Landhotel Napoleon

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een sauna in Wipperfuerth

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Landhotel Napoleon

Exterieur
Restaurant
Restaurant
Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Restaurant

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Bar
  • Parkeren inbegrepen
  • Huisdiervriendelijk
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Kabelzenders
Kleerkast
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Comfort tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Kabelzenders
Kleerkast
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lamsfuss 12, Wipperfuerth, NRW, 51688

In de buurt

  • Emminghausen Struisvogelboerderij - 15 min. rijden - 17.1 km
  • Schloss Burg - 20 min. rijden - 21.0 km
  • Müngstener Brücke - 27 min. rijden - 26.4 km
  • Kölnmesse - 38 min. rijden - 41.8 km
  • Kölner Dom - 41 min. rijden - 44.1 km

Lokaal vervoer

  • Kierspe Station - 23 min. rijden
  • Luchthaven Keulen - Bonn (CGN) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬7 min. rijden
  • ‪Hansecafe - ‬6 min. rijden
  • ‪Gladbacher Grill - ‬4 min. rijden
  • ‪Platz16 - ‬6 min. rijden
  • ‪Penne - ‬6 min. rijden

Over deze accommodatie

Landhotel Napoleon

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Landhotel Napoleon zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een terras en een bar. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Naast een restaurant genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Fietsverhuur, een oplaadpunt voor elektrische auto's en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, bagageopslagruimte en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Landhotel Napoleon bieden voorzieningen zoals gratis wifi, kluisjes en geluiddichte muren.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en gratis baby-/kinderbedden
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Verwarming, bureaus en telefoons

Talen

Engels, Duits, Grieks

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 09.30 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Sauna

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice
  • Hulp met excursies en tickets

Buiten

  • Terras

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Meer

  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 16.00 uur tot 22.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 10.00 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan
1 in totaal
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 4 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 20.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10.00 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Duitsland. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 3,5 sterren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Landhotel Napoleon Wipperfuerth
Landhotel Napoleon Hotel Wipperfuerth
Landhotel Napoleon Hotel
Hotel Landhotel Napoleon Wipperfuerth
Wipperfuerth Landhotel Napoleon Hotel
Hotel Landhotel Napoleon
Landhotel Napoleon Hotel
Landhotel Napoleon Wipperfuerth
Landhotel Napoleon Hotel Wipperfuerth

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Landhotel Napoleon?

Ja, bij Landhotel Napoleon zijn honden toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 10.00 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Landhotel Napoleon voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Landhotel Napoleon inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Landhotel Napoleon uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Landhotel Napoleon?

Dit hotel in Wipperfuerth ligt op enkele stappen van Bergisches Land en op 15 km van Golfclub Dreibaumen en Naturarena Bergisches Land GmbH. Ook Lenkeler Bessemsbenger en Katholische Pfarrkirche St. Severin liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen over Landhotel Napoleon

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 25 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

leo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede en nette kamer.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hartmut

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sehr schönes Zimmer
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Dieter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unkomplizierter und sehr freundlicher Empfang, saubere und grosse, gemütliche Zimmer, Bad/WC sehr sauber und groß, gutes Frühstück. Alles in allem sehr zu empfehlen!
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Rainer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Johann

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sehr freundlich und einfach schön!

Es war, wie immer sehr schön, freundlich und familiär obwohl ich beruflich da war! Gerne wieder. Danke!
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Hayato

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Bernd

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Florian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Rainer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Nico

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Karin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Finfint hotel!!

Fantastiskt bra! Rest 2 ggr om året genom Europa i 20-tal år och detta hotell har hittills varit det bästa! Familjärt, ordning och reda, finfina rum och sängar utöver det vanliga. God tysk mat och frukost med allt du kan önska. Återkommer till hösten!
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Steffen

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ibrahim Cem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geniş odalar. Mükemmel temizlik ve rahat yataklar. Doğanın kalbinde, uygun fiyat ve mükemmel bir kahvaltı ile birleşince Köln civarında harika bir seçenek olmuş oluyor. Ben çok memnun kaldım.
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Diana

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Das das Zimmer trotz Doppelbuchung nur für eine Person gerichtet war, kann passieren. Wir sind Menschen, da passieren mal Fehler. Wenn dann aber am nächsten Morgen beim Frühstück alles fast leer gefegt ist (8 Uhr waren wir frühstücken) weil die Monteure (bis dahin 4 Herren) das Büffet geplündert haben und es nicht aufgefüllt wird. Obwohl man weiß, wie viele Gäste man hat (mit uns kamen dann insgesamt nochmal 4). Dann ist das kein schöner Service. Man hätte statt zusammenzustehen und zu reden, vielleicht mal über das Büffet schauen können und nochmal ein bisschen nachlegen.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Christoph

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Johann

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Rainer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Fabio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Alexei

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Хороший отель. Хороший ресторан.

Хороший отель. Хороший ресторан.
1 nacht verbleven in december 2019