Marigold Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een 24-uurs receptie in Windhoek

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Marigold Hotel

Interieur
Lobby
Karaokeruimte
Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer | 2 slaapkamers, luxe beddengoed, donsdekens, een minibar
Dakterras

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Executive suite, 1 queensize bed, niet-roken, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
2 slaapkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Familie suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
2 slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Standaard kamer, 1 slaapkamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
  • Max. aantal: 1
  • 2 twijfelaars en 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
5 Liszt Street, Windhoek, Khomas Region

In de buurt

  • Namibia University of Science and Technology Hotel School - 13 min. wandelen - 1.2 km
  • NamibRand Nature Reserve - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Katutura Township - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Train Station - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Winkelcentrum Maerua - 2 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Windhoek (WDH-Hosea Kutako) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Jonnos Bistro - ‬3 min. rijden
  • ‪KFC - ‬10 min. wandelen
  • ‪Leo's At The Castle - ‬2 min. rijden
  • ‪Ekipa Restaurant - ‬14 min. wandelen
  • ‪Sicilia Restaurant - ‬13 min. wandelen

Over deze accommodatie

Marigold Hotel

Hotel in het stadscentrum
Geniet van dagelijks een gratis receptie, een droogkuis/wasserijservice en een bar bij Marigold Hotel. Ga lekker eten bij de 2 restaurants ter plaatse. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een Engels ontbijt (toeslag), een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
  • Bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 55 kamers zorgen voor volop comfort met luxe beddengoed en kussenmenu's, bovenop leuke bijkomstigheden zoals airconditioning en badjassen.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches en haardrogers
  • Smart-tv's van 55 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Afrikaans, Chinees (Mandarijn), Engels, Duits

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, overdekt zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Engels ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: NAD 200 voor volwassenen en NAD 100 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Smart-tv van 55 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Binnen de 48 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Kosten voor de Covid-19-test (PCR): NAD 850 per persoon, per verblijf.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer NAD 200 voor volwassenen en NAD 100 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Marigold Hotel Hotel
Marigold Hotel Windhoek
Marigold Hotel Hotel Windhoek

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Marigold Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Marigold Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Marigold Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Marigold Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Marigold Hotel?

Dit hotel ligt in het centrum van Windhoek, op 15 minuten wandelen van Wernhil Park, Avani Windhoek Hotel & Casino en Craft Market. Ook Post Street Mall en Plaza Casino liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over Marigold Hotel

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 15 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

ARS -Meir Dayan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent

Very good service 👏
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

ARS -Meir Dayan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

superior

The best hotel in Windhoek
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

GABRIELE

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tutto sommato ok a parte un forte odore di fritto ovunque, il personale è sempre molto cordiale e amichevole, bene la reception .
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Griselda

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not worth the money they charge. The place stank because the AC was turned off and the carpets across corridors and the building were not aired. The hotel needs a major upgrade
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

ARS -Meir Dayan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Verry good

The best hotel in Windhoek
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

ARS -Meir Dayan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good hotel

Very good hotel .
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

ARS -Meir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best hotel in Windhoek, Excellent and kind staff
2 nachten verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Evaristo, Luanda

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
*Title: Disappointing Stay at Marigold Hotel* I recently stayed in the VIP family room at the Marigold Hotel, expecting a comfortable and luxurious experience. Unfortunately, my expectations were far from met. Upon arrival, I discovered the room lacked air conditioning, which was a major discomfort. To compound the issue, both showers in the bathroom were malfunctioning. The hotel provided a fan as a temporary solution but eventually moved us to a standard bedroom without any form of apology or compensation. The downgrade also included a lack of internet access, which was not communicated beforehand, leaving us disconnected and frustrated. The dining options were another letdown; there was an evident lack of variety in the Western menu, with predominantly Chinese cuisine available, the breakfast is just to simple to be true. Additionally, there was no complimentary soft drinks service, which is typically standard in VIP accommodations. Overall, my experience at the Marigold Hotel was highly unsatisfactory. The lack of basic amenities, poor customer service, and inadequate dining options made for an unpleasant stay. I would not recommend this hotel to travelers seeking a comfortable and accommodating visit.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

ARS -Meir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best hotel in Windhoek.
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Piotr

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Nkruman

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad service, unprepared staff, there is no 24-hour receptionist, the receptionists arrive at 8 am, chaos arrives at dawn and you are on the street waiting for the hotel doors to open. Your probe in programmatic content. One of the worst experiences I've ever had.
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jérémie A.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the staff, and the amenities.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Jörg

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
mässige Lage, zu viele kleine Mängel
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

ARS -Meir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021