Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Plaza Manjon





Bij Hotel Plaza Manjon zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een koffiebar/café en een tuin. Het plaatselijke restaurant Cafeteria serveert ontbijt en lichte maaltijden. Naast een bibliotheek en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
3 sep - 4 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Televisie
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Televisie
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Televisie
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Fuensanta 123, Villanueva del Arzobispo, Jaen, 23330
Over deze accommodatie
Hotel Plaza Manjon
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 5 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 12 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Plaza Manjon
Hotel Plaza Manjon Villanueva del Arzobispo
Plaza Manjon
Plaza Manjon Villanueva del Arzobispo
Hotel Plaza Manjon Hotel
Hotel Plaza Manjon Villanueva del Arzobispo
Hotel Plaza Manjon Hotel Villanueva del Arzobispo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Plaza Manjon
Beoordelingen
7,0
Goed
7,4/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Pilar
27 dec 2024
Pilar
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
GISELA
20 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de paso
GISELA
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Luis
24 aug 2024
Luis
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Elena
Reisde met familie
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elena
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Juan Manuel
31 mrt 2024
Juan Manuel
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
ANGELES
Reisde met familie
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
ANGELES
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Antonio
12 aug 2023
Antonio
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Rein
3 aug 2023
Rein
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Pablo
Zakenreiziger, Reisde met partner
9 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pablo
10/10 – Uitstekend
Efim
Reisde met familie
30 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Efim
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Vanesa
30 okt 2022
Vanesa
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
David
Reisde met familie
11 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Jorge
6 jun 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jorge
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Nicholas
Reisde met partner
31 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
1 nacht verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Jorge
Reisde met een groep
1 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nefasto
Jorge
1 nacht verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Juan
1 mei 2022
Juan
1 nacht verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Mauro
Reisde met een groep
11 okt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy poco profesionales
Mauro
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
JUAN ANTONIO
Zakenreiziger
26 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUAN ANTONIO
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Anónimo, Anónimo
Reisde met partner
24 okt 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anónimo
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Olga
13 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena
Olga
2 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Maria
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Juan francisco
Reisde met een groep
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Juan francisco
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Alfonso
16 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Alfonso
1 nacht verbleven in november 2019