James Cook Hotel Grand Chancellor
Luxe hotel met bars/lounges en fitnessfaciliteiten
Fotogalerie voor James Cook Hotel Grand Chancellor





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Familie studio laden

Familie studio
7,8 van 10
Goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer laden

Executive tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(115 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(105 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Junior studio suite laden

Junior studio suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Gratis babybed
Minikoelkast
Ledtelevisie
Alle foto's voor Suite laden

Suite
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Gratis babybed
Minikoelkast
Ledtelevisie
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Gratis babybed
Minikoelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Terrace Room
Family Room
Alle foto's voor Standaard kamer (Terrace Room) laden

Standaard kamer (Terrace Room)
8,4 van 10
Zeer goed
(172 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een terras
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Executive Twin Room
Premium Room
Deluxe Room
Deluxe Junior Suite
King Suite With Harbour View
Executive King Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

147 The Terrace, Wellington, 6011
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Novotel Wellington
Novotel Wellington
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.6 van 10, Uitstekend, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer NZD 38 voor volwassenen en NZD 19 voor kinderen
- Betaald parkeren (overdekt): NZD 35.00 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor extra bed: NZD 50.0 per dag
- De accommodatie berekent een toeslag van 2 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er dient een afdruk van je creditcard te worden genomen tijdens het inchecken. Als je geen geldige creditcard kunt overhandigen, dan dient tijdens check-in een contante borgsom van NZD 100 betaald te worden.
Registratienummer van de accommodatie NZBN: 9429040890876
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Nationale beoordeling
Classificatie volgens Qualmark®, dat de officiële sterrenclassificaties toekent aan accommodaties in Nieuw-Zeeland.
Accommodatie ook bekend onder de naam
James Cook Chancellor
James Cook Chancellor Hotel
James Cook Grand
James Cook Grand Chancellor
James Cook Grand Chancellor Hotel
James Cook Grand Chancellor Wellington
James Cook Hotel
James Cook Hotel Grand
James Cook Hotel Grand Chancellor
James Cook Hotel Grand Chancellor Wellington
James Cook Wellington
James Cook Grand Chancellor
James Cook Hotel Grand Chancellor Hotel
James Cook Hotel Grand Chancellor Wellington
James Cook Hotel Grand Chancellor Hotel Wellington
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over James Cook Hotel Grand Chancellor
8,6
Uitstekend
9,0
Netheid
8,4
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sandra-Jane
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sandra-Jane
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kirk
Reisde met familie en kleine kinderen
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirk
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Bettina, Hastings
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bettina
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alan
Zakenreiziger
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sharon
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharon
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
joe
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
joe
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Cameron, Auckland
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cameron
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie
19 okt 2025
Natalie
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Tash
Reisde met een groep, Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Tash
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met een groep
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mere
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mere
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
kathryn
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kathryn
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathon
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathon
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met een groep
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Raja
Reisde met familie en kleine kinderen
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raja
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Talia
Reisde met een groep
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Talia
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Rachel
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hemi
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hemi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mark, palmerston north
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jane
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jane
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michele
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michele
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kendall
Reisde met familie en kleine kinderen
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kendall
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Aaron
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Megan
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megan
2 nachten verbleven in oktober 2025








