Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van KYRIAD BELLEGARDE - Genève

3 out of 5
KYRIAD BELLEGARDE - Genève
ZAC des Musinens, Avenue du Marechal Leclerc, Valserhône, Ain

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 79 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 202 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Gerrit-Willem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Net maar iets verouderd hotel
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

SERGE

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Miaz

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Patrice

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Marianne

Zimmer war noch nicht hergerichtet, sozusagen im Zustand des Verlassens des vorherigen Mieters. Habe aber anstandslos ein anderes Zimmer bekommen.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Shirley

1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Brigitte

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Makadam

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

LAURENT

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un établissement correct.
L'établissement est récent et comporte tous les équipements nécessaires à un séjour agréable. le personnel est serviable et sympathique. La chambre est correcte et le petit déjeuner est conforme au prix demandé.
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Charlene

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Valérie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon couchage, petit-déjeuner basique par contre
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Luc

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

philppe, cleon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Hugo

2 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Lilian

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

nathalie

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Latifa

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

BOINQUET

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel got closed after 2 am
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

vincent

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Hôtel sans climatisation. A fuir par temps chaud
Pas de Clim dans les chambres avec 35degres dans les chambres en période de canicule … pas de ventilateur disponible à la réception …
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Serhat

Zakenreiziger
Wifi qui ne fonctionne pas. Hôtel qui ne capte pas le réseau mobile. Bof dans l’ensemble
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

julien

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Joaquim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Pas de climatisation a éviter lors de fortes températures. Escaliers bouts de béton décollés. ce qui relève la note l'amabilité, la disponibilité et le sourire du personnel. Bravo Mesdames
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Martine

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Moyen
Hôtel à rénover et menage à revoir. Personnel aimable. Restaurant cher pour le plat servi.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Francois

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Accueil genial personnel a lecoute et tres reactif vraiment en ce qui concerne la chambre simple mais fonctionnel je ne mattendais pas a du grand luxe donc pas de surprise un peu defraichi mais sinon parfait pour juste dodo merci pour votre acueil
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Laetitia

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Romaric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas de TV.
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Laëtitia

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Claude

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van L'équipe KYRIAD op 4 mrt 2022
Bonjour, Nous vous remercions pour vos encouragements et nous souhaitons vous revoir bientôt L'équipe KYRIAD BELLEGARDE

6/10 – Redelijk

Anna

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Établissement dégradé Très bruyant
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van KYRIAD BELLEGARDE op 4 mrt 2022
Bonjour, Nous prenons note de vos recommandations et nous nous activons pour améliorer nos services A bientôt de vous revoir L'équipe KYRIAD BELLEGARDE

10/10 – Uitstekend

Patrice

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van KYRIAD BELLEGARDE op 4 mrt 2022
Merci Beaucoup A bientôt de vous revoir L'équipe KYRIAD BELLEGARDE

10/10 – Uitstekend

GERARD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon rapport prix/qualité. Restauration. Facilité d'acces.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van KYRIAD BELLEGARDE op 4 mrt 2022
Merci Beaucoup A bientôt de vous revoir L'équipe KYRIAD BELLEGARDE

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van KYRIAD BELLEGARDE op 4 mrt 2022
Merci Beaucoup A bientôt de vous revoir L'équipe KYRIAD BELLEGARDE

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van KYRIAD BELLEGARDE op 4 mrt 2022
Merci Beaucoup A bientôt de vous revoir L'équipe KYRIAD BELLEGARDE

6/10 – Redelijk

Stephane

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Ali

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

franck

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hôtel ancien peu insonorisé mais accès facile
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Lucienne

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Dominique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Didier

Juste pour passer la nuit
Hôtel de passage sur notre route de retour de vacances. Personnel peu aimable .
1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Stephane

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Lots of things not working
+: this is an eco friendly hotel because lights in the room are not working all the time and soap was missing…. -: WiFi not working
2 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Rachid

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A fuir
Je déconseille, hôtel dégradé et chambre sale ( cheveux dans la chambre et la salle de bain), bouilloire sans couvercle, table de chevet arraché et nettoyage négligé. Déçu pour un kyriad
Cheveux de partout au sol
Cheveux dans la baignoire
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Cedric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Juste de passage
Pour une enseigne comme Kyriad, l’état général laisse à désirer (surtout le bâtiment). La chambre est basique, 😞. En revanche, le personnel est agréable et efficace.
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

olivier

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Hervé

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Denis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Avis suite à séjour court
Séjour d'une nuit. Globalement satisfait mais l'état de certains équipements est moyen : exemple : lampe dont l'éclairage est vacillant ... câble antenne tv tenant à peine dans la prise côté tv.
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Lukasz

Zakenreiziger
Not bad
It’s ok
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Staff member op 10 jan 2021
Dear customer, thank you for your feedback ! Good evening!

2/10 – Ontzettend slecht

Karine

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
À éviter ( pas de connexion, pas d’eau chaude)
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Equipe de réception op 10 jan 2021
Bonsoir, nous sommes navrés pour le désagrément et espérons que vous allez renouveler votre expérience chez nous. Bonne soirée

8/10 – Goed

Xavier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Equipe de réception op 10 jan 2021
Cher client, nous vous remercions pour votre avis concernant votre séjour parmi nous. Excellente soirée, prenez soin de vous!