Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Puur





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Televisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, bad laden

Deluxe tweepersoonskamer, bad
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Parade 7a, Venlo, 5911CA
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.38 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 15.00 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 12.50 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Puur
Hotel Puur Venlo
Puur Venlo
Hotel Puur Hotel
Hotel Puur Venlo
Hotel Puur Hotel Venlo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Puur
Beoordelingen
7,4
Goed
7,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
5,8/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
11 okt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Laura
8 jun 2020
Laura
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Jeroen
26 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Jeroen
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Zentrales Hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Martin
Zakenreiziger
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to evening social life
Martin
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
JAMES
Zakenreiziger
8 feb 2020
Positief: Personeel en service
JAMES
19 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Ralf, Detmold, NRW
Reisde met familie
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Ralf
1 nacht verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Alexander
Zakenreiziger
15 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexander
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
SZU HSIEN
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SZU HSIEN
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 aug 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Ritzenhoff
2 jun 2019
Positief: Comfort kamer
zufrieden
Ritzenhoff
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 apr 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
YOSHITAKA
2 mrt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly people entertaining hotel guests
YOSHITAKA
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Abel Filipe
25 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abel Filipe
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Ewa
10 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Ewa
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Hervé
29 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité/prix
Hervé
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Hanni
29 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1+ mit sternchen, super Preis Leistungs für den pr
Hanni
10/10 – Uitstekend
Brian
18 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in central location
Brian
2 nachten verbleven in februari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
A.H, Frankfurt
24 dec 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel war ausgebucht
A.H
1 nacht verbleven in december 2017