Chandara Boutique Hotel
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Vientiane
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nakham Village (Sikhotabang), Asean Road T2, Vientiane, 01000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Eastin Hotel Vientiane
Eastin Hotel Vientiane
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 201 beoordelingen
De prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
12 aug - 13 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- De accommodatie berekent een toeslag van 4 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Chandara Boutique Hotel Vientiane
Chandara Boutique Hotel
Chandara Boutique Vientiane
Chandara Boutique
Chandara Boutique Hotel Hotel
Chandara Boutique Hotel Vientiane
Chandara Boutique Hotel Hotel Vientiane
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Chandara Boutique Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Quoc
4 dec 2016
Positief: Personeel en service
Quoc
10/10 – Uitstekend
robin
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
robin
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dalit, Peoria
17 apr 2025
Dalit
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
kurt
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kurt
7 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rabena
Reisde met partner
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Rabena
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ka
Reisde met een groep, Zakenreiziger
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ka
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
HwaJung
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
2 mei 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
HwaJung
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Simon Daniel
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon Daniel
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Jessica
Reisde met een groep
3 feb 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Jessica
10/10 – Uitstekend
Helle
10 jan 2024
Helle
5 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
SATORU
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATORU
8 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Siri
Reisde met familie
30 nov 2023
Positief: Personeel en service
Siri
6 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
JOONGSUB
3 aug 2023
JOONGSUB
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
AYA
25 apr 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
AYA
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Chia
28 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chia
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
DOSEONG
25 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DOSEONG
1 nacht verbleven in februari 2023
4/10 – Matig
william
18 jan 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
william
8/10 – Goed
Archy
17 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Archy
10/10 – Uitstekend
Maximiliano
27 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maximiliano
2 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Vang Yeng
20 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vang Yeng
2 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Luiz Augusto
24 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lula Leao
Luiz Augusto
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Jörgen
Reisde met familie
24 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jörgen
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
GILBERT
19 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chandara Gilbert
GILBERT
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
アール, 東京
Zakenreiziger
9 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
アール
4 nachten verbleven in maart 2020