

Actually it's nice hotel, good services, good & quite complete breakfast, nice interior of the room 7 comfort bed, very clean, good pool but not for the location
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

CHIHYEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

carol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Short, Positive Review
Our stay was outstanding, in general, and regarding the hotel, OK. The issue with the hotel is it’s location, obviously something that can’t be remedied. Maybe as a business traveler this isn’t an issue, but as a tourist, the remote location is a negative. Otherwise, the ambiance and services at the hotel were very good and the price was great.
3 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Peter, Hong Kong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店挺好的,員工服務態度都很好,一般五星級酒店該有的都有了,只是辦理入住手續時不知是 Expedia攪錯了或是酒店方面沒收到指示,鬧了3O分鐘都未能 check in.
4 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

YEONG GUANG

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
五星的飯店,X星的設備與服務
Check-in後,主動幫我升級行政樓層,但到客房後才發現大問題--空調不冷,打到房務中心說是天冷不開,跟櫃台詢問說是中央空調在維修,如覺得熱,可以開窗及提供風扇,這是五星級酒店該有的設備嗎?室內溫度27度,我這樣過了兩天。再來冰箱不冷,開門刷卡時常感應不良,在發生兩次後,我只好找大堂經理幫忙了,他在了解並確認後,幫我換了一間套房,才解決相關問題。
4 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Hou-Min

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
quiet hotel and good restaurant nearby it
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

KANG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All good, a little bit old. Good gym center but no AC ...
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
挺好的,挺舒服,游泳池也挺好,價格可接受,地點普通,整體還不錯,下次去的話還可以再選擇。挺好的,挺舒服,游泳池也挺好,價格可接受,地點普通,整體還不錯,下次去的話還可以再選擇。挺好的,挺舒服,游泳池也挺好,價格可接受,地點普通,整體還不錯,下次去的話還可以再選擇。
3 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Clean Comfortable and Convenient
Im a regular at the sheraton. It's comfortable clean and convenient. Getting a taxi from there is a bit slow but that because of chimese taxis, not the hotel. Very good breakfast and very helpfull staff
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent facilities with nice lobby, good restaurant and good rooms .
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Yu Cheng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in good location. Had a little difficulty with the restaurant service (took a long time for one order)
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

pik sha

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location is not really close to the Center, but still convenient. The room is comfortable, just the air-con cool enough.
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
시설이 오래되었고 주변 지역 편의시설이나 교통 접근성이 불편하였습니다.
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Chris, Geelong, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value Sheraton in Xi'an
Quite pleasant overnight stay. Check-in took fair time. Breakfast not up to normal Sheraton standard - limited array of western food.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

ST Chan, HK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clean and good services
good breakfast and sport facilities. helpful in arranging transport to airport.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean room and nice breakfast! But, taxi is only way to go to city center. And the fee of breakfast is a little expensive.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Jamie, Toronto, Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is very good even though it's old.
Staffs are very helpful and acting quickly when we encountered room issues.
3 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The location of the hotel is good.
3 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was good but the food was terrible. Breakfast was fine but the dinner and the drinks were horrendous. The service during dinner also left a lot to be desired.
1 nacht verbleven in mei 2017