EKHO Weligama

3.5-sterrenaccommodatie
Pension aan het strand, met een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor EKHO Weligama

Een buitenzwembad
Dineren
Restaurant
Voorkant van accommodatie
Beddengoed

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Matara Rd, Weligama, SP, 81700

In de buurt

  • Weligama Beach - 2 min. rijden - 2.5 km
  • Turtle Bay Beach - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Midigama Beach - 5 min. rijden - 5.8 km
  • Vissershaven van Mirissa - 8 min. rijden - 7.2 km
  • Mirissa-strand - 9 min. rijden - 7.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Midigama - 8 min. rijden
  • Colombo (CMB-Bandaranaike Intl.) - 136 min. rijden

Restaurants

  • ‪Kaiyo - ‬15 min. wandelen
  • ‪The Natural Earth - ‬18 min. wandelen
  • ‪Pasijou - ‬1 min. wandelen
  • ‪AVM Cream House - ‬13 min. wandelen
  • ‪Ceylon SLIDERS - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

EKHO Weligama

Pension vlak bij Mirissa-strand
Overweeg een verblijf bij EKHO Weligama en geniet van een tuin, een wasserij en een bar. Gratis wifi in de gemeenschappelijke delen en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en hulp bij uitstappen/tickets
  • Kranten in de lobby, bagageopslagruimte en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij EKHO Weligama bieden veel comfort met airconditioning en voorzieningen zoals gratis kranten.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Regendouches, bidets en zeep

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: LKR 1.700 voor volwassenen en LKR 900 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan het strand
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer LKR 1700 voor volwassenen en LKR 900 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

EKHO Weligama Guesthouse
EKHO Guesthouse
EKHO Weligama
EKHO Weligama Weligama
EKHO Weligama Guesthouse
EKHO Weligama Guesthouse Weligama

Veelgestelde vragen

Beschikt EKHO Weligama over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij EKHO Weligama?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent EKHO Weligama voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij EKHO Weligama inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij EKHO Weligama uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat EKHO Weligama?

Dit pension in Weligama ligt aan het strand, binnen 3 km afstand van Kushta Raja Gala-standbeeld, Turtle Bay Beach en Weligama Beach. Ook Midigama Beach en Midigama Left Surfstrand liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over EKHO Weligama

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 9 beoordelingen

5,6/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Tom, London

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My partner and I arrived at the hotel Ekho Welligama (07/01/20)we booked through Expedia to find that this place has seriously dated since the pictures were taken or perhaps they’ve just been photoshopped? The room is very basic which I don’t really mind but since we arrived on the 7th jan 2020 our room has not been cleaned and no clean towels have been replaced. I feel that a fresh towel should be offered. I even managed to track down the manager and she told me it would be done(12/1/20 09:15) after asking 3 times now(14/1/20)its still not been done. Whilst in our room about to go to sleep (11/1/20 22:45 local time), a disturbance broke out in the adjacent room which sounded like things were being smashed and knocked over. When my partner looked in the corridor, a guest was utterly drunk on a sofa outside his room, broken glass containing alcohol was on the floor, and a member of staff from the hotel appeared to also be involved as well as drunk. One of the men had trod in the broken glass walked / dripped blood in front of our room door - which meant we didn’t want to leave the room and did not feel safe. There was also loud music being played, coming from the member of staffs phone. He turned it off as my partner asked him to. He apologised drunkenly and then all the men went to reception. When we awoke in the morning (06:15) due to someone trying to clean up the broken glass, the members of staff that were involved were asleep on a mattress in the dinning room.
13 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Chris

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Avoid this hotel if you can

Although we slept acceptably, the hotel feels like it’s about to close and let go of most of it’s staff ages ago. The rooms weren’t cleaned before or during our three night stay, and we had a hard time finding the staff for check in. This would be okay for a hostel for a tenth of the price, but not with this listing.
3 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room 104 is very dirty & smelly!!! Especially the refrigerator, no cleaning at all and it’s awful!!!!! The phone in the room was not working and we have to reach the reception for help every time! The shower is very weak and the air-conditioner was going off for every 5 minutes!! Later, we were allowed to change to Room 202, it’s much better than 104. But overall the facilities, condition & cleaning are far below standard! NOT RECOMMENDED! :(
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Christina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bottenbetyg!

Bottenbetyg, ett hotell som borde ha stängt! Slitet, smutsigt och övergivet, kändes som att vi var det enda gästerna. Polen var avstängt, restaurangen inte i bruk. Vi lämnade efter en natt trots att vi bokat för två! Hur kan detta fått så högt betyg?
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Emilio

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

NICE BUT IT COULD BE MUCH BETTER WITH SOME LOVE

•Helpful staff •dirty pool and pool hang out (not as in photos) • The room was nice, but not so clean and the AC made a horrible sound (room 202) Everything needed more love in this hotel. If they put the time to keep it fresh it would be a 10/10 hotel
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Halbpension zu gutem Preis, Strandnähe, großes Zimmer aber etwas in die Jahre gekommen
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

JIYU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

좋았습니다.

조용하고 한적하게 휴가를 즐기다 옴. 스리랑카에 다시 간다해도 이 호텔을 이용할 것 같습니다.
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Lena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rekomenderas!!

Ett fantastiskt boende till otroligt bra prid
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

jimin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019