Hotel Maxim

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke hotel met een 24-uurs receptie en een bar/lounge

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Klassieke tweepersoonskamer, voor 1 persoon

7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

De binnenplaats
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
  • 22 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Klassieke vierpersoonskamer

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Klassieke driepersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

De binnenplaats
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed OF 3 eenpersoonsbedden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

De binnenplaats
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Gelijkaardige accommodaties

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Maxim?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Maxim?

Vandaag, 13 nov. 2025, kost een verblijf bij Hotel Maxim van één nacht voor twee volwassenen op 9 dec. 2025 min. € 44,0, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Maxim voor parkeren?

Parkeren kost EUR 10 per nacht. Je kunt in de omgeving gratis parkeren.

Hoe laat kan ik bij Hotel Maxim inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Maxim uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Maxim een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 25 per voertuig.

Waar staat Hotel Maxim?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Verona ligt in de historische wijk, op 3 km afstand van Museo Archeologico di Verona, Teatro Romano en Arche scaligere. Ook Piazza dei Signori en Casa di Guilietta liggen op 5 km afstand. Station Verona Porta Vescovo ligt op 22 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Maxim

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 205 van 735 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 304 van 735 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 139 van 735 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 57 van 735 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 735 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Tamara

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception could not speak English Liftbutton was defect Bedlinnen was not clean Shower was fungy and broken tiles. Towels not clean Shower water went every where but not on your own body
2 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Pieter-Paul

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen airconditioning (wordt WEL mee geadverteerd). Geen TV. Nep ijskast. T was BLOEDHEET in de kamer. De sterren die dit hotel NIET verdient komen uit de jaren zeventig.
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Raghni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

HJ, Nijkerk.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Een prima hotel !

Dit is een prima hotel met ruime kamers. Erg vriendelijk personeel, dat perfect Engels en Duits spreekt. We mochten onze auto in de parkeergarage zetten, prettig, omdat onze fietsen op de drager bleven zitten. Het restaurant is heel goed, en het ontbijt was er zeer uitgebreid. We geven hier graag complimenten voor. Het hotel is zowel voor zakelijk als gezinnen geschikt. Voor iedereen. Beslist een aanrader, en vriendelijk geprijsd.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Uitstekend hotel voor tussenstop.

lekker rustig om na een lange rit even bij te komen. Prima ontbijt waar op je de reis prima kunt voortzetten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Nuri

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal war sehr nett und sehr freundlich hilfsbereit Top. Für Zimmer kann ich leider das gleiche nicht sagen deswegen nur 4.
2 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Eliette, Linares

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Val

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Tracy

2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

VISUVANATHAN, Naperville

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast, larger roons
2 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Ian

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty, dated, nothing nearby
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

giovanni

1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Mario Alberto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very good balance between confort and price. Large room and bathroom, real excellent breakfast with many choice.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Ana Sorangel

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicht so vielen Restaurants in der Nähe, nicht zu viele Möglichkeiten um spät in der Stadt zu fahren aufgrund nicht vielen Vekehrmitteln usw. Trotzdem Personal war ganz nett und sehr freundlich. Feueralarm war an und niemanden von Personal hat sich entschuldigt oder etwas gesagt aus welchem Grund die Feueralarm an gegangen ist.
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

OLIVER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Laurent

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Un vieil hôtel, en travaux, ascenseur en panne...bref une longue liste... L'accueil etait toutefois agréable. Pour aller en centre de Vérone, les transports sont peu fréquents et l'accès compliqué. Cet hotel mériterait une bonne renovation...
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

joachim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

STAY AWAY,NIEMALS 4 STERNE SCHRECKLUCHR ABSTEIGE

Frühstück reinste Kathastrophe,Bad removierungsbedürftigNur 1 Handtuch für 2 Personen Von 2 Aufzügen fährt nur einer,dauert Ewigkeiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Ariel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Me encontré una chinche en mi cama donde me mordió y no hicieron nada como compensación sólo pideron perdón. Eso sí el personal, excepcional, mi hermano se perdió y nos ayudaron con todos sus medios para poder encontrarlo
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Tina

Reisde met familie
The staff were lovely. The beds and room were poor. I didn't like the area.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Giordano

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ho dormito una notte e mi sono trovato bene buona colazione acqua gratis compresa in camera
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

M-H

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel Maxim

Bra opphold, med hyggelig personal. Rommet hadde heldekkningsteppe men veldig ren og nydelig air condition.
5 nachten verbleven in juli 2025