Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Restaurant Les Cygnes





Bij Hotel Restaurant Les Cygnes zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een speeltuin en een restaurant. Gratis wifi in de kamer en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
12 sep - 13 sep
Kameropties
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Comfort tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

31 route des Brenets, Lieu-dit Pargots, Villers-le-Lac, 25130
Over deze accommodatie
Hotel Restaurant Les Cygnes
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.05 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 9.00 voor volwassenen en EUR 9.00 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Restaurant Cygnes Villers-le-Lac
Hotel Restaurant Cygnes
Restaurant Cygnes Villers-le-Lac
Restaurant Les Cygnes
Hotel Restaurant Les Cygnes Hotel
Hotel Restaurant Les Cygnes Villers-le-Lac
Hotel Restaurant Les Cygnes Hotel Villers-le-Lac
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Restaurant Les Cygnes
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
10 okt 2023
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Matthias
5 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthias
2 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
B.A.
4 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
B.A.
8/10 – Goed
Marcel
2 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel
Marcel
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Celine
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Celine
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Roland
27 mei 2025
Roland
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
DAVID
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Bon hôtel pas trop cher
DAVID
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
michel
Reisde met een groep
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
michel
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
DIDIER
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bravo
DIDIER
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
valerie
13 jan 2025
valerie
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Anne
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
PHILIPPE
12 okt 2024
PHILIPPE
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
jocelyne
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jocelyne
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Danielle
Reisde met familie
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danielle
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
GERARD
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GERARD
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Remy
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Remy
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Kurt
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurt
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
COLIN
17 aug 2024
COLIN
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Jeanette Anke
Reisde met partner
14 aug 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeanette Anke
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Emilie
Reisde met familie
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emilie
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Christine
31 jul 2024
Christine
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Jean-Luc
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Jean-Luc
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
jean
Zakenreiziger
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean
1 nacht verbleven in juni 2024