Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Asgard Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
7,6 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Economy Twin kamer laden

Economy Twin kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Gutleutstr. 4, Worms, 67547
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 7 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per nacht
- Toeslag voor faciliteiten: EUR 7 per persoon, inclusief gebruik van de sauna
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Asgard Hotel Worms
Asgard Worms
Asgard Hotel Hotel
Asgard Hotel Worms
Asgard Hotel Hotel Worms
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Asgard Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Arno
Zakenreiziger
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Arno
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jaap
27 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaap
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Lysanne
11 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lysanne
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
JDM
Reisde met partner
21 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
JDM
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Harold, Venlo
Reisde met een groep
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harold
3 nachten verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 jul 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Thorsten
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thorsten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Monika
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monika
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Werner
Reisde met partner
29 jul 2025
Positief: Personeel en service
Werner
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Elke
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Elke
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Elke
27 jul 2025
Elke
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marcus
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcus
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marcus
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcus
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Rüdiger
Reisde met partner
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rüdiger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marcus
20 jul 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcus
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stefab
Reisde met partner
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefab
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Juliane, Meinhard
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Juliane
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dana
Reisde met partner
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dana
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Judith, Tucson
Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Judith
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Torsten
Reisde met partner
25 mei 2025
Torsten
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Martina
Reisde met een groep
25 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Martina
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Heinz-Wolfgang
Reisde met een groep
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heinz-Wolfgang
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
bärbel
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bärbel
9 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jens-Uwe
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jens-Uwe
4 nachten verbleven in mei 2025