THE S3 Wakayama Station
Hotel met 3 restaurants in Wakayama
Fotogalerie voor THE S3 Wakayama Station





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Standaard kamer, niet-roken (Women only, Capsule)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Standaard kamer, niet-roken (Men only, Capsule)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Kamer, niet-roken (Women only, Wide Capsule)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Kamer, niet-roken (Men only, Wide Capsule)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-18 Tomodacho,, Wakayama, Wakayama Prefecture, 640-8342
Over deze accommodatie
THE S3 Wakayama Station
Gelijkaardige accommodaties

KATSUYA Inn
KATSUYA Inn
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 33 beoordelingen
De prijs is € 67
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3000 voor volwassenen en JPY 1800 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 1000 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE S3 Wakayama Station
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
30 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
AYAKA, ADACHIKU
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




AYAKA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mie
22 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mie
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
???
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Kazuhiro, amagasakishi
Zakenreiziger
24 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MEGURO
Zakenreiziger
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MEGURO
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shiho
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiho
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
JUNKO
Zakenreiziger
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした
JUNKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
???
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gemma
26 jun 2025
Gemma
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
m
18 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
m
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chiaki
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chiaki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kyle
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
MASATSUGU
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASATSUGU
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Myles
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Myles
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
RISA
Zakenreiziger
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RISA
2 nachten verbleven in maart 2025








